ponedeljek, 3. oktober 2016

Ko me inspirira #53 - PENTLJA

Oktober je pokazal, da je resnično jesenski mesec in pripeljal nas je tudi do že 53-tega izziva Ko me inspirira, tokrat  na temo PENTLJA. Naj bo iz filca, papirja ali kakšnega drugega materiala, samo da krasi vaš izdelek. 


Tokrat sem se zagledala v  Natalijino voščilnico s tagom in pentljo in ohranila postavitev. Tukaj je njena voščilnica:


Sama sem se odločila za praznično varianto. Na ozadje iz eko kartona sem našpricala nekaj "snega" še dodatno pobelila robove ter nanj nalepila tag, ki sem ga povzdignila s pomočjo moos pene. Vanj sem postavila hiško, katere streha je že pobeljena in ga še dodatno okrasila z veliko rdečo pentljo, ki sem ji robove malo potemnila z Aged Mahogany distress inkom. Ta šablona mi je nadvse ljuba.


In ker zadnje čase kar ne morem brez kančka zlate, sem besedo "Srečno" izrezala iz zlatega papirja, ostali del napisa pa embosirala z zlatim prahom.


Prijavite se lahko vse do 17.10.2016 pod to objavo in hkrati oznanjam še nagrado, ki je tudi tokrat 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para. 



Zdaj pa bo že čas, da še skupaj skočimo k Tini, jaz pa vam samo še pošiljam tople pozdrave iz našega doma v vašega!







21 komentarjev:

helena pravi ...

Ej, kako je lepo praznično obarvana s krasno rdečo pentljo. Tudi sama imam takšno pentljo, vendar ne vem če jo bom znala tako lepo uporabiti.

Maja pravi ...

Čudovita voščilnica, v prazničnih barvah!
Ideja s pentljo je kot naročena, v pravem trenutku, saj sem za svojo voščilnico rabila piko na i in tole je res tisto "ko me inspirira".

Nataša pravi ...

Čudovita je in ta pentlja super paše zraven :)

Kajcyika pravi ...

vav vladka, čudovito kot vedno! Zelo mi je všeč :)

Keti's Projects pravi ...

Čudovita je. In super izziv sta nam postavili.

oldpunca pravi ...

Tudi tokrat sta imeli s Tino "srečno roko" pri izbiri inspiracijske voščilnice. :-) Tvoja interpretacija je čudovita. Tale pentlja je tudi meni zelo všeč, hiška pa je pravi cuker. :-)

Klara pravi ...

Vladka, zelo je lepa v vsej svoji preprostosti. 😊

Klara pravi ...

Vladka, zelo je lepa v vsej svoji preprostosti. 😊

Damjana pravi ...

Čudovita praznična voščilnica in mašnica je res vrhunska. Super inspiracija. Pozdravček. Damjana

Valerija pravi ...

Čudovita s krasno rdečo pentljo.

Tanja E. pravi ...

Čudovita je Vladka, poudari praznični duh voščilnice. LP:)

Helena pravi ...

Zaradi rjave in zlate, deluje toplo, bela ji da svežino, rdeča pa veselje. Popolna praznična voščilnica.

Metuljčica pravi ...

Tudi meni je zelo všeč tvoja praznična voščilnica in rdeča pentlja jo prav popestri. Tudi zlati napis zmaga.

Janja pravi ...

Čudovito! Pentlja pa je res pika na i :). Lp

Hali pravi ...

Tale tanova Tinina pentlja je res nekaj posebnega in tako lepo paše k hiški in tagu. Čudovito Vladka!

moi pravi ...

O, kako lepo beli sneg tvojo pokrajino. Nadvse mi je všeč, da je vse skupaj v tagu, ki ga krasi pentlja ;) Tale Tinina je res čudovita.

N-Eva pravi ...

Prekrasna voščilnica....tvoja barvna kombinacija izpade zelo topla in nekako takoooo domače.

Dusi pravi ...

Čudovita je!

Andreja pravi ...

Super temo ste izbrale in verjamem, da bo veliko krasnih pentelj :-))
Tudi tvoja je čudovita, tako pentlja kot celotna voščilnica.

Tina Z. pravi ...

tako toplo in domače, krasen motiv in tudi izziv!

Tjaša pravi ...

Čudovita voščilnica... tako topla in domača, res lepa. :)