sobota, 3. oktober 2015

Ko me inspirira #41 - JESENSKO LISTJE

Kot obljubljeno v prejšnji objavi, danes pri meni pada jesensko listje in nekaj se ga je ujelo na...pazi to...venček (uuu, nekaj novega :), nekaj na tag in nekaj celo v kozarec, kamor sem jih vložila za bolj turobne dni. Tema tokratnega izziva Ko me inspirira je JESENSKO LISTJE in inspiracijo sem našla pri Andreji in pri njeni voščilnici s krasnimi jesenskimi barvami:
Ker pa me je dolgo mučilo že Tinino narobe obrnjeno platno, sem poskusila še to in v odprtino dodala venček z listjem in dodala "srečni" napis. To ozadje (poskusov je bilo namreč več) sem samo prebarvala z gesso in z belo tempero, ter nato senčila z rjavim Distress Inkom in še malo poštempljala s tekstom. Vsa ostala, ki sem jih špricala z barvo ali jih namakala v barvo, niso izpadla tako, kot sem si želela oz. venček ni prišel do izraza in sem se na koncu odločila za tole:
Ker sem že bila čisto v jesenskem listju in sem želela izdelati še dve voščilnici za rojstni dan, sem na prvi uporabila Tinin novi tag, dodala listje, želode, ptico in napis Sreča. Voščilnica je romala k Heleni in naj ji bo v veliko veselje:
Na drugi pa sem uporabila že dolgo pripravljen kozarec in vanj vložila nekaj listja in želodov. Ker pa še ni čisto poln, jih nekaj še čaka, da padejo v kozarec. Tukaj sem dodala to znano, krasno misel o jesenskem listju kot cvetovih. Sam kozarec pa sem na osnovo nalepila z lepilom Multi Medium Matte, ki se je res odlično izkazal, saj je treba res dobro pogledati da ga opaziš na foliji. Obojna pisana ozdaja sem tudi tokrat ustvarila s packanjem različnih Distress Inkov. Joj, kako uživam v tem.
Upam, da boste uživale v jesenskem ustvarjanju tudi ve. 
Pridružite se nama lahko pod to objavo vse do 17.10.2015. 
Tokratna nagradica je SC šablona manjšega okvirja:
Kar pa še ni vse, saj bom tokrat izžrebala 2 med vami in druga dobi to super plastično šablono Les, ki jo pa med drugim zelo ugodno lahko tudi kupite v trgovini:
Zdaj pa še hiter skok do Tine in njenih jesenskih papirnatih dogodivščin. Lep preostanek vikenda vsem!


28 komentarjev:

Tina pravi ...

Vladka....saj se sploh ne morem odlepiti od ekrana...vedno še kaj novega opazim! Joj, kako je vse prelepo. Moj priklon (to tal!) :-)

Janja pravi ...

Popolna serija voščilnic z jesenskim listjem. Rolam miško od slike do slike in občudujem izdelke. Pri narobe obrnjenem platnu, sem skoraj padla s stola ... tako mi je všeč. Lp

Tanja E. pravi ...

Čudovite jesenske barve si ujela v svoje listje in krasne ideje si nanizala! Super inspiracija za jesensko ustvarjanje, gotovo me bo potegnilo iz mojega "zelenega" ustvarjanja:), LP:)

Tanja E. pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ooo kako lepe prijetne jesenske voščilnice si naredila. Prav zadišalo mi je po vročih kostanjih....specialno dobro je izpadlo narobe obrnjeno platno. mi je zelo všeč ta ideja.
mogoče se pridružim, saj je nagrada zelo mamljiva.

Helena pravi ...

Ko padeš noter, padeš noter, kajne? :) Jesensko listje te je fajn zasulo. Vsi trije izdelki so fantastični. Obrnjena slika bo topla dekoracija na kakšni steni. Všeč mi je, ker ozadje na venčku rahlo spominja na zid z opekami.
Pri odprtem tagu si se fino poigrala z akvarelnim ozadjem. Pri zadnji pa me ta misel že nekaj časa nagovarja v mojem ustvarjanju.
Ker sem tudi sama zadnje čase obsedena z listki, se vama gotovo pridružim.

Andreja pravi ...

ooo hvala :-))
Ja, jesen je res lepa in polna čudovitih barv in smo ji lahko hvaležni za pisano listje, ki ga sipa iz dreves.
Vladka, spet si čudovito ustvarjala. Saj ne vem kaj mi je bolj všeč: vloženo listje ali listje položeno na tag. Vsekakor oboje s premislekom narejeno. Je pa res, da tudi mene muči Tinino narobe obrnjeno platno in ti si ga lepo zapolnila. Tvoje ustvarjanje je res čista 5-ka!
Zagotovo se pridružim vajinemu ustvarjanju, saj sem trenutno zelooo jesensko navdihnjena .-)

Cvetoči travnik pravi ...

