petek, 21. februar 2014

Rdeče-črna eleganca

Črna čestitka, če ni ravno uporabljena kot imitacija table, je kar zanimiv izziv. Ampak po tem, ko sem videla to čestitko, sem morala enostavno še sama preizkusiti. Všeč mi je, kako lahko samo košček rdeče barve da čestitki namen in eleganco. Lahko je tudi izvrstna rešitev za moško čestitko: srce se lahko namreč nadomesti z marsikaterim drugim, bolj moškim motivom in z malo truda se lahko veliko doseže.
Moji pripomočki tokrat so bili: prozoren embosing prah, ki pa daje učinek kristalov, Hero Arts štampiljka Leafy Vines, srce izrezano s pomočjo PTI šablone in pa črni kartonček ter napis "zate", kjer sem uporabila šabloni in set štampiljk Najlepšega para.
Kadar imam v glavi izrisano čestitko in vem že v naprej kaj točno želim narediti oz. doseči, si pripravim vse stvari na mizo in začnem z izdelavo in nemalokrat sem presenečena kako hitro je končni izdelek gotov. Velikokrat čez dan, ko imam čas, razmišljam o čestitkah, kaj bi lahko naredila in če dobim idejo, si rada narišem skico v svojo beležko ali si kar po mailu pošljem idejo v obliki stavka ali dveh. Zelo pomaga, ker drugače pozabim. Včasih vzamem v roke neuporabljene šablone, štampiljke in razmišljam kaj bi lahko z njimi ustvarila, kako bi jih lahko skombinirala. Tako si prihranim zmedo in čas pri izdelavi. Pa še veliko bolj uživam pri samem ustvarjanju, kot pa takrat ko zmedeno hodim po sobi in razmišljam, kaj bi še, kako bi to… Tokrat mi sicer ni bilo potrebno kaj dosti pretegnit ustvarjalnega dela možganov, saj je moja čestitka narejena povsem po inspiraciji, ampak tudi to je bilo zelo zabavno.
Imejte krasen vikend.

29 komentarjev:

Adrijana Knez pravi ...

Po inspiraciji si naredila čudovito voščilnico :) ...zelo mi je všeč ozadje in kjer si uporabila prahec....se mi zdi, da ravno to da voščilnici pridih elegantnosti...10+... Lep vikend tudi tebi, pozdravček Jana

Danica pravi ...

Vladka, res je čudovita čestitka in tudi ti si naredila krasno. Beseda "zate" na srčku je fascinantna.
Pri meni se včasih ( sicer redko hvala bogu ) zgodi ravno obratno vse imam pred seboj pa stvari ne grejo skupaj:) Dostikrat slišim " ti preveč kompliciraš " :)
Skratka, zapisati idejo, ki ti pade na misel res ni slabo to sem tudi jaz že preizkusila.
LP Danica

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Črna barva v tvoji izvedbi je najlepša črna kar sem jih videla! Kako znaš Vladka, čudovita je. Vsi to drobni listki na vejicah, ne predstavljam si, kako to narediš. In srček in napis...prelepo.

Metuljčica pravi ...

Tudi oblečem se rada črno in rdeče in ta kombinacija mi je od nekdaj všeč. Na tvoji voščilnici pride neverjetno lepo do izraza, sploh ta poudarek s prahom, enkratno..........

Goga pravi ...

Wauuuuuuuu, krasna je. Že tuhtam......... :)

Ne-Ja pravi ...

se strinjam z ostalimi šjorami - fenomenalna ideja in izvedba :)

Simko pravi ...

Prava eleganca!
Pozdravček,
Simona

Trenutki kreativnosti pravi ...

Tudi jaz cele dneve in noči razmišljam samo o čestitkah... :) Tvoja je krasna. Rdeče-črna kombinacija je res elegantna.

Maja pravi ...

Elegantna, rdeče na črnem pa naredi pravi bum učinek.

Helena pravi ...

Tvoja je lepša, veš! :)
Prav zares je zelo elegantna in brezčasna - krasna!

moi pravi ...

Pa sva res nekako usklajeni, nevede seveda :)
Tudi ti si imela inspiracijo in barva, ki prevladuje je črna ;)
Ima Helelna prav, tvoja je lepša in zelo elegantna. in ne moreš verjeti kako to rdeče srce poživi, da ne zgleda moreče. Res si ne bi mislil, da je lahko čisto črna tako elegantna.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Brez besed sem
super je
lp Tamara

iris-irena pravi ...

elegantna in prečudovita.
lp

oldpunca pravi ...

Prekrasna, elegantna, brezčasna! Strmim in se čudim.
Pa prav vesela sem, da nisem edina, ki ves čas riše, piše in tuhta, kaj in kako narediti, da bo malo drugače :-))

Hali pravi ...

Res črno tako težko daš kot osnovo za čestitko...ampak ko tkaole gledam tvojo...noro lepa, elegantna, prefinjena. Prelepa je!

VSE DOBRO pravi ...

Ravnokar sem bila na obisku pri Moi ... in zapisala, da je čestitka nadvse elegantna in tudi ob tvoji so me obšle čisto iste misli :o)

Eleganca ...

Vse dobro ...

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Črno-bela in tvoja črno-rdeča kombinacija .... pri meni so ti dve barvni kombinaciji vedno prodani. Tako lepo elegantna je, da jo lahko gledaš in gledaš in gledaš,.... Bravo. čao

mihaela pravi ...

Zelo zelo je lepa!

Andreja pravi ...

Čisto prava eleganca :-))
Zelo lepa!

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo, sigurno bo inspiracija tekla naprej!

Hiška iz papirja pravi ...

Če bi mi kdo rekel, naj naredim črno voščinico, bi bila v veliki zadregi ... Nisem si predstavljala, da lahko z nekaj embosiranja in dodatkom rdečega srca izpade tako zelo elegantno!

Renata pravi ...

Lepa barvna kombinacija, s pridihom elegance.

vilinke pravi ...

Lepa in elagantna ;)se strinjam tvoja izvedba je lepša ;)) me veseli, da nisem edina, ki si zapisujem in rišem ideje ;)

Danii pravi ...

Prav zanimiva barvna kombinacija :-)
Čudovita je :-)
lp Danii

Tina pravi ...

O, uau. Tole je verjetno najlepša črna voščilnica, kar sem jih kdaj videla. Prozorno embosiranje jo ravno prav `omehča` in rdeče srce čudoviti zaključi. Sem se pa čisto prepoznala pri pristopu k ustvarjanju...jaz tudi v glavi rada sestavljam voščilnice, ko počnem kaj bolj dolgočasnega (pospravljam, likam,...)

Biljana pravi ...

Čudovita je, že nekaj časa premišljujem, da bi se prijavila na kakšen izziv, pa mi vedno nekako čas prehitro gre...

Sabina D. pravi ...

Fantastična. Detajli so pa pika na i ;)

Kefa pravi ...

Noro lepa mi je.

*Urška* pravi ...

Meni kar nekako ne gre od rok sama črna.Ti pa si vse lepo zaokrožila z rdečim srčkom,ki razbije črnino.Super!!!
LP,Urška