četrtek, 16. marec 2017

Ljubo doma z novimi distress oxide

Če bi me kdo rekel, da me bo odpeljal na samotni otok in si lahko zraven odnesem le en ustvarjalni pripomoček, bi to najverjetneje bili distress inki. Ti me navdušujejo še vse od začetka ustvarjanja in zato ni čudno, da sem nujno morala imeti nove distress oxide. Za prvo pokušino sem jih nekaj naročila v Ameriko skupaj z dvema refiloma. Prispele pa so do mene istočasno, kot jih je v svojo ponudbo dodala tudi Darilnica Klavdija. Dobro, da moja obveščevalna služba tako dobro deluje, saj so zelo hitro pošli in nekaj mi jih je uspelo naročiti. Zelenega pa še čakam in super je, ko lahko pri Klavdiji naročiš, kar želiš.


Če o distress oxide niste veliko slišali, vam priporočam ogled videa od Jennifer Mcguire, kjer je lepo prikazala razliko med navadnimi in temi novimi. Bistveno je to, da se obnašajo kot pigment inks, kar pomeni, da bodo odtisi vidni tudi na temni podlagi, saj se ne vpijajo. In če boste nanašali eno barvo na drugo in vmes sušili, se barve ne bodo pomešale. In pa seveda najbolj prepoznavna zadeva, ko jih poškropite z vodo, barva oksidira, se nekoliko spremeni in nastanejo krasne packe. Ampak kot rečeno, oglejte si video in vse vam bo jasno. Jaz sem se pretekli vikend malo poigravaa z njimi in treba se jih je nekoliko navaditi, ampak navdušenje je veliko. Sem pa ravnokar videla, da je včeraj objavila Jennifer še en video, kjer je odtiskovala s temi inki


No, pa preidimo k današnji voščilnici, ki je v celoti pobarvana z novimi igračkami in je bila narejena za izziv pri Craftalnici Ljubo doma. Najprej sem izdelala iz dveh rjavih tonov ozadje. Papir sem prekrila z barvo kar direktno z blazinico, se pravi da sem vlekla blazinico po samem papirju. Nato sem sušila z grelno pištolo in vmes škropila z vodo, da so nastale lise. Ko se je vse skupaj posušilo sem odtisnila še "deske". Prav tako sem z distress oxide pobarvala zelenje, rože in hiško. Pri tem sem uporabila refile in čopič, ter pri sušenjo prav tako škropila z vodo, da je nastalo nekaj pack. Na koncu vse skupaj deluje bolj mat in kot bi barval z chalk barvami. Kako pa mi je vse skupaj uspelo, pa presodite same. Za osnovo venčka sem uporabila 2 šabloni srca in si naredila obod. Slednjega sem izrezala tudi iz moos pene, da sem venček nekoliko privzdignila.


Tako, zdaj pa bo dovolj besed, ker ste se verjetno že naveličali branja :) Voščilnico torej prijavljam v Craftalnico in vam pošiljam prisrčen pozdrav iz našega doma v vašega.


26 komentarjev:

Helena pravi ...

Vladka, prevzeta sem in popolnoma navdušena. Vesela sem zate, da si jih dobila in že ustvarjala z njimi. Vidim, da se krasno obnesejo. Verjetno je to tudi zaradi tvojih zlatih rok. Leseno ozadje je perfektno. Dobro si se spomnila in iz Tininega zelenja naredila srček. Pa zlat napis za pikico na i.

Anja Ž. pravi ...

Tudi jaz sem povsem navdušena nad tvojo voščilnico. Tvoje leseno ozadje je top, motiv pa tudi. Me veseli, da uživaš pri delu z novimi ustvarjalnimi pripomočki.

moi pravi ...

Res super igračkanje s temi Oxidi in čudovita voščilnica. Ti rjavi so res kot nalašč za les. Imaš pa res super obveščevalno, drugič še mene pocukaj za rokav :D

moi pravi ...

Ja, pa seveda sem zelo vesela, da se igraš z nami pri CRAFTalnici ;)

Tjaša pravi ...

Tej Distress oxidi pa so res nekaj posebnega... moram tudi jaz nabaviti kakšnega, da ga sprobam. Ampak kaj, ko takoj poidejo kot vroče žemljice! ;)
Voščilnica pa je čudovita, tako kot so vedno tvoji izdelki :)

Hali pravi ...

uauu noro, kako dober efekt in popolna voščilnica...

Valerija pravi ...

Prekrasno voščilnico si ustvarila. 'Leseno' ozadje je fantastično. Hvala tudi za pouk o Oxidih, z veseljem sem si pogledala vida in sem navdušena nad videnim. Bo treba kaj nabavit in eksperimentirat.
Lp

Klara pravi ...