Kako lep jesenski podpuri si nam pripravila, eden lepši kot drugi, saj ne vem, za katerega bi bolj navijala:) To narobe obrnjeno platno je resnično super ideja, pa tudi "vloženo" listje ni od muh:) Lep pozdrav, Andreja V.

iris-irena pravi ...

Vladka, dih jemajoče vošilnice! prečudovito!
lp

MA-MI pravi ...

Vladka, krasni izdelki. Jesen mi je všeč ... ne vem, kdo je napisal, da je jesen druga pomlad, ko zacveti listje ... pa poletna vročina je mimo, sončni dnevi pa so ravno prav topli za gibanje na odprtem. In ko se zvečer shladi prav prija čaj iz domačih zelišč ...

Že delam ... svojo voščilnico: oče ima danes rojstni dan. Čakam, da se odtisi posušijo.

Prijetno jesen ti želim!

Maja

Valerija pravi ...

Prekrasne jesenske izdelke si naredila. Z veseljem se pridružim vajinemu izzivu.

moi pravi ...

Prekrasno si posula jesen po svojih voščilnicah in narobe platnu. Všeč mi je tvoje "packanje" in vloženi listi, da o venčkih in tagu sploh ne govorim. Zaloge bo za celo belo zimo ;)
Seveda se vama pridružim, saj je jesensko listje tudi moja strast ;)

Larisa pravi ...

Vauuu, teli tvoji voščilnici, kar kričiti JESEN ;-))
Lp, Larisa

helena pravi ...

Noro lepo vse troje na kupu. Tista moja,pa je v živo še mnogo, mnogo lepša. Hvala!

leycika pravi ...

Pravo jesensko vzdušje si pričarala na voščilnice. Te kar spomni na jesenske sprehode med gozdovi vse te barve...Lepo :) Lp Lea

oldpunca pravi ...

O, kako zelo so lepe! Vse tri. Tole narobe obrnjeno platno bom verjetno morala pošteno naštudirati, saj mi je zelo všeč.:-) Venček pa tudi. Ozadji, ustvarjeni s "pacanjem" sta prelepi. Pravo jesen si nam pričarala s svojo čudovito objavo. :-) Inspiracija, ko si jo našla pri Andreji, pa je čisto taprava za ta letni čas. :-)

Zvonka pravi ...

Vsi trije izdelki so čudoviti, super si na različne načine uporabila jesensko listje, idej ti očitno res ne zmanjka. Ne morem se odločiti za favoritko, saj so vse tri. Andrejina voščilnica je pa tudi super inspiracija. Lp

Goga pravi ...

Oooo, jesensko listje, zagotovo se vama pridružim, to pa je ena mojih najnajljubših tem za ustvarjanje.
Se pa popolnoma strinjam z predhodnicami, kake umetnine, pa ti si res mojstrica prve klase <3 <3.

Maja pravi ...

kako čudoviti izdelki so spet nastali. Še posebno mi je všeč, kako si uspela skombinirati svežino bele z jesenskimi barvami, da še vedno deluje tako veslo, lahkotno. Res lepo.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Mene pa pri tvojih izdelkih ne preseneti nič več....se priklonim še prej, preden odprem tvoj blog. Listje je...ma kaj listje, vse je tako unikatno, da manjka samo še voda v kozarec, pa še ta ne bi stekla ven, če bi jo ti nalila. čao

Tina Z. pravi ...

jaz tudi lahko le s superlativi govorim - vse troje je tako lepo, toplo, perfektno, vse te barve in senčenje ... tudi jaz moram enkrat sprobati tole narobe obrnjeno platno ..

Ne-Ja pravi ...

Svetovne voščilnice si pripravila za tokratno inspiracijo nam. sploh ne vme katera mi je bolj všeč, saj je na vsaki nekaj kar pirvabi oko :).

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Oooooh, Vladka, sploh ne najdem besed, gledam že pol ure, pa nimam dovolj. bom še gledala. Č u do v i t o.

Metuljčica pravi ...

Ja, človek bi gledal in gledal, pa se nebi naveličal. Čudovito jesen si nam pričarala. Hvala ti.

Hali pravi ...

Uuu koliko listja, čudoviti izdelki!

Hiška iz papirja pravi ...

Boljšega izziva si trenutno ne bi mogli izmisliti, je prav za mojo dušo :) Tvoji izdelki so ..... ma en je lepši od drugega! Fantastično si si zamislila tale jesenski trojček! Sploh ideja z vloženim listjem mi je noro dobra, pa popackana ozadja, ki tudi mene vlečejo ... Vse perfektno!

SaraS pravi ...

Vladka... zakrivam si usta, ker mi je kar malo nerodno, ker jih imam tako zelo odprta... pa jih zavestno zaprem in čez trenutek so ponovno odprta in slišim se vzdihovati... nič določenega, ker nimam besed. Noro lepo! Čudovito! In... super izziv si izbrala. :)

Klara pravi ...

Ne bom preveč dolgotvezila, ker so že itak povedale vse pred mano. Vladka, tvoji izdelki so neverjetni. Najbolj pa me je pritegnil venček v okvirju. : )