sobota, 28. marec 2015

Mušnica kot hiška/Mushroom House

Skupno pomladno ustvarjanje s Tino bom presekala z objavo za CottageCutz blog. Kadar moja ustvarjalne muza gre malo na potep in mimogrede, spomladi zelo rada to naredi in še raje poleti, se ponavadi lotim preprostejših voščilnic. Brez muze tudi volja dobi željo po potepanju in zato mi nikakor ni do dolgega sedenja za ustvarjalno mizo. In tako nastane kaj takega kot je današnja voščilnica. 
Ena šablona, uporabljena z belim in rdečim papirjem. Nato sem v roke vzela širši ravni čopič, vodo in zeleni ter moder Distress ink, da sem ustvarila ozadje, ter nanj prilepila mušnico. Za dokončanje sem potrebovala samo še napis in izbrala tega na voščilnici. Všeč mi je ta "odrezan" videz na ozadju, ki prekriva samo del papirja. Kadar se spomnim na to varianto, jo rada uporabim.
Hi, all! When I'm not in the perfect mood to create a card or I don't have much time, I like to create simple one. Clean and simple cards are special and they are always good challenge to say something with little stuff. So, I used this cute little Mushroom House die and cut it out twice: with white and red cardstock and glued everything together. Background was created with water, brush and green and blue Distress inks. For final touch I added sentiment and card was finished. I hope you like it.
Uživajte v vikendu in privoščite si kakšen sprehod!
Have a great weekend!

17 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ojej, tvoja ustvarjalna muza je šla na potep...po moje je šla samo do prvega vogala in jo je lepo ucvrla nazaj v tvojo sobo. Moja je šla na Antarktiko in mi je že pisala, da ne bo kmalu prišla nazaj, če sploh bo (mora še razmislit) in naj se znajdem kakor vem in znam....to pa je velik problem.
Mušnica-hiška, čeprav na brzino narejena je prav lušna in raste v krasnem ozadju. čao

Marija pravi ...

O kako luštkana pravljična hišica. Je mogoče od sedmih palčkov? :)
Izrez, ki je na sliki spodaj enobarven, si krasno pobarvala in ga tako naredila zanimivega. Jaz ga verjetno (ker je enobarven) sploh ne bi uvrstila na seznam želja, sedaj ko pa sem ga videla v tvoji preobleki me pa že prsti srbijo. :)

Martina pravi ...

Preslatko. Ova gljiva kucica me ocarala. :)
Lp, Martina

Renata pravi ...

Hišica je kot iz pravljice. Posebna rdeča barva, ki krasno poživi belino, cele voščilnice.

oldpunca pravi ...

Idealno! Lepše sploh ne bi moglo biti. :-) Ozadje mi je zelo všeč, ljubka mušnica pa tudi.

Helena pravi ...

Uh, šablona je videti tako pusta, ampak v tvojih rokah se je izrez spremenil v hišico iz pravljice! In takšna je tudi voščilnica.

Andreja pravi ...

Zelo pravljična voščilnica! Zelo je lepa :-))

SaraS pravi ...

Zanimivo... če bi videla tole šablono v trgovini bi šla najbrž samo mimo, ko pa vidim tvojo voščilnico s to šablono pa me prime, da bi jo imela.
To znate samo mojstri. :)

moi pravi ...

Tako lušna hiška, s tako prijetnim sporočilom.
Ti res spremeniš suhoparne šablone v pravljico.

AndrejaM pravi ...

To je neverjetno, kako pod tvojimi prsti na prvi vtis nezanimive šablone zaživijo! Slika tvojih izdelkov na embalaži šablonc bi imela zagotovo velik vpliv!

Metuljčica pravi ...

Se čisto strinjam s predhodnicami. Same šablone me ne prepričajo, a ko vidim tvoje izdelke, lahko rečem samo vauuu...

Danica pravi ...

Jooooj kako simpatična mušnica.
Zelo zelo všečna.
Lp Danica

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ti imaš res eno čarobno roko! :) Vse šablonice pod tvojimi prsti dobjo tako čudovito podobo. Tale gobja hiška je nadvse simpatična in krasno si jo umestila na voščilnico.

helena pravi ...

Čudovito pravljična, kjer so palčki prižgali svoje lanterne...:):)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

oo, tale mušnica, se mi je pa skoraj skrila. lepa, lepa,....

Ne-Ja pravi ...

Pravlična je tale mušnica, me spominja na smrkce in njihovo sestavljanko s prav tako mušnico. Čudovita voščilnica je nastala :)

VSE DOBRO pravi ...

Oh kako je to ljubko :o))) Pravljično ...

Vse dobro ...