torek, 30. september 2014

Nadaljujem po praznično z Najlepšim parom

Imam se za veliko srečnico, da sem že lahko ustvarjala s Tininimi povsem svežimi izdelki, s katerimi je tako zabavno izdelovati božično-novoletne voščilnice. Najprej mi je padel v oči ta velik napis »naj praznično veselje«, ki prav kliče po masovni izdelavi voščilnic.
Glede na sam izgled napisa sem želela igrivo, veselo voščilnico in prav zato dodala še malo sladkarij, pentljo, srce in pike v ozadju. Ampak gremo po vrsti. Najprej sem odtisnila sam napis z zeleno blazinico. Po mojih izkušnjah je bolje tako velike napise odtisniti z res kvalitetno blazinico. Distress Inki so ponavadi za take stvari premokri in ne dajo dovolj natančnosti, ampak velja tudi to poskusiti. Sama drugače uporabljam blazinice od Papetrey Ink, ki so zelo kvalitetne, naredijo lep odtis in niso premokre, da bi se napis razlezel.
Nato sem izrezala še malo večji kartonček, kateremu sem robove pobarvala rdeče in tako dobila podlago za bel kartonček z napisom. Da pa bi vse skupaj izdgledalo še bolj igrivo, sem obdelala še samo osnovo voščilnice. Pri tem sem uporabila Tinino plastično šablono. Vendar sem naletela na problem, pa ne z šablono – ta je super, ampak z mojo pasto. Je že tako dolgo nisem uporabljala, da je postala povsem trda in sem se znašla tako, da sem uporabila kar tempero in košček gobe za pomivanje posode. Sicer končni nanos ni bil tako natančen, kot če bi uporabila pasto (verjetno tudi za to, ker šablone nisem zalepila na osnovo), saj so se pike razlezle v packe, ampak se mi je za tole voščilnico zdelo prav super. Za konec sem vzela še set štampiljk Topel dom in z rdečo blazinico odtisnila rdeče-bele lizalke, srce in pentljo.
Če ni ustvarjalnih idej, vam bodo Tinini izdelki zagotovo pognali domišljijo in izdelovanje voščilnic vam bo izrisalo en velik nasmeh na obrazu, tako kot meni. Pa lep dan vsem skupaj!

22 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Zanimivo, kot bi gledal zapakirane štampiljke. Dobro si se spomnila. Zato je tako zanimivo uporabljati Tinine šablone ali pa štampiljke, ker so (bom delovala že pocukrano) večne in jih lahko uporabljaš v nedogled. Kot malo dete danes pričakujem poštarja z njenim paketom, potem pa veselo na delo...se že veselim. Lepo bodi. čao

Kirena pravi ...

Zelo lepo si skombinirala.

Danica pravi ...

Pocukrano gor ali dol, Tinine šablone in štampiljke so res ZAKON! Se spomnim njenih prvih šablon. Ne vem zakaj, vendar z njim je bilo tako preprosto ustvarjati. Kar koli sem dala skupaj je zgledalo super :)
Vladka in ti si jih tudi tokrat krasno skombinirala.Tudi snežinke v ozadju so super izpadle.
Všeč mi je voščilnica, ki si jo naredila in res je primerna za masovno izdelavo.
Lp Danica

Andreja pravi ...

Vladka, čudovita je!!! Lepo si jo uporabila!
Tudi meni je takoj padla v oči ta velika štampiljka in je že na poti do mojega nabiralnika :-))

iris-irena pravi ...

vladka, pravo mojstrsko delo. na prvi pogled tako enostavna, pa tako efektna voščilnica, ki res kliče po "masovni" proizvodnjiin ti vsaki novi štampiljki, izrezu, izseku, vdihneš "življenje".
lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna
in kako nova lepa kolekcija
poklon Tini
lp Tamara

Nella pravi ...

Se podpišem pod Tamaro :)

Helena pravi ...

Mislim, da bi sama imela kar težavo, kako uporabiti tako velik napis. Hvala za fantastično idejo, saj je voščilnica simpatična, topla, domača ..

Nena pravi ...

uf kako ste že vse pridne z novoletnimi voščilnicami....jaz sem se po mojem letos zataknila nekje med pomladjo in jesenjo ;)

lušna voščilnica tako ta kot tista iz prejšnje objave

Janja pravi ...

Še ena zelo lepa praznična voščilnica. Lp

Ne-Ja pravi ...

Čudovita voščilnica, ki spominja na babičine dobrote in kar diši po praznikih :).

Hali pravi ...

Prekrasna je, Tinine šablone imam tudi jaz rada :-)

helena pravi ...

Jaz bi jo postavila kar v izložbo trgovinice s sladkorčki. Čisto po praznikih diši.... Tinine šablone so pa itak zakon.

*Urška* pravi ...

Tudi sama se strinjam z vami glede Tininih šablon in štampiljk.Res so vsestransko uporabne.
Vladka,tebi pa lahko samo čestitam,saj si spet naredila prekrasno voščilnico.Sicer pa -česarkoli se lotiš,je SUPER!!!
LP,Urška

Adrijana Knez pravi ...

Joooj Vladka ;))) pa sem včeraj napisala, da še nisem v prazničnem duhu....ampak, ampak...ko sem videla današnjo voščilnico z toooo veeeliiikooo mislijo (ki bi meni še kako prav prišla, zaradi mojih velikih izdelkov)...si mi naredila lušte!
Voščilnica je zelo simpatična in deluje res domačo, in všeč so mi pike - packe, ker so se tako lepo razlile ;)))
Ooohhh...ze dolgovezim....ZELO ZELO LEPA in mislim, da bodo slovenske ustvarjalke rade ustvarjale z omenjeno štampiljko ;)))

oldpunca pravi ...

Iz tvoje objave diši po praznikih. :-) Voščilnica je svetovna! Uf, me mikajo te štampiljke in plastične šablone... :-)

Martina pravi ...

Uff, dvna je.Obožavam ove velike natpise.
Lp, Martina

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka, toliko lepega je bilo povedanega, da enostavno ne najdem več presežnikov. Se pa strinjam, da ustvarjaš čudovito s krasnimi in vsestransko uporabnimi Tininimi izdelki,skupaj ste res najboljši par:)
LP

HRANDICA pravi ...

Všeč mi je velik napis čez celo voščilnico, sploh v zlati barvi, ki si jo izbrala.

Tina pravi ...

Vladka...tvoje malo kosmate pike so izpadle tako lepo!...in res se super podajo k `posladkanemu` napisu :-). Prav posebno praznično ljubka je. Hvala...in tudi vsem puncam za toko prijazne besede.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

po ogledu tvojih voščilnic se mi je kar malček stožilo po božičnih praznikih, čeprav zeeeelooo uživam v teh sončnih jesenskih žarkih in se ne pustim motiti ;)

Hiška iz papirja pravi ...

Tale napis je tudi na moji listi želja, se mi zdi, da ne bom prav dolgo odlašala z nakupom :) Tako luštno igrivo sladko voščilnico si naredila, zelo mi je všeč! :)