sreda, 3. februar 2016

Ko me inspirira #45 - emboss resist tehnika

Naj vas ta naslov tokratnega izziva prav nič ne prestraši, ker za besedami stoji preprosta a zelo učinkovita tehnika. Emboss resist tehnika pomeni, da se na tiste dele, ki so embosirani ne prime barva. Natančneje povedano: najprej z belim (lahko tudi druge barve) prahom vroče embosiramo poljubne motive. Nato pa to površino prekrijemo z barvami, najbolje z distress inki, lahko pa tudi s kakšnimi drugimi mediji ali z akvarelnimi barvami, če vam je ljubše. Pri tem pa se barva ne bo prijela na embosirane dele in bodo motivi lepo prišli do izraza. Sama sem vam pripravila dve voščilnici, kjer sem barvo nanašala na dva različna načina. Če vam še vedno nič ni jasno :), si poglejte ta video.
Meni je tokrat v oči padla krasna sončna voščilnica, ki je nastala izpor rok Moi in dodatno me je spodbudila še Lili, ki se ji je zdela perfektna za izziv in s tem se popolnoma strinjam. Že dolgo namreč nisem uporabila te tehnike in lepo se je vrniti in ponovno poskusiti. Tu je Martinina mojstrovina.
Kot že rečeno sem izdelala dve voščilnici in sicer na eni sem s pomočjo držala in pene nanesla rumeni in oranžni distress ink. Predtem pa sem z belim prahom embosirala te lušne kroge, ki so iz seta Jesen 1976 Najlepšega para. Dodala sem še izrez iz paus papirja, narejen s pomočjo nove šablone Foto dekoracija, na katerega sem z zlatim prahom embosirala besedo Srečno. Za še malo leska, sem dodatno pošpricala nekaj zlate barve.
Na drugi pa sem se poslužila smooshing tehnike, kjer sem modre distresse, pomešane z vodo prenesla na papir s pomočjo folije. Pa saj že tako dobro poznate to tehniko :) Predhodno pa sem na osnovo embosirala dežne kaplje, ki sem jih vzela setu štampiljk Na nebu. Napis pa je iz trgovine Mavelu.
Drage moje, poigrajte se svojimi ustvarjalnimi pripomočki in se nama pridružite vse do 17.2.2016. Prijavite se lahko pod to objavo. 

Komaj čakam, da odpeketam na obisk k Tini in da vidim, kaj lepega nam je pripravila. Pred tem pa vam naj še povem, da bo Tina eni izmed vas podarila bon kar v vrednosti 10€, s katerim si boste lahko izbrale kakšen izdelek Najlepšega para (Ryherjevi izdelki so izključeni). Mislim, da to sploh ne bo težko, kajne :)
Ne morem pa še povsem končati te objave, dokler ne pokažem teh dveh prekrasnih daril, ki sem jih v soboto dobila v dar od Mojce in Sonje. Dekleti, prisrčna hvala. Prav tako hvala vsem tistim blogerkam, ki ste mi pričarale tako čudovito soboto. Res vas je bilo super srečati!
Zdaj pa se res poslavljam za danes in vam želim lep skok v drugo polovico tedna!




27 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Vladka, odličen izziv sta pripravili in dejansko sem ga pričakovala ob komentarju Lili na Martinino krasno sončno voščilnico. Ti dve tvoji sta prav tako odlični, tale z dežnimi kapljami mi je takoj segla v srce. Če bom le utegnila se vam v tem krasnem izzivu pridružim, vsekakor bom pa spremljala vse prijavljene izdelke. LP:), T.

moi pravi ...

Krasni dve voščilnici si naredila s to tehniko. Všeč mi je, da si pobarvala samo vogalček in je dovolj. Res si mojstrica "manj je več".
Sem vesela, da je bila moja voščilnica izziv. Hvala tudi Lili ♥

Keti's Projects pravi ...

Voščilnica izpod rok Moi je res čudovita. Jaz sem jo imela priložnost občudovati v živo pri Duši. In super izziv s tehniko. Tale tvoja nevihtna interpretacija mi je pa tudi zeeeelo všeč. Se bom potrudila preizkusiti, ker te tehnike še nisem delala. Komaj čakam tudi, da vidim, kaj vse bodo ostale punce prijavile. Bo prav zanimivo gledat objave naslednje dni.

Čarobna hišica pravi ...

Tebi vedno uspe iz ne vem katerega naftalina izvleči tehniko in ja tako super prilagoditi tebi in ustvariti tako posebno in unikatno verzijo, da vedno ostanem odprtih ust in vedno znova scrolam gor in dol po objavi, če sem vse zabeležila ... spet krasno kot vedno ...

Valerija pravi ...

Krasni voščilnici, še posebej všeč so mi dežne kapljice, ker si jih obogatila s tako lepo mislijo.

Unknown pravi ...

Čudovito :)bom preizkusila to tehniko

oldpunca pravi ...

