nedelja, 30. november 2014

Zimsko veselje/Winter fun

Kako sem vedno rada v Cicibanu prebirala zgodbe, ki so imele namesto nekaterih besed slike predmetov. In prav ta idejo sem dobila za voščilnico in nadomestila kapo, rokavice, šal in škornje s slikami. Za ozadje sem uporabila črni šeleshamer, ki bi naj dajal vtis table. Da bi vse skupaj poživila, sem uporabila še Tinino šablono za sneg. Je pa tokratna voščilnica malo drugačna. Prvič zato, ker se sprednja stran nadaljuje v notranjost. Na fotografiji se zaradi "snega" ne vidi najbolje, da besedi "and" sledijo tri pike:
V zgornjem levem kotu sem dodala razcepko, ki pomaga, da se sprednja stran lahko pomakne na stran in odpre drugo stranico, ki je vabilo prijatelju, da se pridruži igri na snegu. K zimskimi norčijam kliče simpatični pingvin. Še nekaj šablon je namreč ostalo iz serije "In the Woods", katero sem vam predstavljala tudi v prejšnji objavi s taborniškim dnevnikom. Še nekaj dni imate namreč čas, da izkoristite popuste v CottageCutz trgovini. Lahko pa si pogledate tudi objave zadnjih dni na Scrapping Cottage blogu, kjer smo vam celi teden predstavljali prav to serijo čisto svežih šablon.
Hi, all! I have another project with "In the Woods" dies. You still have a few days left to get them on the sale in Scrapping Cottage store together with other dies.  Be sure to check it out.  Today I'm showcasing following dies: Cute Penguin, Earmuffs & Mittens Mini, Scarf Mini, Winter Boots Mini and Winter Hat Mini. I remember as a child how I liked the stories which had pictures of some objects instead of words. And this was idea here and so I used die cuts of Mittens, Scarf, Boots and Hat instead of words. But this is just the beginning because card has also second page. I used brad on the upper left corner which helps to open the front page on the side. Text also begins on the first page and it continues on second one where cute little penguin invite you to have some winter fun together.
Lep preostanek nedelje vsem skupaj in naj bo začetek novega tedna čim prijetnejši.

This is it for today. Have fun!

23 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Tudi sama sem imela zelo rada Cicibanove zgodbice s slikami. Prav lepo si me popeljala nazaj v tiste čase. :-) Se pa res spomniš najbolj neverjetnih idej. :-) Popolnoma sem očarana nad prelepo in domiselno voščilnico.

Renata pravi ...

Krasno, tudi jaz sem oboževala Ciciban. Tiste zgodbice so bile posebne.

Klara pravi ...

Oh, Vladka... tako zelo mi je všeč tvoj stil ustvarjanja. Vse je tako pravljično, da prav noter padeš. Prečudovito... : )

Tanja E. pravi ...

Vladka, obe sta takooo lepi! In uporabila si fantastično zeleno barvo, prav taaka mi je všeč, tisti zeleni škornji z belo obrobo so mi še posebej všeč. Lepo si sespomnila na idejo iz Cicibanovih zgodbic, pri nas so vnovič aktualne:)), LP.

iris-irena pravi ...

vladka, ti si zares "skrinja" polnih idej in presenečenj!
kako čudovito!
lp

Zvonka pravi ...

Tudi sama se še dobro spomnim teh zgodbic. Krasna ideja in izvedba.

Metuljčica pravi ...

Čudovito zimsko veselje si nam pripravila. Prelepo.

Helena pravi ...

Te zgodbice so mi še zdaj všeč :)
Tvoja zgodba v besedi in sliki je fantastična. Všeč mi je videz zasnežene table ter krasni dodatki.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Še vedno si v zgodbicah...kar bodi, te je krasno brati in gledati. Uživam na veliko, zato je tudi zelo težko napisati komentar takoj, ko odprem tvojo stran. Videz table, drugačno odpiranje voščilnice ter dodatki v par živih barv...izredno lepo. čao

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fenomenalni sta
lp Tamara

Hali pravi ...

Luštna ideja in super izvedba.. lepo! Soloh pingvinček je luštkan :-)

Hiška iz papirja pravi ...

Aaa kako premeteno si tole sestavila - za naslovnico se skriva še ena! Odlična ideja, to si moram zapisat :) Ko gledam tvoje slikice, si prav zaželim, da bi voščilnico videla v živo, fantastična je :)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zanimiva dvojna naslovnica! in barve, pa ta ideja iz Cicibana :)) Super luštno.
Sem pa gledala šablonce v CottageCutz, kako je pa s poštnino? Ne najdem podatka, koliko pride.

Vladuška pravi ...

Tukaj je link do postnine: http://www.scrappingcottage.com/internationalshipping.aspx

moi pravi ...

Noro dobro si naredila.
Tudi mi smo radi brali take zgodbice, sploh preden sta fanta znala brati in sta pomagala brati.

Janja pravi ...

Razcepko, ki se tako lepo ujame s snegom, sem jo komaj našla :). Čudovita ideja in zelo lepo narejeno. Lp

Nella pravi ...

Pravo zimsko veselje si uprizorila, super :)

*Urška* pravi ...

Fantastično si naredila....razcepko sem pa tudi sama komaj našla.Sem morala kar dobro pogledati :)

Ne-Ja pravi ...

Ta voščilnica je domiselna 100 na uro :)! Fenomenalno si izkoristila šablonice, ideja z razcepkom pa je zakon! Všečkam na polno tvojo verzijo Cicibana :)

vilinke pravi ...

Le kje jemlješ tako odštekane ideje ;) čudovito!!!

Adrijana Knez pravi ...

Zimska pravljica s pingvinčkom je zelo unikatna! Spet si pričarala nekaj zelo domiselnega ;)))

BojaMoja pravi ...

Tole je pa čestitka presenečenja :))

SaraS pravi ...

Super luštna voščilnica! Tale pingvinček je izredno simpatičen.
Mogoče mi je še toliko bolj všeč, ker sem tudi sama zelo rada prebirala slikopise. :)