Uau, čudovita je! Res krasen venček na vratih...

Zvonka pravi ...

Super voščilnica in oxide znaš ti dobro uporabiti. Sama zaenkrat samo fimčke gledam.

Tina pravi ...

Aaaah, prelepo in vidim, da mi nikakor ne bo uspelo iti skozi brez oksidov :-))))

leycika pravi ...

Čudovita voščilnica ta prava za novi dom :)

oldpunca pravi ...

Pa dobro, no! Komaj sem sama sebe prepričala, da ni treba hiteti za voščenkami, pa mi pokažeš te nove distrese! :-))) Tokrat bo prepričevanje težje, saj vidim, da omogočajo ravno to, kar je meni najbolj všeč. Tvoja voščilnica je čudovita. Super napis si uporabila kot dobrodošlico ob vselitvi. Hiška v srčku lepo simbolizira vse, kar naj bi pomenil novi dom. Ampak, vse te packe od barvanja.... sanjsko...

Goga pravi ...

No fino, tokrat ti pa lahko celo sledim :-). Pa vendar, hvala za podroben opis, jaz kaj takega v celem življenjune spravim skupaj in pa seveda za filmčke, super prikažejo postopek uporabe.
Kaj najti rečem, tvoja voščilnica je spet vrhunska, tako lepo znaš skombinirat vse skupaj, da vedno ostanemo odprtih ust.
Hvala, da si z nami v Craft-alnici.Lp Lili

AndrejaM pravi ...

No takole, že nekaj časa sem spremljala napoved za nove distrese in se mi niso zdeli nakaj posebnega, potem sem pa videla tvojo fantastično voščilnico in takoj pogledala predlagane filmčke. In ker sem prej tako dolgo oklevala, moram sedaj potrpežljivo počakati na novo pošiljko :))

Nataša Š. pravi ...

Res lepo izdelano, videz lesa je fantastičen in tboja ozadja nasploh so vedno posebna. Venček v obliki srčka in hišica sta krasna ideja. Čudovita je!

Majda pravi ...

Ooooo kakšni lušti so tole - tvoja voščilnica je najboljša reklama za nove barve saj je tako zelo posebna. Čudovita je, Majda

Tina Z. pravi ...

tale voščilnica je pa res osupljiva zaradi vseh teh efektov, mislim, da bi ti te oxide moral ranger direktno dobavljati, ker delaš čudeže z njimi ... se še prepričujem, da jih ne rabim, do sedaj me vsi ti napovedniki niso zares impresionirali, ampak ko take umetnije gledam, pa ne vem, no ...

*Urška* pravi ...

Sem se že spraševala,kakšna je razlika med enimi in drugimi distressi.No,zdaj mi j popolnoma jasno.Tvoja voščilnica pa me je popolnoma osvojila.Vsi ti efekti,pa sama postavitev.....

N-Eva pravi ...

Prekrasna voščilnica v čudoviti barvni paleti.....barvanje s distress pa bom raje vam prepustila. Meni ne gre prav dobro od rok.

ArtMBR pravi ...

Mene ti inki že dolgo grizejo. Ampak bom še počakala, da še kakšno finto pokažeš, potem pa v akcijo tudi jaz, saj mi je že dolgo všeč kredni videz.

Andreja pravi ...

Super si uporabila Oxide barve, ki do mene še niso prišle .-)
Voščilnica pa je zelo lepa in domiselno sestavljena. Srčkast venček je naravnost očarljiv.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Daša pravi ...

Zelo lepa kartica!!! Všeč mi je ta srčkast venček - super je!

Keti's Projects pravi ...

Brez veze. Že ko sem gledala video od Jennifer, se mi je zdelo, da bom tole rabila. Zdaj sem videla še tvoj izdelek in ta lep "mat" učinek, da je zgolj potrjeno, da moram tudi sama poskusit. Ker moja obveščevalna očitno ni tako dobra, sem zalogo pri Klavdiji zamudila ampak se ne dam, bom pridno počakala, da bo ponudba obnovljena. Do takrat pa se igrala z vsemi še nepreizkušenimi igračkami v mojih predalih ;-)

Voščilnica pa je čudovita. Postavitev čisto v tvojem stilu, oxcide inki pa ji dajo samo še dodatno piko na i.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Uh, krasno si tole naredila! Sem pa pogledala video, ki si ga prilozila in ... sem popolnoma navdusena! Mislim, da se tudi jaz ne bom mogla ogniti novi oxide pogruntavscini ...

Tanja E. pravi ...

Čudovita je, polna duše, hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Super voščilnico si pripravila.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici.