četrtek, 13. februar 2014

Štiri tehnike z istim setom štampiljk – tetji del

Prevečkrat pozabim, da štampiljka ni nujno namenjena samo za en odtis na isti čestitki. Napisi in druge štampiljke zagotovo lahko služijo tudi temu, da z njim ustvarite ozadje in sicer tako, da ga s kakšno nežno barvo odtisnete po celotni osnovi, kot sem sama naredila na primer tukaj in tukaj.
Lahko pa naredite tudi tako, da isti motiv odisnete v vrsti in poudarite nato z barvo samo enega in mu date osrednje mesto, kot sem jaz storila na tej svoji čestitki. Fino je, če motive odtisnete tako, da so na robovih odtisnjeni samo deloma, saj pride vse skupaj bolj do izraza. Te kemijske vezi s srci v ozadju posodic pa sem odtisnilo z isto tehniko, kot pri predvčerajšnji čestitki, z maskiranjem.
Dajte torej svojim štampiljkam priložnost, da se izkažejo na kar največ načinov. Pa lep pozdrav do jutri.

18 komentarjev:

Simko pravi ...

Še ena lepa voščilnica iz serije ljubezenskih napojev... :). Hvala za inspiracijo!
Pozdravček,
Simona

moi pravi ...

SUper nas izzivaš da iz svojih štampiljk potegnemo kar največ. Hvala ti.
Uporabna tehnika, obljubim, da bom poskusila ;)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Ne zmanjka ti idej. Super je.

Ne-Ja pravi ...

Super kombiniraš štampiljke na 100 in en način. Fenomenalna voščilnica :)

Janja pravi ...

Samo gledam in se čudim kako znaš sestaviti in uporabiti štampiljke. Vse tri so krasne. Lp

Adrijana Knez pravi ...

"Učiteljica" Vladka tvoja nova "učenka" je navdušena!!! :) pozdravček iz sončne (za spremembo) Koroške, Jana

Kefa pravi ...

Hej hej...lepa in izvirna...
Ravno s tem sem se zadnje dni sama ukvarjala. Da večkrat odtisneš motiv in ga samo enkrat barvaš.

Lp

Hali pravi ...

Čudovita je ljubezen, kot je čudovita tvoja čestitka!

Hiška iz papirja pravi ...

Vladka, hvala za odgovor v prejšnji objavi. Spet občudujem tvoje natančno maskiranje!

Simona pravi ...

Z vsako presenetiš. Prav vse so domiselne.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

odlično si naredila! Vsaka stvar se lahko uporabi na več načinov in ti me vedno navdušiš s svojo domišljijo.

Andreja pravi ...

Zelo lepe voščilnice nastjajo iz istega seta!
Veliko sem zamudila pri tebi, a vse bom nadoknadila!
Pozdravček

Metuljčica pravi ...

Tole je pa še bolj "modro" kot pri Baltazarju. Čudovita voščilnica.

oldpunca pravi ...

Spet si pričarala voščilnico za vzdihovanje :-) Meni niti pod razno ne uspe tako lepo odtisniti mojih štampiljk :-( Tolažim se s tem, da mi manjka vaje :-)

Alenka pravi ...

Kemija je huda! Povsod paše, ne?:):9
Čudovito si jo skombinirala z ljubeznijo. Pa saj ni tako nenavadno. Vse je ena velika kemija, če je prava pa še tolko bolje , ne?

Danica pravi ...

Še ena čudovita voščinica iz tvoje zbirke "štiri tehnike z istim setom"
Hvala ti za idejo, kako uporabiti štampiljko za ozadje.Včasih kar pozabim, da je štampilka lahko vsestransko uporabna.
Lp Danica

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tako brezhiben odtis štampiljke o katerem lahko jaz za nekaj časa samo sanjam. čao

Sonja pravi ...

Prav zanimivo je opazovat, kaj vse lahko narediš z enim setom štampiljk. Uporabiš vse svoje znanje in občutek za kombinacije, tako da vedno nastane lep izdelek.
Prav fino je prit k tebi na obisk, pa čeprav ne komentiram vedno :)