torek, 3. oktober 2017

Ko me inspirira #60 - HVALEŽNOST

Pa sem po dolgem času in krasnih počitnicah znova z vami. In glede na to, da so se študenje vrnili na fakultete, to pomeni le eno - da se po študentskih počitnicah vrača tudi izziv Ko me inspirira... V mesecu oktobru je le-ta zaznamovan s HVALEŽNOSTJO, kajti hkrati je to mesec, ki še posebej nosi pečat spomina na mojega brata. Naj se hvaležnost širi med nami in naj zahvalnice ponesejo poštarji vsenaokrog. Tako naj vas tokrat navdihuje hvaležnost sama namesto kakšne voščilnice. 



V mojem ustvarjalnem brlogu jih je nastal cel kup, saj se je bilo nemogoče upreti Tininim novostim in tako prikupni medved drži balon v obliki zvezdnatega srca in se zahvaljuje iz vsega srca.



Čeprav je na prvi pogled set štampiljk Medvedja prijatelja namenjen zimskim in prazničnim voščilnicam, sem ga tokrat uporabila za zahvalnico skupaj s šablonami Zvezdnato nebo. Medveda sem odtisnila na akvarelni papir in ga pobravala z akvarelnimi barvicami. Nisem prav nič komplicirala in vse skupaj na hitro pobarvala. Izrezala sem zvezde in zvezdnato srce ter črni trak na katerega sem embosirirala "hvala ti iz..."



In ko smo že pri hvaležnosti, naj se vam iz srca zahvalim vsem, ki ste se spomnile name ob rojstnem dnevu in mi poslale čestitko. Tako lep kupček me je pričakal doma po dopustu, da sem si vzela prav posebej čas in počasi odpirala in odkrivala vse lepotice. Tukaj so vse na kupu, skupaj s krasno skodelico od Mojce in sivkino butarico od Sonje. Oboje ima svoje razstavno mesto. HVALA!



Za konec vas toplo vabim še k Tini, da si ogledamo kaj lepega nam je pripravila. 
Pa še eno čudovito novico imam za vas. Ker je to jubilejni, 60-ti izziv po vrsti, bo Tina kar trem ižrebankam podarila bon za 10€, za nakup izdelkov Najlepšega para. 
Wohooo!!!


Prijavite se lahko pod to mojo objavo vse do 17.10.2017.

Meni pa preostane samo še, da pridno razpošljem vse zahvalnice in ponesem nekaj hvaležnosti naokrog. Bom zelo vesela, če boste tudi ve izdelano zahvalnico nekomu poslale ali podarile, pa naj si bo to prijazen poštar, ki vam pridno nosi pakete ali prijateljica, ki vam vedno stoji ob strani.

Želim vam čudovit teden!





18 komentarjev:

Tina pravi ...

Oooooo Vladka...kako čudovite so tvoje zahvalnice!!! Tako lepe so zvezde v rdeči barvi in pomaknjene nekoliko niže...pa medveda si tako zelo lepo pobarvala. Krasno... zdaj pa se veselim videti, kaj nam bodo pokazale naše punce...

Kajcyika pravi ...

Iii kako so prikupne! Precudovite zahvalnice in medvedki so ze na moje listi zelja. :)
Malo z zamudo, a nic manj iz srca, ti zelim vse najboljše! Upam, da si lep9 praznovala. :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oooo sem vesela, da si nazaj....tudi z izzivom. Lepo te je spet brati. Medvedek je tako prikupen, še posebno ko drži zvezdice v obliki srčka in balona. Ja nič....gremo ustvarjat....veliko stvari je ta moment za katere sem hvaležna...najbolj pa to, da sem ta moment pregnala vse bacile iz sebe.

moi pravi ...

Kako simpatično si združila medveda, zvezdnato nebo in zahvalo. Me je prav firbec matral kaj bo nastalo, ko si pokazala polizdelke na IG. Sem vedela, da bo čudovito, nisem pa vedela, da bo tako prikupno.
Zdaj mi ne preostane druga, kot da grem delat zahvalnice ;)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Ti medvetki so res top.
Super zahvalnice si naredila.
Pa vse najboljše iz srca z malenkostno zamudo :)
Tamara

Tina Z. pravi ...

super cart so, krasnih barv in tako lepo nežno pobarvane ... prekrasne zahvalnice in prekrasen kupček lepih želja, vedno je veselje to pogledati.

Valerija pravi ...

Čudovite zahvalnice!
Vse najboljše iz srca tudi od mene!

oldpunca pravi ...

Jeee! Dobrodošel oktober in z njim vajin izziv! :-) Čisto sem navdušena nad medvedkom, ki v rokah drži srce. :-) Vrhunska ideja in "de best" izvedba.

Helena pravi ...

Oh, ta vajin izziv sem resnično zelo čakala in sem vesela, da sta nazaj. Študentke obljubljamo, da bomo ustvarjalno sodelovale :)
Super si združila vse elemente in ustvarila prekrasne ter ljubeče zahvalnice.
Rojstnodnevni kupček je tudi lepo videti :)

Janja pravi ...

Krasno si združiva medvedka in zvezdnato nebo na zahvalnicah.
Ogledala sem si tudi objave, ki sem jih zamudila. Set poročnih čestitk je odličen. Še posebej me je navdušila ideja s puzzli. Lp

Hali pravi ...

Kako čudovita kombinacija barv in evo uporaba luštnih medvedkov tudi za ne praznično voščilnico. Se potrudim in jih izdelam tudi jaz kaj :-)

Majda pravi ...

Vladka ne vem, če veš, ampak medvedki so moja šibka točka, pa hkrati srčna :-) Tako lepo si je bilo napasti pogled na tvojih zahvalnicah, so se avme prikradle same hvaležne misli, zato hvala iz srca za "opomnik" - biti hvaležen.
Medvedji objem na daljavo, Majda

Andreja pravi ...

Vesela sem, da sta spet z nama in ti si krasno začela tale premor. Tvoje zahvalnice so čudovite in krasno sestavljene :-))
Zadnja fotka pa zgovorna!

Moje drobtinice23 pravi ...

Kako čudovite zahvalnice si naredila!Super si združila zvezdnato nebo in medota :)

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka, ko združita moči Tina s svojimi šablonami in ti s svojim odličnim smislom za narediti nekaj lepega, res ne more nastati kaj, kar človeku ne bi pogrelo srca. Sama srčnost je v teh zahvalnicah:). Lepo, da smo ponovno prišle v stare tirnice, k izzivom in pogostejšim druženjem:). Lep pozdrav k tebi, Andreja

Keti's Projects pravi ...

Hvala Vladka, tudi k meni je pripotovala ena tvoja lepotička.

VEANA R. pravi ...

Prisrčen medvedek, ki ima še lepše sporočilo......srce <3 Srce zate Vladka, ki ustvarjaš tako čarobne voščilnice in srce za Tino seveda, ki ti s šablonami omogoča tvoji kreativnosti pot v višave! Prekrasna ideja...Hvala za navdih <3

Andreja pravi ...

HVALEŽNA, da je tudi v moj dom prišla en :-))