torek, 18. februar 2014

Sladka objava/Sweet post

Danes imam sladko objavo za vas. Najprej torta, vendar tokrat nekoliko bolj v vintage izvedbi in k njej bi se zagotovo podale kakšne lepe, starinske skodelice. Vintage izgled je še bolj poudarjen s podstavkom za torte, ki sem ga postarinila z Distress Inki in belo tempero, kot je to pri meni navada. Zadnje čase me nekam vleče med roza barve, sploh nianse “umazano” roza so mi všeč. Da pa sem ustvarila večplastnost spodnjega dela torte, sem jo zrezala večkrat in dva dela pobarvala z svetlejšo in temnejšo roza barvo. Vsem delom sem robove oblikovala s cik-cak škarjami in zalepila skupaj.

Today I have two cards for you, both can you find also on CottageCutz blog. For both of them, I used dies from Sweet Love release. The first one is pink cake on old wooden cake pedestal. Now you already know me and you also know that Distress Inks are my best friends, when I´m coloring die cuts. This was not an exception. For wooden cake pedestal I also used white tempera to get this old look. But the most important was die and here I used Sweetheart Tired Cake die. Cake was cut out several times and for lower part I used three of them: two were colored with pink and to all of them I made scallop borders and glued them together.
Druga čestitka je skleda polna slastnih rdečih jagod. Skledo sem izrezala in jo poštempljala z drobnimi rožicami, da ne bom izseke vedno barvala. Za ozadje sem uporabila ostanek Sweet Love Frame šablone, ker se mi je dopadel izrezan kartonček z zanimivo obrobo in mi ga je bilo škoda zavreči ter ga poštempljala s karo vzorcem. Sam izrez oz. del tega, pa sem uporabila pod skledo. Vse uporabljene šablone najdete pod objavo in vse so iz Sweet Love release in kot ponavadi, tudi tokrat objavo najdete na CottageCutz blogu.

The second one is bowl full of strawberries and for this one I used Strawberry Delight die.  Bowl is cut out and stamped with little flowers. For background I used another die: Sweet Love Frame. The inside part of the die cut, which is actually die scrap, is really nice piece of paper with nice border and I didn´t want to throw it away, so I used it as background. I just stamped on it with gingham pattern stamp. And I also used die cut behind the bowl. Strawberries are colored with Distress Inks.
To je to za danes, imejte lep dan! 
This is it for today. Have a sweet day!
   

28 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Sladka-slastna objava
obe sta krasni
lp Tamara

Simko pravi ...

Pa je res sladka tale tvoja današnja objava, Vladka. Super ideja, ko si uporabila notranji izrezek od Sweet Love Frame šablone in ga upoabila kot ozadje za Strawberry Delight.
Pozdravček,
Simona

Tanja E. pravi ...

Mmm, kako sta lepi. Odlično ozadje je pri obeh že samo svoja zgodba, potem pa te slastne jagode v prelepi skodelici in mnjami torta, pri kateri mi je všeč, da te vleče na "alt" roza. Ti tudi pristaja:), LP.

*Urška* pravi ...

Obe sta čudoviti in vintage stil jima da še poseben pridih.Jagode in torta...mnjami.
LP,Urška

Kefa pravi ...

Uau, čudoviti sta. Ta umazano roza barva je res lepa.
Pa pa

Hali pravi ...

Kar pojedla bi, košček torte in kakšno jagodo zraven. Vintage mi je všeč :-)

iris-irena pravi ...

vladka, ostala sem čisto brez besed!!!!
lahko rečem samo - prelestno lepo.
lp

Trenutki kreativnosti pravi ...

Sladko in okusno. Krasni sta obe! Tudi meni je všeč "umazano" roza... :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Za dol past sta kar obe, sploh pa jagode - a so prave????? Če niso, ali si sigurna, da niso?? lp

Hiška iz papirja pravi ...

Slastna objava je tole, ni kaj! Sploh ne vem, kaj mi je bolj všeč, čudovita torta v različnih odtenkih meni ljubih barv ali romantična skodelica sladkih jagod ... Hvala ti za tako lep komentar danes :)

moi pravi ...

Kako lepo si se znašla s torto, taka prava punch torta je in kar sline so se mi pocedile pri jagodah. Res sladka objava in kot zmeraj lepo izdelani čestitki.

Kristina pravi ...

Kako lepo...človek ostane kar brez besed in samo gleda in gleda in gleda....

Ne-Ja pravi ...

Tole je res samo za gledati in WAW na idejo in izvedbo. Obe sta všečni, vendar zmagajo jagode :)

NinaS pravi ...

Obožujem ves ta vintage stil na tvojih voščilnicah. Tako skledo jagod bi imela tudi sama v svoji kuhinji :)

Metuljčica pravi ...

Čudovito si nas posladkala, enkratne voščilnice in resnično znaš uskladiti barve in šablone.

oldpunca pravi ...

U, tole pa dvigne cuker v krvi :-) Čudoviti sta. Super si ujela roza odtenke na tortici, skleda z jagodami pa je vrhunsko poštemplana. Pa ozadje mi je všeč. Tale štampilka pisave mi že dolgo ne da miru :-))

Helena pravi ...

Mmmmm, kakšna mamljivo sladka objava. Neverjetno lepe voščilnice, z vintage pridihom. Ne bom komentirala, kaj vse mi je všeč, omenila bi poštampljano skodelico. Dobra ideja in rožice ji pristojijo.

Klara pravi ...

Tale vintage - sladek stil je zmagovalna kombinacija. Všeč mi je tudi kako si ustvarila skledico z jagodami. :))

VSE DOBRO pravi ...

Ljubko sladka slastna objava :o) Prelepa je in tudi meni si naredila skomine po jagodah ...

Si bom privoščila eno kvačkano :o) in jo obesila na torbico ...

Vse dobro ...

Nena pravi ...

tole je pa res sladka objava...pa tudi malo redilna :)

Adrijana Knez pravi ...

Ko pa sem jaz videla jagode in torto...sem si rekla, Vladka je spekla jagodno torto. Vse mi je zelo všeč, ampak zelen karo pa je pika na i....Se mi je film zavrtel o nagajivem razcapanem dečku in njegovih hlačah - tak, ki spominja na Rožleta :), nočko, Jana...zdaj grem pa iskat nekaj sladkega :)

vilinke pravi ...

Super kako se spet vse ujema ;) to tvoje štempljanje posodice in ozadja, je pa pika na i ;))

Janja pravi ...

Iii kako zelo luštni sta obe. Lp

Andreja pravi ...

iiijoj kako sta čudoviti in tako sladko delujeta .-)
Super si ju skombinirala in vse je tam kot mora biti!!!

Danica pravi ...

Obe sta prečudoviti. Vintang stil je res čudovit. Sploh jagode izgledajo tako slastno:)
Lp Danica

Anonimni pravi ...

Kaj naj rečem ... p r e k r a s n o!

Pozdravček, B.

Ana K. pravi ...

Se mi je kar "zaluštalo" nekaj sladkega :) ob pogledu na tvoji voščilnici...Prelepo!

Biljana pravi ...

Res je sladka, sploh tale z jagodkami!