torek, 11. februar 2014

Štiri tehnike z istim setom štampiljk – prvi del

Po tem, ko sem izdelala čestitko za Ko me inspirira #22, še nisem zaprla štampiljk, ampak so me še naprej vabile, da jih uporabim tako in drugače. In potem se moji prsti kar niso mogli ustaviti, želja po štempljanju nikakor ni usahnila. Pa so nastale štiri povsem preproste čestitke in ker so vse na tematiko valentinovega, vam jih bom odkrivala vse štiri dni do tega praznika. Na vsaki sem uporabila svojo tehniko in morda vam pride prav, da tudi ve preizkusite različne možnosti uporabe vaših setov štampiljk. Jaz sem izbrala set Love Potion od Papertrey Ink in najprej uporabila tehniko maskiranja. 
Ta tehnika mi je zelo ljuba in najbolj uživam, ko odstranim zamaskirani del in se odkrije celotna podoba. To tehniko zagotovo večina od vas pozna, lahko pa si jo pogledati tudi na mojem drugem blogu, najbolj nazorno in preprosto pa je prikazana tukaj. Najprej sem torej odtisnila sprednjo stekleničko na osnovo čestitke in nato še enkrat na post it listič. Iz slednjega sem nato motiv izrezala in ker že ima na hrbtni strani lepilo, sem z njim prelepila oz. prekrila motiv na osnovi čestitke. Zdaj sem lahko odtisnila stekleničko v ozadju in ko sem maskirni del umaknila, zgleda kakor da stojita ena za drugo.
Preprosto in zmeraj tako učinkovito. Se beremo znova jutri!

22 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita!!!

Adrijana Knez pravi ...

Preprosto elegantna. Barvi se super ujemata in nastane prav posebna kemija - ljubezen...Pozdrav iz Koroške, Jana

Ne-Ja pravi ...

Super ideja in komaj čkam na jutri.

Renata pravi ...

Krasna, hvala za navodila.

Hali pravi ...

Čudovito, hvala za navodila in namig!

*Urška* pravi ...

Hvala za navodila pri izdelavi.Drugače pa je voščilnica krasna.
LP,Urška

Klara pravi ...

Preprosta in polna kemija... ;))

Kefa pravi ...

Iiii lepa :) <3

VSE DOBRO pravi ...

Super domislila s to kemijo prav posebne vrste :o)

Vse dobro ...

Helena pravi ...

Hvala, ker nas boš ljubeče razvajala. Preprosta, a učinkovita.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Če bi se sama lotila tako preproste voščilnice, bi res nastala preprosto zanič. Tebi pa iz nič uspe TO. Komaj čakam naslednjo. čao

Metuljčica pravi ...

O, ob tem tvojem razvajanju bom pa sigurno ozdravela. Voščilnica je čudoita in komaj čakam na jutri.

Danica pravi ...

Super voščilnico si naredila. Se že veselim jutrišnjega dne:)
Lp Danica

helena pravi ...

Tehnika je super, voščilnica pa zelo simpatična.

vilinke pravi ...

Super si začela ta valentinov teden ;)Krasna voščilnica ;)
Lp, Vilinke

moi pravi ...

Te tvoje preproste voščilnice so tako cart. Nič jim ne manjka, čeprav je veliko beline. Ta le poudari osrednji del.

NinaS pravi ...

Preposta s polno kemije :)

oldpunca pravi ...

Preprosto, vendar dih jemajoče :-) Čudovito je izpadlo.

Mojca pravi ...

kakšna krasna ideja Vladka! zelo efektivna in prikupna! lp

Hiška iz papirja pravi ...

Tole si maskirala u nulo, super rezultat!

Nataša pravi ...

Super so, sem se kar malo na službo spomnila ;)

Ana K. pravi ...

Pogledala sem vse štiri “kemijske” in prav vse so mi všeč...unikatne, v tvojem stilu in dodelane do potankosti! Vsekakor bi jaz morala malo v šolo k tebi, da me naučiš »tehnike« manj je več :)
Lep vikend tebi in tvojim!