torek, 3. januar 2017

Ko me inspirira #54 - HVALEŽNOST (zahvalnica)

Pa smo stopili v letu 2017. Upam, da je vaš korak pogumen in razposajeno vesel začel novo leto. Naj bo srečno, naj bo veselo, naj bo zdravo in naj bo eno tistih, ki se jih bomo ob koncu radi spominjali. 

In tako bo tudi po dolgem času znova čas, da s Tino odpreva novi Ko me inspirira izziv. Odločili sva se za temo HVALEŽNOST, ki bi jo sicer že tradicionalno odprli novembra, ampak ker sva si takrat vzeli malo oddiha od izziva, bomo s to temo vstopili v novo leto. Pravzaprav je lepo pogledati nazaj in se vprašati kaj oz. kdo je tisti, ki smo mu hvaležni v preteklemu letu. 


Sama sem v prvi vrsti hvaležna Tini, da sva skupaj prehodili eno čudovito pot, katere krona je bila izdaja knjige. Hvaležna vsem vam ustvarjalkam, ki ste jo tako lepo sprejele in nama izkazale toliko ustvarjalne ljubezni. Hvaležna svoji družini, da me je podpirala vso leto. In hvaležna, da imam v življenju toliko dobrih ljudi, ki mislijo name in me spodbujajo. Hvaležna tudi za tistih nekaj slabih stvari, ki pa so mi pokazale, da se človek mora ustaviti, zazreti vase in bolj pomisliti nase. In hvaležna vsem vam za čudovite voščilnice, ki sem jih prejela ob koncu leta.


Pa naj se vrnem nazaj k izzivu in vas spodbudim, da tudi ve napišete zakaj oz. komu ste hvaležen v preteklem letu in da izdelate zahvalnico in jo seveda po vaših željah tudi nekomu pošljete. 


Prijavite se lahko pri meni pod to objavo vse do 17.1.2017. Nagrado pa prijazno podarja tudi tokrat Tina in sicer bon za 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para. 


In ob tem vas povabim tudi, da se napotimo na Tinin blog in pogledamo kaj lepega je izdelala.



29 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Čudovita zahvala in izziv, ki bo zagotovo široko obiskan.

Srečno v novem letu in upam, da si si preko praznikov nabrala novih moči in ustvarjalnega zagona. Če pa še ne, imaš pa pred sabo še dneve, ko boš lahko nabrala novo energijo.

Srečno!

*Urška* pravi ...

Zanimiv izziv sta nama pripravile.
V letu 2017 pa ti želim predvsem zvrhan koš zdravja,veselja in osebnega zadovoljstva.

Cvetoči travnik pravi ...

Pozdravljena Vladka, prvič v tem letu:). Tvoja zahvalnica je tako nežna in sveža, da me je kar ponesla v pomladne mesece, tako namreč sama dojemam pomlad. Mislim, da ne bo težko najti človeka, ki smo mu hvaležni in mu z veseljem narediti zahvalnico in seveda v prvi vrsti hvala vama, da sta nam dali tak izziv. Pošiljam ti lepe pozdrave, Andreja

Andreja pravi ...

Pozdravljena v novem letu ...
Zelo lep izziv sta izbrali za začetek in že vem, kdo bo dobil mojo zahvalnico. Torej se pridružim :-))
Tvoja je čudovita in prav lepo in zanimivo si jo sestavila kot vedno.

Damjana pravi ...

Draga Vladka, lepo pozdravljena v letu 2017 in naj ti zaželim predvsem tistega, kar si tudi sama v tem letu najbolj želiš. Tema izziva je super in tudi sama imam kar nekaj ljudi, ki sem jim v življenju hvaležna, da so del mene in da so ob meni, vendar se jim premalokrat zahvalim. Izziv bo dobra spodbuda za to.

vilinke pravi ...

Vse lepo v novem letu od naju in lep izziv z veseljem se ga bova udeležili.
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

Vse lepo v novem letu!
Zelo lep izziv sta pripravili. Tvoja zahvalnica je nežna, srčna in čudovita. Vesela sem, da smo spet skupaj. :-))

moi pravi ...

Krasna spodbuda, da nekomu izrazimo hvaležnost. Mislim, da ne bo treba dolgo iskati, komu bi jo poslala. Pravzaprav jih moram narediti kar več. ☺️
Lepo, da si spet z nami, in fino da nadaljujeta s Tino ta izziv. Se vama pridružim.

Helena pravi ...

Ta pravi izziv ob začetku novega leta, ko pogledamo nazaj in čutimo hvaležnost za toliko dobrega ...
Zanimiva postavitev na voščilnici. Deluje novo in sveže. Pa še barve so nežne, da je res enkratna.
Vesela sem, ker sta s Tino nazaj s svojimi mesečnimi izzivi!

Valerija pravi ...

