sreda, 12. februar 2014

Štiri tehnike z istim setom štampiljk – drugi del

Štampiljke so bile na akrilnih blokih še od prejšnje čestitke in preden sem jih pospravila, sem naredila še tole čestitko:
Tokrat vam odkrijem, kako sem isto štampiljko odtisnila z različnimi niansami istočasno. Pri tem sem za 3 nianse uporabila samo 2 različni blazinici: roza in vijolično. Moje štampiljke so takšne, da se posebej odtisne steklenička in nato še tekočina v njej in prav to tekočino sem odtisnila večbarvno.  Upam samo, da vam bom znala kar najpreprosteje razložiti kaj sem naredila, ker je v resnici precej enostavno. Potrebovale boste še kaksen post it blokec ali kakšen drugi blokec papirja. No, pa začnimo.
Najprej sem štampiljko pomočila v celoti v svetlo blazinico. Nato sem prvo tretjino rahlo odtisnila na blokec papirja čisto ob robu, tako da sta drugi dve tretjini ostali v »zraku«, se pravi, da se nista nikamor odtisnili. Tako sem že pridobila dve niansi – najsvetlejšo tako, da sem jo že rahlo odtisnila, pa vendar mi je na štampiljki še vedno ostalo malo barve in drugo na ostalem delu štampiljke, ki je še nisem odtisnila. Zdaj sem vzela v roke še temnejšo blazinico in štampiljko pomočila vanjo samo s spodnjo tretjino in nato mi je preostalo samo še to, da sem jo odtisnila na osnovo čestitke. Srce znotraj stekleničke, pa sem odtisnila naknadno, ker je to posebna štampiljka.

Pa še nekaj sem naredila - napis sem obrnila, ker mi je tako bolj ustrezalo. Če pogledate set štampiljk tukaj, boste videle, da je najprej You + Me = in potem oba kvadratka, jaz pa sem najprej odtinsila oba kvadratka, nato enačaj in na koncu še You + Me.   

Pa veliko veselja pri preizkušanju, če se boste tega lotile. Se kmalu znova javim!

18 komentarjev:

Simko pravi ...

Tako domiselna razporeditev štampiljk in dodatek barv, Vladka! Imaš pravi ljubezenski napoj :)
Pozdravček,
Simona

Paper Kay pravi ...

Ja pa iii! :D
Zelo lepo!

Ne-Ja pravi ...

WAW, presenečaš z iznajdljivostjo. Da pa si mojstrica v kombiniranju pa že vsi vemo :)

vilinke pravi ...

Tako všečna ;) Ti imaš doma že pravi ustvarjalni labaratorij in obvladaš vse formule ;)
Lp, Vilinke

Simona pravi ...

Res je lepa in hvala, ker deliš z nami svoje drobne skrivnosti.

Kefa pravi ...

Spet lepa izpod tviojih prstov.

Zanimiva tehnika...bo treba sprobat. Hvala

Hiška iz papirja pravi ...

Super izpadejo te plasti v steklenički! Te lahko vprašam, katero črno blazinico uporabljaš, odtis je res perfekten.

VSE DOBRO pravi ...

Neverjetna si v domišljiji in izvirnosti :o)

Vse dobro ...

Vladuška pravi ...

Maja, jaz uporabljam v glavnem samo blazinice od Papetrey Ink, res so kvalitetne in delajo zelo lepe odtise.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Domišljija pri tebi res ne pozna meja. Le kaj bo jutri? čao

mihaela pravi ...

Odlično ti gre to varjenje napojev :)

Helena pravi ...

Za 5 obvladaš formule ustvarjanja.Čudovita je.
Dovolj razumljivo si napisala;-)

moi pravi ...

Dobra pogruntavščina s temi odtisi in niansami.
Spet ena preprosta in zelo lepa voščilnica.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita
lp Tamara

Tina B. pravi ...

Hvala ti za skrivnost. Odlično si tole zmešala :).

Metuljčica pravi ...

O kako super, pa vsi ti detajli, enkratno. Se že veselim jutrišnjega opoja.

oldpunca pravi ...

Že ves čas občudujem tole tekočino. Po drugem branju se mi že malo svetlika, kako si jo naredila :-) Voščilnica je res fenomenalna.

Mojca pravi ...

neverjetno izvirno Vladka! Krasne so! lp