sreda, 3. avgust 2016

Ko me inspirira #51 - OTROŠKO

Poletje se preveša v svojo drugo polovico in že je tukaj tudi novi Ko me inspirira izziv na temo OTROŠKO. S Tino vas torej vabiva, da naredite nekaj za otroke, pa naj si bo to voščilnica ali kakšna druga zabavna zadeva, ki bo razveselila kakšnega nadobudnega fantiča ali deklico. 



Dejstvo je, da je ustvarjanje za otroke vedno nekaj posebnega in po lanski raketi, ki sem jo naredila za nečaka, je letos prišel čas za nekaj drugačnega. Na mojem seznamu preizkušanja raznih zadev je bila tudi ta čarobna voščilnica, ki zgleda na prvi pogled precej dolgočasno. Ko pa začneš vleči bel papir, pa se zgodi čarovnija, ki doda nekaj barve.



Preden pa nadaljujem, naj vam razkrijem, kje sem tokrat poiskala inspiracijo. In sicer pri Sanji in njenih otroških vabilih.



Moj namen je bil, da tudi sama uporabim Tinine pošasti in sem že celo vse naštempljala in pobarvala, pa nisem bila povsem natančna pri izdelavi in mi na koncu celotna zadeva ni šla skupaj in sem morala izdelati novo in sem se odločila za zmaje. Tovrstna voščilnica potrebuje kar nekaj natančnosti, saj morate vse motive naštempljati na papir in na folijo in to na povsem isto mesto, da se bodo natančno prekrivali. Tukaj mi je Misti res zelo pomagal. Čarovnija se namreč zgodi tako, da se povleče papir, ki je med folijo in spodnjim pobarvanim delom. Fotografija iz strani vam nekaj tega razkrije:



Način izdelave sem našla na tem online tečaju, verjamem pa, da se najde načrt izdelave na youtube (tako na hitro sem sama našla ta navodila). Se pa spomnim, da je že lep čas nazaj nekaj podobnega naredila Maja, vendar je njena malce drugačna. Tukaj pa še ena fotografije, kjer je razkrit celoten del. Ker je voščilnica še sveža potovala naprej in ker se je baterija na mojem fotoaparatu izpraznila, sem tokrat morala poseči po telefonu in niso tako slabe fotografije, kajne? Edino kar se bolj slabo vidi je to, da sem na pobarvanem delu, pobarvala tudi nebo v modro.


Kot je zdaj še res tradicija, Tina tudi tokrat podarja bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para. Na izziv se lahko prijavite pod to objavo vse do 17.8.2016.


In zdaj je seveda prišel čas, da se odpravimo še na Tinin blog in še pri njej poiščemo nekaj inspiracije. Lepo bodite in uživajte. 





16 komentarjev:

Tina pravi ...

Kako čudovita je! Krasno si izvedla tole tehniko in nečak bo kar malce zavriskal, ko bo ugotovil, kaj `zmore` njegova voščilnica :-). Zdaj pa veselo čakava kaj bodo ustvarile naše punce :-).

MA-MI pravi ...

Vladka, naredila si krasno voščilnico. Navidez preprosta voščilnica pa res zahteva natančnost in tudi nekaj časa za izdelavo, vendar učinek je krasen, zato se splača.

Lp, Maja

Andreja pravi ...

Zelooo kulska voščilnica :-)) Super si jo sestavila in se res potrudila za svojega nečaka.

Jasmina pravi ...

Zelo kul. Voščilnice "z dogajanjem" so najboljše!

moi pravi ...

Sprva taka preprosta voščilnica, potem pa vidiš, da lahko čara ;)
Res je potrebno veliko natančnosti pri njeni izdelavi in tebi je to mojstrsko uspelo.

Helena pravi ...

Uh, kakšna natančnost. Brez mistija bi tu res težko šlo.
Fantastično je videti, ko se zgornji del premika in spodnji dobiva barve.
Zelo lepa fantovska voščilnica.

Cvetoči travnik pravi ...

Mirno lahko rečem, da je nooooroooo dobra:). Se mi je takoj zdelo, čeprav nisem vedela v čem je past, da pri tebi taka, kot je na prvi pogled, sigurno ni:))Odlično si naredila in nečak bo ponosen do konca in nazaj:)) Lep pozdrav

Keti's Projects pravi ...

Super ideja. Tole tehniko sem že nekje videla ampak še nisem preizkusila. Tebi je super uspelo in nečak bo gotovo navdušen. Za otroke je vedno zanimivo ustvarjat, ker dobiš res iskren odziv od njih.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Uuu, tole je pa zahteven projekt, dobro si ga izvedla, vsakega otroka bi očarala. Mene je tudi :)

Tamara pravi ...

Fantastična je! Takšne voščilnice so res nekaj posebnega.

Marna pravi ...

Potrebovala sem kar nekaj časa, da sem skapirala, kako je bilo to narejeno. Res veliko natančnosti je bilo ob tem potrtebno, ampak vate glede natančnosti ne dvomim, tako da si super to izpeljala.

Trenutki kreativnosti pravi ...

O kako je pa tole lepo... Superca!

N-Eva pravi ...

Zelo dobra ideja za izdelavo zanimive voščilnice.

Damjana pravi ...

Očitno se je moj prvi komentar izgubil :/ Vladka, voščilnica je res nekaj posebnega; krasita pa jo čarobna zmaja in oblački ter vrhunski napis. Super ideja. Res ti jih ne zmanjka.

Nataša Š. pravi ...

Super je, simpatična in lepo izdelana. Ta način izdelave je tudi meni zanimiv pa se ga še nisem uspela lotit.

Janja pravi ...

Vav, prekrasna voščilnica. Lp