Čudovita nežna zahvalnica in krasen izziv.
Vse lepo v novem letu.

helena pravi ...

Evo, pa se spet slišimo in vidimo. Dobro ste nas podrezale z zahvalnico, tematika je čisto taprava. Tvoja voščilnica je kot pravijo že predhodnice tako sveža in čista, da te kar sili, da globoko zajameš svež zrak. Krasna je.

Goga pravi ...

Pozdravljena v novem letu.
Hmmm sem se že zamislila komu vse sem hvaležna. Ena zahvalnica ne bo dovolj, jih bom morala narediti kar serijo. Hvaležnost je lepo čustvo, daje tistemu, ki je hvaležen in tudi drugemu, kateremu je hvaležen.
Ti si zahvalnico res lepo in po svoje naredila. Že kliče pomlad ❤❤

Danica pravi ...

Želim ti vse dobro in lepo v letu 2017!
Leto si začela z nežnimi odtenki in temo, ki je vedno aktualna.
Voščilnica je čudovita. <3

Sapfina (Barbara) pravi ...

Draga Vladka, tako lepo te je znova brati. Naj bo letosnje leto polno drobnih trenutkov, ki ti bodo prinasali mir in te razveseljevali. Voscilnica je prekrasna in res ze malce disi po pomladi ... ;)

N-Eva pravi ...

Tudi tebi Vladka vse lepo v novem letu.Voščilnica je zelo lepa in všeč mi je kako si skombinirala oba izrezka....kot da si ustvarila čudovito senco. Mogoče pa bom res nekomu poslala zahvalo...

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Lepo te je spet brati in upam, da si spet pri volji in močeh za ustvarjanje. Vse dobro v letu 2017 ti želim in hvala še za en krasen izziv, ki ste si ga zamislile s Tino....toliko ljudem sem lahko hvaležna, da se bojim, da bom morala odpret kar škatlo....preveč.

Janja pravi ...

Veliko sreče in veselja v novem letu Vladka.
Čudovita zahvalnica za začetek novega leta. Lp

NinaS pravi ...

Luštna nežna zahvalnica. Deluje zimsko, a rožica že kliče pomlad.
Vse lepo in dobro v novem letu.

Metuljčica pravi ...

Kako krasen izziv za začetek leta. Tvoja zahvalnica je čudovita, všeč mi je kako si postavila tagca, pa dodala ptička, rožico in seveda obvezno srček. Prav iz srca pa sem vesela, da si spet tu.

iris-irena pravi ...

Vladka, prekrasna vošilnica-zahvalnica. Upam, da bo izziv velikoštevilčen in bo lepo spremljati.
Vse lepo v tem letu in lp

Tina pravi ...

Draga Vladka,
tvoja zahvalnica je krasna. Iz srca hvala za lepe besede in če se ozrem na lansko leto, gre velikanski delež hvaležnosti tebi...

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Draga Vladka,
prekrasna zahvalnica prav iz srca
tudi tebi vse dobro v tem letu
lp Tamara

Majda pravi ...

Čudovita zahvalnica in hkrati priložnost, da se tudi tebi zahvalim za vse navdihe v lanskem letu in ti zaželim ustvarjalno in sproščeno leto polno smeha, Majda

Hali pravi ...

Hvala ti, za vse krasne objave, misli, za podarjanje idej in navodil... hvala ker si <3

cebelica pravi ...

Joj, kakšna simpatična zahvalnica. <3 Res si super skombinirala vse šablone. Super izdelek!

Vse najlepše v letu 2017!
xx

Valentina B pravi ...

Draga, Vladka lepo pozdravljena v novem letu!
Vesela sem da sta s Tino in vajinim izivom nazaj. Pester zaključek leta je za vama in verjamem, da ti je oddih dobro del.
Izbrali sta krasen izziv za začetek leta, da pogledamo nazaj in se zahvalimo za vse kar dobro, kar se nam je zgodilo. Tvoja zahvalnica nosi srčno sporočilo zahvale. Prekrasna je v svojih barvah zime in tako nežna.
Naj ti bo leto naklonjeno in polno lepih spominov!

ArtMBR pravi ...

Lep izziv je nastal in vidim tudi že odziv, ki ga z veseljem pogledam. Žal sem na drugih projektih, tako, da bom spet kar spremljevalka lepih izdelkov drugih. Čestitke za pogon ustvarjalkam, da se dogaja na slovenski ustvarjalni sceni.

Anja Ž. pravi ...

Všeč mi je tema, ki sta jo s Tino izbrali za prvi izziv v tem letu in prav tako mi je všeč tvoja zahvalnica. Vse dobro tudi tebi v novem letu in se že veselim vseh letošnjih Ko me inspirira izzivov :)

Marjeta pravi ...

Tudi sama imam te šablone in moram reči, da so zelo uporabne. Meni je tvoja voščilnica nadvse všeč.

Marjeta