torek, 14. marec 2017

Metulj z lepimi željami

Malo sem še v zamudi z objavami, kajti današnja voščilnica je nastala že nekaj časa nazaj in prav tako z veliko zamudo odpotovala k Hali. Na njej nisem naredila nič presenetljivega. Sledila sem tehnikam, ki sem jih že uporabila na zadnjih predstavljenih voščilnicah.


Ozadje sem zapackala z akvarelnimi barvami in z istimi pobarvala tudi metulja. Tega sem premazala še z medijem za razpoke, vendar sem nekaj eksperimentirala in želela pospešit sušenje z grelno pištolo. To je privedlo do tega, da razpoke niso nastale po celotni površini. Tako da drage moje dame, tega NE počnite doma :) Raje si privoščite eno kavo in potrpežljivo počakajte, da se samo posuši. Ampak na koncu koncev me ni motilo, saj je metulj vseeno dobil svetlečo plast.


Napis in še nekaj izrezov iz paus papirja so dokončali izgled voščilnice, ki je ponesla lepe želje naprej. 



Tukaj pa je še Halin tag, ki sem ga dobila v zahvalo. Super je, HVALA Hali!


In lepe želje pošiljam tudi vsem vam. 
Uživajte v lepem vremenu.


17 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

tako lepo barvito in prelivajoče, takšna tvoja ozadja so mi tako všeč ...
hvala za nasvet glede sušenja - ker me navdušuješ s tem medijem za razpoke, sem zdaj svojega že poiskala v omarah, samo uporabiti ga še moram :)

Cvetoči travnik pravi ...

Hvala za tvoj nasvet, kaj naj ne delamo:), ampak ta tvoj metuljček je tako mamljivo hrustljav, kot bi krompirček obdelala v obliki metuljčka in ga ocvrla:))). Si pa vsekakor dosegla, da je pomladno barvito in pozitivno bogat. Vladka brez zamere zaradi moje primerjave s krompirčkom:))) - en lep pozdrav in objem, Andreja

Majda pravi ...

Nič presenetljivega? Imenitna je, tako zelo sončna in energična. Kot Tina sem tudi sama že poiskala sredstva za razpokanje v moji omari in kot Tina - le še uporabiti ga moram... Hvala za navdih danes, včeraj, jutri ;-) Sončka pošiljam, Majda

AndrejaM pravi ...

Čudovita je! Tako tople in sijoče barve!!

Helena pravi ...

Hvala za nasvet, da si je potrebno med izdelovanjem voščilnice privoščiti kavico :)
Uh, kakšne tople in intenzivne barve. Voščilnica kar sije in žari. Prekrasna je.

Janja pravi ...

Tako vesela in barvita je kot sončna pomlad. Za igrivost pa krasen metulj. Vedno tako lepo umestiš napis. Lp

Valerija pravi ...

Zelo lepa in topla voščilnica. Všeč mi je lesk na metulju, pa čeprav je brez razpok.

Hali pravi ...

Prekrasen je tale metulj, ki je priletel k meni in nič se mu ne pozna, da mi kje manjkajo razpoke :-) Hvala <3

Klara pravi ...

Ooo zares je lepa! Se sprašujem,kako ti vedno uspe tako lepo "zapackati" ozadje? Meni,če se lotim packanja tudi uspe samo packa, nič kaj lepega :)...

Zvonka pravi ...

Polna pomladi in energije je tvoja voščilnica, kljub prigodi s sušenjem.

Keti's Projects pravi ...

Čudovita voščilnica. Barve so noro lepe. In tudi če se razpoke niso posrečile, je vseeno dosegla svoj namen. Hali jo je bila gotovo vesela.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Mislim da krekir lak vedno doseže lep učinek in vedno naredi unikatne razpoke. Je pa res....to sem pa sama preizkusila na platnu, da je razlika, če ti greješ z podgano (grelno pištolo) ali pa s fenom za lase...tam lahko reguliraš toploto in se dobro obnese...še najbolje pa so klasični stari radiatorji, grelna pištola ima preveč vroč zrak. To so moje izkušnje, ki so se dobro obnesle.
Si pa definitivno dosegla učinek, voščilnica je krasna, metulj pa tudi. Namen pa kot vedno...velika pozornost do nekoga, ki praznuje.

Goga pravi ...

Tale tvoja razpackana ozadja so mi tako všeč, da imam spletno košarico že polno različni vodenk. Samo še klik in .....
Medij za razpoke sem tudi jaz že grela z pištolo, ne samo, da ni bilo lepih razpok še papir se je zvil. Torej kava in čakaj.
Lp Lili

Mojca pravi ...

Waw tole res zgleda krasno, super lepe pozitivne barve in lepa postavitev. Lp M.

moi pravi ...

Vsakič narediš te metulje kako drugače in vsakič sem navdušena. Tudi tag je lep, sem tudi sama prejela svojega.

oldpunca pravi ...

Fantastična voščilnica je potovala k Hali. :-) Čudovito si se poigrala z metuljčkom. Super je izpadlo tvoje eksperimentiranje z medijem za razpoke. Ozadje pa mi je noro všeč.

Andreja pravi ...

Zelo je lepa, tako zelo sončna in polna energije :-)) Lepo popackano ozadje si naredila krasno narejenemu metulju. Kdor zna, zna.