četrtek, 20. februar 2014

Nagrajenka Ko me inspirira #22

Kaj naj vam rečem? Ostajam brez besed nad vašim odzivom na 22-ti Ko me inspirira izziv. Kar 39 krasnih izdelkov se je zbralo na kupu in v pomanjšani varianti zgleda to takole:
Če želite katerega izmed izdelkov podrobneje pogledati, kliknite na ta link, ki vas bo popeljal direktno do moje objave in s klikom na link pod fotografijo prijave lahko nato pridete do ustvarjalke, katere izdelek si želite še podrobneje pogledati, občudovati ...

Hvala vsem iz srca in res je lepo videti, da vas s Tino vedno znova vzpodbudiva in inspirirava. Tukaj pa je že nagrajenka tokratnega izziva in to je pod številko 25: Jana. Čestitke! Oglasi se prosim na moj mail: vladka.serbinek@gmail.com
Vsem ostalim pa želim en krasen mali petek!

10 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestitke Jani
in vsem ostalim, ki so naredile prekrasne voščilnice
lp Tamara

moi pravi ...

Jana, čestitke.
Čestitke pa tudi vama s Tino, lepo nas inspirirata ;)

Tanja E. pravi ...

Prav užitek jih je takole na kupu pogledat. Čestitke Jani! Hvala za inspiracijo:), LP

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ogromno jih je in krasne so. Čestitke Jani. čao

vilinke pravi ...

Čestitke Jani ;) čas je za 23-ko ;)

oldpunca pravi ...

Čestitke Jani! Na vajinih izzivih je vedno lepo sodelovati :-) Z nabrušenimi škarjami čakam 3. marec :-))

Ne-Ja pravi ...

Čestitke Jani in hvala vam s Tino za tako luškane izzive :)

Adrijana Knez pravi ...

Ooojojj...ja glej jo mene....šele po štirih urah vidim tole objavo. Jaaa suuperrr!!!!! Najlepša hvala Vladki in Tini za super izziv, ter ostalim puncam za lepe komentarje. Zelim vam lep četrtek in prostanek vikenda. Tisti, ki pa imate naslednji teden počitnice....pa uzivajte!

Mojca pravi ...

Waw kako je krasna in lepo se sveti! lp

Trenutki kreativnosti pravi ...

Čestitke!