Super inspiracijo sta s Tino našli v čudoviti, sončni voščilnici, ki jo je izdelala moi. Nove tehnike me vedno znova pritegnejo. Tvoja interpretacija je spet čisto posebno lepa. :-) Gotovo se vama tudi tokrat pridružim. :-)) Vesela sem, da ti je moj srček všeč. :-)

Jasmina pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Helena pravi ...

Zanimiv in ne pretežak izziv sta nam dali. Martinina voščilnica je bila dobra inspiracija.
Všeč mi je tvoja izvedba te tehnike - predvsem voščilnica s kapljicami, kjer si uporabila še smooshing tehniko je fantastična. Zgleda fajn popackano, kot otrok, ki uživa v dežju.

Nataša pravi ...

Vau, super voščilnici sta nastali, še posebej mi je všeč z dežnimi kapljami.
Č mi bo čas dopuščal se vama pridružim :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Iiiii packanje, fantastičen izziv, malo drugačen od drugih....ampak ideje pa imate punci, vsa čast....očitno res z drugačnimi očmi gledate vse te voščilnice....aja, pozabljam da gledate s štirimi očmi, tako da je pogled res drugačen.....
Deževne kapljice in ogromno sonca v današnji objavi....to bo hitra rast vseh naših objav na vajin link. čao

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako čudovita inspiracija in tvoji dve čudovitki sta me popolnoma očarali! Ideja s kapljicami pa je zmagovalna! ;)

Tina pravi ...

Obe sta mi tako zelo lepi...pri prvi se navdušujem nad uporabljenimi krogi...pri drugi pa kako zelo lepo je smooshing tehnika poudarila kapljice. Super si to izpeljala in bo zelo lepo videti, kaj nam bodo pričarale punce.

Tina Z. pravi ...

tudi jaz komplet očarana nad temi voščilnicami - tako moino kot tvojima, res si mojstrica drugačnosti ... tako krasne efekte si naredila ... in te barve pridejo čisto drugače do izraza ... grem iskat svojo grelno pištolo, eno leto jo že imam neuporabljeno doma in upam, da sploh dela.

Hali pravi ...

Krasen izziv sta nama pripravili. Upam, da se mi uspe pridružiti. Kapljice so res nekaj posebnega...

Janja pravi ...

Kako lepo se krogi ujamejo s toplo rumeno in kapljice s hladno modro barvo. Voščilnici sta krasni. Lp

Damjana pravi ...

Čudoviti voščilnici - zelo kontrastni a hkrati se zelo privlačita. Super izziv in še ena nova tehnika. Najlepša hvala za video.

Cvetoči travnik pravi ...

Super in zelo zanimivo. No, sedaj ko sem prebrala tvoja navodila in pogledala še video, mi je stvar jasna, mogoče mi bo pa uspelo kaj skup spravit:)) Lep pozdrav, Andreja V.

Vanči Ustvarja pravi ...

to bom pa tudi jst stestirala ;D Drugače pa so tvoje izvedbe svetovne :D

Maja pravi ...

Super sta obe. Zanimiva tema in tehnika. Rabim le še brco v rit, da se spravim in tudi naredim ;)

leycika pravi ...

Zelo so mi všeč, posebna pa mi je rumena z metuljčki :)

Andreja pravi ...

iiijoj Vladka, tole je pa tako lepo, tista s kapljicami mi je prečudovita. Super ideja.

(škoda, da ti ne uspelo, ker vem da bi bil tvoj "leseni" izdelke čudovit. Pa drugič, ko boš imela čas in voljo, pa se nam pridruži, prav :-))

Metuljčica pravi ...

Martinina voščilnica je tudi meni padla v oči in tole je super izziv. Tvoji krogi in kapljice pa so prečudovito izpadli v tej tehniki.

Mojca pravi ...

tale tehnika je tudi meni pri srcu! tvoje živorumene barve pa so mi prav spočile oči. lp

Valentina B pravi ...

Vladka, pod tvojimi prsti sta nastali prekrasni voščilnici. Tvoji interpretaciji sta čarobni! Izjemno mi je všeč modra z dežnimi kapljicami. Tokratni navidh nekaj izjemnega in s Tino sta pripravili krasen izziv. Upam, da se vama pridružim. Pozdravček. :)

Dusi pravi ...

Ne bi mogle izbrati boljše voščilnice za inspiracijo.
Jo imam doma in jo večkrat občudujem.
Zdaj pa tudi vem, kako je narejena.

Super izziv sta pripravili. In po blogih je videti že toliko lepih objav za učke spočit.

SaraS pravi ...

Ooooo, tele tvoje dežne kapljice so noro dobre! Si me takoj inspirirala in v trenutku sem dobila idejo... bom videla, če mi jo bo uspelo udejanjiti. ;)
Za inspiracijo sta pa izbrali čudovito voščilnico... tako motivno kot barvno. :) Navdihujete! Hvala. :)