nedelja, 3. april 2016

Ko me inspirira #47 - Zelena pomlad

Lepa sončna nedelja odpira novi Ko me inspirira izziv in toplo vreme je lep spremljevalec tokratne teme, ki se glasi ZELENA POMLAD. Jaz sem jo intepretirala po otroško in se z avtom in s šopom balonov odpeljala po zeleni cesti. Soncu delajo družbo beli oblački in za še več zabave, so okna avtomobila narejena kot tresočka. Voščilnica pa bo v prihajajočem tednu romala k velikemu fantu, ki bo praznoval svoj 4 rojstni dan - nečaku Boru. Ampak, pssst. Nič mu ne povedat, saj bo voščilnica presenečenje:


Preden pa namenim še kaj besed moji voščilnici, naj vam še razkrijem, kje sem tokrat našla inspiracijo. Pri Nataši in njeni velikonočni voščilnici z zelenim ozadjem in pri tem zabavnem pikastem avtomobilu, ki bo kmalu dostavil transport v obliki jajce velikonočnemu zajcu:


Kar dolgo časa sem se obirala pri izdelovanju te voščilnice. Želela sem namreč, da izpade veselo in zabavno in predvsem otroško ter razposajeno. Za boljši učinek sem dodala nekaj dimenzije, ki sem jo dosegla z moss gumo. Podložila sem jo med modrim kvadratom, izrezanim z največjo šablono iz seta Kvadrati s šivi in pa okvirjem, izrezanim najprej s to isto šablono in nato se z največjo iz seta Romantični kvadrati. Enak okvir sem izrezala tudi iz bele moss gume. Prav tako sem peno dodala tudi pod avto, saj sem le-tega izrezala tako iz rdečega šeleshamerja kot tudi iz rjave moss gume. 


Tokrat vas gumb za prijavo čaka pod mojo objavo in vabljene ste vse do 17.4.2016, da se pridružite pri zeleni pomladi. 



Nagrado v obliki dobropisa za nakup izdelkov Najlepšega para, bo eni izmed vas tudi tokrat zelo prijazno podarila Tina. In skrajni čas je že, da pogledamo kaj lepega je ona pripravila za tokratni izziv.


Uživajte, ustvarjajte in imejte se skrajno lepo!





26 komentarjev:

moi pravi ...

Ta lušna Natašina voščilnica je tudi meni padla v oči.
Krasno igrivo zeleno in pomladno voščilnico si naredila.
Všeč mi je globina, ki si jo dobila z mos gumo, pa okna, ki so tresočka.

N-Eva pravi ...

Zelo vesela voščilnica za fejst fanta :-)
Ideja s gumo je pa zelo uporabna....hvala.

Valerija pravi ...

Uau, noro dobra voščilnica. Všeč mi je, kako avtomobilska okna služijo za tresočko. Genialno!

Nataša pravi ...

Fanstasično voščilnico si ustvarila. Zelena ji zelo paše :)

Keti's Projects pravi ...

Luštna, igriva in predvsem živahno barvita voščilnica za malega junaka. In pa super izziv (kot vedno).

Helena pravi ...

Super izziv in že kravžljam možgančke :)
Vesela, igriva in otroško nagajiva voščilnica. Všeč mi je, ker je v živih in pisanih barvah. Pa še tresočka je - fantastično.

Andreja pravi ...

Krasno voščilnico si naredila in najbolj se mi dopade avtko kot mini tresočka :-)) Lepo si jo sestavila.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O kako čudovita zelena pomlad in prelepi voščilnici,
sploh ta za Bora je top
lp Tamara

Dusi pravi ...

Iiiiiii ... kolk kjut <3

Tanja E. pravi ...

O kako cotkana voščilnica je tole in enkraten izziv, saj veš, da me je ta zelena takoj poklicala:))) LP, T.

Nella pravi ...

Wauuu! Krasna in živahna, super 3D efekt.

Tina Z. pravi ...

o, kakšna dobra ideja za tresočko, res je takih lepih in živahnih barv - vedno občudujem tvoje barve, pa kateri koli barvni spekter uporabiš. natašina inspiracija pa je tudi posebna s tem jajčkom.

helena pravi ...

Super ideja za fantiča in všeč mi je, da si uporabila takšne močne barve. Živahno, da je kaj. Sem mislila, da sem zaključila z zelenimi, pa zgleda, da ni še čas :)

Tina pravi ...

Jej, Vladka...kako bo vesel!!! Ga kar vidim, kako hiti tresti avtek :-))). Nekaj čudovitega si pričarala...

Metuljčica pravi ...

Super luštna je Natašina voščilnica. Pri tvoji pa me je navdušilo kako natančno si uporabila moss gumo, pa seveda tudi vse ostalo na tvoji prelepi otroški voščilnici.

Cvetoči travnik pravi ...

Pri Nataši sta izbrali dober izziv, saj se pomladi vsi veselimo in zelena nam jo bo pričarala še hitreje. Tvoja voščilnica je za 4 -letnika tista prava, igriva in živahna. Naj lepo praznuje:) Lep pozdrav, Andreja

Martina pravi ...

Kako lepo pisana in vesela voščilnica. Čudovita je. In toliko super ustvarjalnih namigov na njej. Krasen izziv.

oldpunca pravi ...

Tako, kot jaz ne bom Boru povedala, kakšno čudovito voščilnico je teta izdelala zanj, tudi ti ne povej nikomur, kako zelo se veselim vajinih izzivov. :-) Jupiii! Tokrat bo zeleno! :-)) Super inspiracijo si našla v Natašini voščilnici.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako lep izziv in krasna inspiracija! Tvoja interpretacija pa je neverjetna! Koliko veselja je zajetega v to voščilnico! Čudovito darilo za nečaka!

mimoza pravi ...

Super voščilnica, tako kot vedno! Verjamem, da je bo Bor zelo vesel.

Maja pravi ...

Vesela, zabavna in definitivno otroško razposajena s čudovitimi pomladnimi, živahnimi barvami, balončki, okvirčkom ... In avto, pika na i za vsakega fanta. Res je lahko srečen tvoj nečak, ko bo dobil takooo lepo voščilnico. Pa lepo praznujte.

Janja pravi ...

Čudovito narejena, igriva in z motivom, ki je fantom najljubši. Lp

Hali pravi ...

Čudovite barve in postavitev. Navdušena :-)

Goga pravi ...

Krasen izziv in namig. Všeč mi je tvoja živahna fantovska voščilnica. Po mmoje je že pri Boru in brez dvoma je bil navdušen.To da nisem ravno ljubiteljica zelene je najbrž jasno, a se zadnje čase tudi pri meni znajde na izdelkih. Tokrat se bo zaradi tebe in Tine in seveda Nataše.

ana pravi ...

Lepa!! Lp Ana

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

joj je lepa, bi se šla kar peljat. Tudi druge ustvarjalke so naredile lepo mavrico krasnih izdelkov :)
happy times :)