petek, 3. junij 2016

Ko me inspirira #49 - CVETLIČNI ARANŽMA

Glede na to, da cveti vse naokrog, verjetno izziv ne bo težek in boste z veseljem poprijele za svoje cvetlične šablone, štampiljke ali kakšne druge ustvarjalne pripomočke in nam pričarale CVETLIČNI ARANŽMA, kot se glasi tokratni Ko me inspirira izziv. 


Za inspiracijo pa sem vam tokrat izbrala Anjino čudovito voščilnico s cvetlicami v košari na lesenem ozadju. 


Ne samo cvetlice, mene je seveda takoj nagovoril tudi les in ker mi do sedaj še ni uspelo ustvariti videz sivega, izpranega lesa, je bila to idealna priložnost. Držala sem se kar Anjinih navodil in uporabila lak za razpoke. Na beli foto karton sem najprej "nemarno" nanesla plast svetlo rjave barve, nato sive in nato lak za razpoke. Čez to sem nanesla nekaj bele tempere. Ker je moj lak že star, ni popolnoma opravil svoje naloge, pa sem zadevo ponovila, vendar sem drugič nanesla veliko preveč tempere. In kot vsaka dobra gospodinja, sem takoj posegla po najbližji krpi in z njo potapkala odvečno barvo in dobila prav to, kar sem si želela. Ker pa sem s tem potapkala tudi nekaj laka in s tem tudi nekaj razpok, sem vse skupaj malo posušila z grelno pištolo. Ta pa povzroči, da se lak in barva začneta napihovati. Pri tem je treba bit previden, kajti če se preveč napihne, tudi barva razpoka in odpade. Skratka, veliko veselega packanja, ki se je končal s takšnim videzom:


Svoj les sem razrezala na deske in nalepila na osnovo. Nanj pa venec z zelenjem in marjeticami, ki sem jih nekaj dodala tudi na okvir. Nanj sem dodala še misel. Sem pa dodala še nekaj dimenzije s tem, da sem pod okvir dodala še enega, izrezanega iz moss gume.




Kot že v navadi, bo Tina eni izmed vas podarila 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para, kar bo zelo dobrodošlo, saj so v trgovini novosti, ki jih nikakor ne smete zamuditi. Na izziv se lahko prijavite vse do 17.6.2016 pod to objavo (dobro, da me je Mojca spomnila, da sem pozabila dodat gumb:)


Želim vam čudovit vikend in se poslavljam od vas z linkom do Tinine objave, kjer nas čaka njen izdelek narejen na osnovi Anjine inspiracije. 
Veselo na ogled :)




24 komentarjev:

Helena pravi ...

Vladka, krasno voščilnico si izbrala za izziv. Tudi meni je Anjina voščilnica padla v oči.
Uh, koliko packanja in plasti je bilo potrebno, da si dobila tako fantastičen videz spranega lesa. Se je splačalo, ker zgleda kot pravi.
Najprej sem pogledala fotke in se spraševala, kako si dobila takšno globino. Hvala za idejo z mos gumijem. Super pride.
Ja, kar za na steno je, tako lepo sliko si naredila.

Tina pravi ...

Vladka...vedela sem, da boš pričarala nekaj čudovitega, a si me še vedno presenetila. Prekrasno si natrosila drobne cvetke....

Goga pravi ...

Wauu, čudovita je. Tako nežna in tako zakomlicirana s tem lesenim ozadjem. Mojstriba si prav zares. Upam, da vaju to rundo ne zamudim.
Bodi fajn Lili
Ps, oprosti za podvejenje v prejšnji objavi, včasih biti priden ni ravno najbolj pametno. Za komentiranje s telefona nisem dovolj pametna.

Kirena pravi ...

Kot je rekla Tina, podpiram si čeljust.... Prečudovito.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Tvoje deske me res vedno očarajo in prevzamejo, tokrat pa si dobila sploh svetovno barvo. Krasne so! In ta venček, ki mi je tako zelo všeč, pa te tvoje marjetice, ki jih pridno kopiram za teboj..prekrasna voščilnica, kot tudi Anjina, super inspiracija.

moi pravi ...

Čudovit les ti je ratal, pa čeprav naključno. Anjina voščilnica je res čudovita inspiracija. Tvoja voščilnica pa je taka tvoja, z lesom in venčkom in rožami, skratka popolna.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasna je
res nekaj posebnega
Lp Tamara

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Imam en problem, pri kateri se pa prfočkam...se bo treba zmenit al pri Vladki al pri Tini...
Drugače pa...cveteli bomo po dolgem in po čez. Same rožice...Inspiracijo ste imele fantastično (Anja, občudovanja vreden izdelek).
Joj joj Vladka, pa tako nemarna si bila pri tem izdelku!!!!DDDDDDD...Les je....ah, saj veš...a naj sploh še kaj razlagam!!?? Lep vikend ti želim.

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka, te tvoje lesne podlage so pa tako super, le kje kupiš vse te dile:) In potem to cvetje skupaj z venčkom,ena sama nežnost:) Super izziv sta izbrali in upam, da se "vidimo":) Pozdravček, Andreja

Valerija pravi ...

Čudovita ispiracija, prav takšna pa je tudi tvoja voščilnica Vladka.

Keti's Projects pravi ...

Čudovita cvetlična kompozicija. Tudi tole igranje za učinek lesa je super izpadlo. Super izziv in upam, da mi uspe kaj objaviti, ker imam kar nekaj cvetličnih idej v glavi ;-)

Damjana pravi ...

Vladka, ti pa res znaš pričarati čudovito voščilnico. Leseno ozadje je vrhunsko. Hvala za navodila, ki bodo prišla še kako prav. Sicer pa sta s Tino tudi tokrat imeli odlično inspiracijo.

Biljana pravi ...

Kako lepo, cvetoče...noro.

Maja pravi ...

Prekrasen venček na leseni podlagi <3 !

Danii pravi ...

Čudovit okvir :-)
Lp Danii

Andreja pravi ...

Anjina voščilnica je res bogata in zelooo lepa ... krasna inspiracija!
Ti pa si spet dokazala, da si prava mojstrica in naredila spet eno perfektno voščilnico :-)) Krasen venček si spletla.

Renata pravi ...

Popolna voščilnica. Les ti je uspel v nuo, saj kaj pa tebi ne uspe. Venček je nekaj posebnega. Zelo mi je všeč.

Zvonka pravi ...

Čudovita voščilnica in prav tako Anjina inspiracija.

Nataša Š. pravi ...

Še ena čudovita izpod tvojih rok. Krasno ozadje ti je uspelo. Res lepo!

Metuljčica pravi ...

Ja, se pridružujem. Ozadje je enkratno, pa seveda venček in rožice. Tudi Anjina voščilnica je prelepa.

Janja pravi ...

Voščilnica je čudovita. Navdušena sem nad videzom lesa in kako si uporabila moss gumo. Lp

Tanja E. pravi ...

Uau, uau, uau, noro lepo Vladka, ko že mislim, da si že z vsem presenetila, greš globlje, moj poklon, zelo lepo, lp, T.

oldpunca pravi ...

Oh, kakšna lepotička. :-) Tako tvoja, kot Anjina, ki sem jo že občudovala. Pri izdelavi lesenega izgleda pa nimaš konkurence. Deske zgledajo noro dobro. :-)

Marna pravi ...

Mmmm, kako lep venček a voščilnici.