petek, 14. februar 2014

Štiri tehnike z istim setom štampiljk – četrti del

Pa smo prijadrali prav do dne, ki je vzrok za nastanek vseh mojih čestitk. Še zadnja, meni tako ljuba tehnika, ki jo vedno znova rada uporabim – imitacija table namreč. Vendar tokrat v čisto enostavni izvedbi. Zelo primerna tudi, če še te tehnike niste preizkusile in si jo želite. Odtisnite najprej kaj manjšega in se šele na drugi čestitki lotite celotne površine. Zadeva je precej preprosta in lepo jo je prikazala v videu tudi Marina.
Kemijsko vez in napis sem odtisnila z Versamark blazinico in nato vroče embosirala z belim prahom. Srce je izrezano, pobarvano rdeče in nato prevlečeno z Glossy Accent-om. Črna osnova je nato še tu in tam »popackana« z belo, za bolj avtentični izgled table.
Tako, meni preostane samo še, da vam zaželim lepo valentinovo in če sem vas spodbudila, da znova vzamete v roke kakšne štampiljke, da jih na novo preizkusite, je moj namen dosežen.

25 komentarjev:

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna je. Tudi jaz sem se včeraj igrala po tabli :).

moi pravi ...

Preprosta, pa tako učinkovita. Pove vse. Hvala za to popotovanje po različnih tehnikah z enim setom štampiljk.

Anonimni pravi ...

Super tehnike si nam pokazala v zadnjih objavah. Čudovito, kaj vse se da ustvariti z nekaj domišljije ... in tebi je vsekakor ne primanjkuje ;) Zelo všeč mi je tudi tale "tablica". Manj je več, še vedno drži kot pribito. :)

Pozdravček,
Barbara

Ne-Ja pravi ...

Tale pa definitivno zmaga v tvoji seriji. Hvala za navodila in vse 4 objave :)

Helena pravi ...

Ob tej voščilnici imam občutek, da si prijazna učiteljica kemije :)
Zelo lepa in učinkovita je.
Hvala za vse štiri doze ljubezni!

Kefa pravi ...

Čudovita je. Učinek table je super...ga bom morala poiskusiti. LP

vilinke pravi ...

Se strinjam, bo res trebalo poskusit in veliko, veliko več uporabljati štampiljke ;)
Lp, Vilinke

Keti's Projects pravi ...

Čudovite so. In res lepo si prikazala različne tehnike štampiljkanja in nas spodbudila, da razmišljamo tudi malo "izven" okvirov pri uporabi štampiljk.

Hvala ti za inspiracijo.

Hali pravi ...

Luštkana, tabla je zmeraj in :-)In srček je tako luštkan!

Simona pravi ...

Nikioli ti ne zmanjka idej.

Renata pravi ...

Lepa, hvala za vse objave.

Hiška iz papirja pravi ...

Zdaj se bom pa res morala tudi jaz lotiti table, krasno izgleda! Tabla je ravno prav "popackana", da voščilnica kljub majhnemu motivu ne deluje prav nič prazno - to je itak tvoja specialiteta :)

VSE DOBRO pravi ...

Lepo si obeležila današnji srčkasti dan ... naj bodo takšni vsi dnevi v letu ...

Vse dobro ...

Metuljčica pravi ...

Lepo te je bilo spremljati vse do Valentinovega. Si me prav vspodbudila in namen je dosežen, še vedno srčkam in metuljčkam. Hvala ti za vse koristne nasvete. Tole s tablo moram preizkusiti. Čudovita voščilnica.

Tanja E. pravi ...

Vladka, super serijo do valentinovega si pripravila. Prav vse so srčkane, sporočilne in zelo lepe, LP:)

Maja pravi ...

Super serijo čestitk si pripravila, ena je lepša od druge...

oldpunca pravi ...

Tabla me vleče že odkar sta s Tino pripravili izziv na to temo. Upam, da se kmalu preizkusim v tej tehniki :-) Tvoja voščilnica pa je svetovna! Tako malo in tako veliko :-) Pri meni si namen vsekakor dosegla :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Vladuška
ljubezen kar kipi iz tvojih formul, epruvetk
in šolskih klopi (tabla služi, da nanjo napišeš za koga ti srce gori)
super
lepo valentinovo
Tamara

Klara pravi ...

Vse so enkratne...ta zadnja mi je pa mega. Neverjetno kako paše ta kemijska vez na podlago table. Prav šolsko deluje. Super je... ;-) ♡♥♡

Danica pravi ...

Tabla me že nekaj časa mika pa se je kar ne morem lotiti. Ko jo gledam pri tebi, se mi zdi da je vse tako preprosto. Nisem povsem prepričana, da je, ker bi jo sicer že naredila:)
Lp Danica

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Zgleda res preprosto, ko pa se spravim k delu - eh, pri tebi je 100 x lepše. čao

Adrijana Knez pravi ...

Super kombinacija ....Belo - črno....in nasprotja se vedno privlačijo :)...ta teden sem z veseljem začela uporabljati štempiljke...in seveda si mi največji navdih prav ti Vladka...hvala, ker z nami deliš vso lepoto papirčkanja, pozdravček iz Koroške, Jana

Nena pravi ...

ha ha vidim da se tudi v vlogi profesorice kemije dobro znajdeš....hm hm to je pa izgleda nova kemijska vez, ker ko sem jaz hodila na kemijo jo še nismo poznali....ali pa sem jaz takrat špricala ;)

iris-irena pravi ...

super je! čisto nekaj posebnega!
lp

*Urška* pravi ...

Kdor zna,pa zna.Spet ti je odlično uspelo.Izgleda preprosto,dokler se tega ne lotiš.Potem pa,ojoj,kar ne rata tako kot bi moralo.
Hvala,da si obiskala moj blog.Zame si velika mojstrica ustvarjanja,zato si tvoj obisk štejem v veliko čast.HVALA!!!
LP,Urška