četrtek, 3. september 2015

Ko me inspirira #40 - DREVO

Današnji izziv, ki ga je izbrala Tina, mi je zelo pri srcu, saj je tematika moj priljubljen motiv in to je DREVO. 
Tina je za inspiracijo izbrala krasen set Ketinih voščilnic, ki je tako pomladno razigran in vesel:
Počasi se bomo začeli prevešati v jesen in tudi s tega vidika, je tale izziv zelo primeren, saj so drevesa osrednji jesenski motiv s svojim pisanim listjem. Vendar sem se jaz tokrat odločila za bolj poletno varianto. Pri tem sem uporabila nekatere iste Tinine izdelke kot Kati in še nekaj drugih: krog s šivi, drevo in pripadajoče rože, kjer sem za en cvet uporabila dva izreza, šablono dekorativni rob, da sem naredila hribček in nepogrešljiva šablona Sreča, ki sem jo izrezala večkrat in jo prilepila eno na drugo, da sem dobila debelešji izrez. Potrebovala sem še rumene pike za sredino cvetov in te sem vzela pikapolonicam. Njihove "obleke" sem izrezala iz rumenega šeleshamerja in uporabila samo izrezane pike. 
Še morda beseda ali dve o ozadju. Uporabila sem gladki akvarelni papir, ki sem ga pomočila v nekaj modre barve. Na gladko površino sem si pripravila moder distres ink, ga pošpricala z vodo in nato papir namočila v to mešanico, pri tem sem pazila, da se je barva nanesla samo na sredini papirja. Ko se je vse posušilo, sem izrezala krog. Čisto na koncu, ko je bilo že skoraj vse končano, sem se odločila da dodam še malo sonca in kakšen oblak.
Obljubim, da bom pogledala vse vaše prijavljene izdelke takoj, ko se vrnem iz dopusta, saj sem že zelo radovedna kaj vse boste ustvarile in seveda tudi kaj nam je pripravila Tina, ki vam tokrat podarja krasen set štampiljk Tvoj dan:
Na izziv se lahko prijavite do 17.9.2015 pri Tini. 
Uživajte!

19 komentarjev:

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

wow, kako lepa voščilnica. prave barve, prave rožice, pravi krog...vse prav

skoraj ne morem verjeti, da sta pripravili že 40 (!!!) izzivov.Hvala za vsak izziv posebej in da lahko sodelujem ter za lepe nagrade.
Z veseljem bom tokrat sodelovala, ker se mi že nekaj časa po glavi mota ena ideja.

moi pravi ...

Krasno drevo in ozadje in rože in hrib in vse. Zelo prisrčna voščilnica.
Uživaj svoj dopust in se spočita spet vrni v blogosfero ;)

Valerija pravi ...

Krasno drevo, všeč so mi bujni cvetovi in nežno ozadje.

Dusi pravi ...

Kolk je pa tole KJUT.
In da še nisem tehle Tininih rožic takole uporabila...
Naravnost čudovito.

oldpunca pravi ...

Spet nas razvajaš! Čudovito poletno drevo si nam pričarala. Popacano ozadje je nekaj posebnega. Krasen dodatek lepemu drevesu. Sonček pa zelo simpatično kuka izza oblaka. :-))

Helena pravi ...

Kako čudovito je sreča objela drevo :) Krasna voščilnica v svežih barvah ...

Hali pravi ...

Čisto nekaj posebnega je tole tvoje drevo, tudi jaz bi ga kar objela, legla pod njegovo krošnjo, se umirila in poslušala ... tišino. Krasna!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Drevo za relaksacijo. Cvetovi marjetic...le kdo pravi, da ni fino, če ima človek domišljijo. Taka drevesa z marjeticami bi bila prav čudovita. Krasna inspiracija, krasen izdelek in 40 je prav lepa cifra...čao

Goga pravi ...

Vidim, da ti poletje paše in se ga kar držiš. Poletno cvetoče drevo je preava paša za oči.
Lp Lili

Narobe hiša - Nataša P. pravi ...

Vladka pri tebi se mi vedno znova dogaja tisti trenutek, ko ti "pade čeljust dol". Osupljivo lepa je tale voščilnica in naravnost poživljajoča.

Zvonka pravi ...

Krasna je, tako sveža in srečin a je tako lepo objel drevo. Lp

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako je lepa! Krasno ozadje in napis tako lepo objema drevo!

Andreja pravi ...

ooo kako lepo voščilnico si naredila. Zelo mi je všeč, da si vse dogajanje naredila v krogu. Krasna ideja :-))

Maja pravi ...

Še ena čudovita voščilnica je nastala. Všeč mi je ker je tako lahka, svetla, beli cvetovi in prekrasna modrina v ozadju, ki je ni ne preveč ne premalo. Uživaj na dopustu in naj te napolni z novimi idejami.

Tina Z. pravi ...

krasno drevo v krogu, to ozadje mi je tud taakao všeč, ker je nekaj posebnega, še ena mojstrovina, vladka!

Metuljčica pravi ...

Spet en čudovit izziv. Tvoja voščilnica z drevesom je prelepa. Tudi jaz ti želim lep dopust.

Keti's Projects pravi ...

Čudovita je. Uporabo drevesa in rožič si z unikatnim ozadjem ponesla na čisto novo raven.
Hvala, ker svoje ideje deliš z nami. Jaz pa totalno važna, da tokrat moja voščilnica služi za osnovno "inspiracijo".

Klara pravi ...

Krasno si jo sestavila. Marjetice so pa top. :-)

Larisa pravi ...

Vauuu, tako je pomladna, moj naljubši letni čas pa je pomlad, ko ni prevroče in ne prehladno ;-)) Voščilnica je izpadla čudovito :))
Lp, Larisa