četrtek, 3. december 2015

Ko me inspirira #43 - Zimsko-praznični aranžma - VIDEO

Veseli december se je začel, domovi so že ali pa še bodo prepustili prostor božično-novoletnemu okrasju in temu se tokrat pridružujeva tudi midve s Tino, saj je tokratna tema izziva ZIMSKO-PRAZNIČNI ARANŽMA. Lahko nama pokažete vaše venčke ali drugo praznično dekoracijo ali pa naj le-ta zasije v papirnati obliki na vaši voščilnicah ali drugih izdelkih. Jaz sem pripravila dve voščilnici:
Inspiracija mi je tokrat bila Hali s svojimi krasnimi božičnimi voščilnicami, kjer je uporabila smrekove vejice iz seta štampijlk Božično zelenje
In tega sem uporabila tudi sama na tej voščilnici.
Na drugi pa sem uporabila šablone smrekovih vejic in jih spletla v venček čas veselja:
Če ste radovedne kako sem to naredila in kako sem porabila nekaj ostankov in materiala iz prejšnje objave oz. videa, je tukaj že novi video. Se opravičujem, ker se je tu in tam kamera malo zatresla, čemur pa ni krivo nič druga kot moja prevelika glava :)
Tina vam tokrat prijazno podarja kar dve nagradici, saj je vendarle veseli december :) Prva izžrebanka bo prejela šabloni Čarobni prazniki:
Druga izžrebanka pa plastično šablono Retro božič
Zdaj vas pa lepo pozdravljam in vabim še na obisk k Tini
Prijavite pa se tokrat pod tole objavo (gumb najdete pod seznamom uporabljenih izdelkov) in sicer do 17.12.2015



16 komentarjev:

Helena pravi ...

Vesela sem tega izziva, saj verjamem, da bom (že sedaj sem) dobila veliko lepih in uporabnih idej, kako še polepšati dom v bližajočih prazničnih dneh.
Vladka, izbrala si res čudovite Halijine voščilnice. Delujejo rahlo vintage. Ravno tako tvoji voščilnici z venčkoma in rdečo pentljo. Eko karton lepo paše zraven.

Tina pravi ...

Vladka...čudoviti sta in tako lepo te je gledati in poslušati. Zdaj pa komaj čakam, da vidim, kako bodo čarale naše punce!

Suzy pravi ...

Lepe.Preproste in tako zelo božične

Goga pravi ...

A še bom morala venčke delat ?? Pa saj to ni noben problem, a ne Vladka ?? Še mam nekaj idej na zalogi, do Božiča je pa še tudi nekaj časa. Tvoja dva sta kot vedno super lepa.

moi pravi ...

Hali je naredila res lep aranžman, zato nič čudnega, da je vajina inspiracija.
Tvoji venčki so, kot vedno, fenomenalni. In vedno znova se zaljubim vanje.
Pa kaj, ko meni ne uspejo tako lepo. No, pa probat ni greh, kajne ;)
Že hitim delat aranžmaje ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

To se mi pa še ni zgodilo, da bi bila jaz tebi dolžna dva komentarja....Vladka, prehitro delaš...Že pri Hali sem občudovala te kuvertice z smrekovimi vejicami...božansko. Tvoji venčki pa isto...balzam za oči....čao

helena pravi ...

Še dobro, da sem letos še čisto plonk s prazničnimi voščilnicami. S tole čudovito inspiracijo se mi zdi, da bo lažje. Venčki so enkratni, ravno tako Halina dekoracija in ni čudno, da vaju je navdušila. Me že ščemijo prsti... :)

Hali pravi ...

Hvala, počaščena, da sem vama bila v inspiracijo... Tvoji venčki so čudoviti...in tista bela tempera po robovih...ta me zmeraj začara...Prekrasno. Upam, da mi uspe in se vama pridružim :-)

leycika pravi ...

Hvala ti za vse te super ideje! nastali so čudoviti venčki :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna praznična venčka
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Krasno inspiracijo sta izbrali za tokratni izziv. Halijine voščilnice so tudi meni zelo všeč. :-) Pripravila si nam dva prekrasna venčka. Navdušena sem nad tvojo spretnostjo in organiziranostjo. Tresenja kamere pa nisem opazila. :-))

Cvetoči travnik pravi ...

Pri tebi je vse tako enostavno:), končni izdelek pa očarljiv. Oba venčka sta hudo luštna in ti z vsem svojim tapkanjem tu in tam narediš izdelek dovršen:)))Lepo te je bilo poslušat, tresoče kamere pa ni bilo opaziti. Lep pozdrav, Andreja V.

Tina Z. pravi ...

res si neverjetna s temi venčki in barvami, pravi balzam za oči in ušesa!

Papirnate radosti pravi ...

Vladka, vedno znova me pustiš z odprtimi usti. Tako čarobne so vse tvoje voščilnice. Tista bela tempera pa začara. Bom še jaz probala (čeprav ne maram packanja). l.p.P

Andreja pravi ...

Krasna venčka si položila na voščilnice, ki sta kot končni izdelek spet fenomenalna :-)) Mojstrica ni kaj!

Danica pravi ...

Gladka, krasne venčke si zopet naredila. Všeč mi je ta izziv. Se bom morala potruditi in poskusili tvoje tehnike, ker so mi zelo zelo všeč.