ponedeljek, 3. februar 2014

Ko me inspirira #22

Ledeni februar prinaša novi izziv Ko me inspirira, tokrat že 22 po vrsti. Ker se bliža Valentinovo, sem se odločila, da izberem kar to tematiko. Kot inspiracijo sem izbrala dve čestitki, eno od Helene in drugo od Maje.
Od prve sem vzela kuverto in od druge drobna srca ter ustvarila recept oz. formulo za ljubezen:
V teku let svojega ustvarjanja sem ugotovila, da je ta praznik glede povpraševanja voščilnič takoj za božičem, saj ljudje svoje bližnje radi presenetijo s kakšno lepo kartico in cvetom. In tako sem ta vikend posvetila prav tej tematiki, da imam končno nekaj na zalogi. Verjamem, da marsikatera od vas razmišlja podobno in prav zato bo verjetno marsikateri prišel prav tudi ta izziv, da vas spodbudi k izdelavi. Ni nujno, da uporabite nekaj iz obeh čestitk. Enostavno se prepustite domišljiji in naj vam bodo srca vodilo - vaša in tista papirnata.
Kot vedno vas inspiracija čaka tudi pri Tini in moja neučakanost je že prav velika, da vidim, kaj nam je pripravila tokrat. Kot majhno pozornost, pa končni izžrebanki podarjam tole mini šablono od Scrapping Cottage:
Lep začetek tedna vam želim! 
Gumb za prijavite pa najdete tukaj spodaj.

32 komentarjev:

mihaela pravi ...

Vau! Pri tebi vedno nekaj časa buljim in se čudim in potem ne vem, kaj naj sploh napišem. Čudovito!

Tina pravi ...

Vladka...tile tretji v mesecu ob 18:00 so pri meni pravi veseli čas. In češnjica na torti je obisk tvojega bloga. Tvoja voščilnica mi je izjemno všeč...formula ljubezni! Kako domiselno pa še tako lepo si vse skombinirala. Se že veselim, da vidim, kaj bodo `prisrčkale` naše super ustvarjalke!

moi pravi ...

Krasna kemija ;) Všeč sta mi čestitki, ki sta bili za inspiracijo in tudi vajini sta tako lušni.

oldpunca pravi ...

I, kako posrečen recept :-) Tvoja srčkasta kartica pa je VAU. Ponovno sta našli super inspiracijo. Hvala. Samo še: veselo na delo :-)

Kristina pravi ...

Čudovita kemijska voščilnica - tvoje ideje so kot sladice, ki jih jaz nimam nikoli dovolj.

Klara pravi ...

Krasna je! Ena izmed najlepših voščilnic, kar sem jih kdaj videla!

Hiška iz papirja pravi ...

Nasmeh imam do ušes! :) V čast mi je, da si mojo voščilnico izbrala za inspiracijo, pa še v odlični družbi sem, tudi meni je tale Helenina voščilnica nadvse všeč. Nadvse mi je všeč tudi tvoj recept za ljubezen, ki kuka iz kuverte, super domislica in krasna izvedba, kot vedno!

VSE DOBRO pravi ...

Nežno in lepo ... tudi sama zadnje dni s kvačko v rokah razmišljam o srčkih :o)

Vse dobro ...

Danica pravi ...

Tole je pa zagotovo eden najboljših receptov kar si jih lahko objavila:)
Super voščilnico si naredila...le od kod ti take ideje:)
Lp Danica

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasen recept
ljubezen rabimo vsi in naj se vse preko neta razprši-ti si nas dosegla s tvojo prekrsano predstavitvijo teh dveh voščilnic.
Lp Tamara

Klara pravi ...

Kakšna kemija...prečudovita je. Kako lepo si vse skombinirala . Pravi ljubezenski napoj. Krasno... :)

vilinke pravi ...

Super je ta tvoja formula za ljubezen ;) pa inspiriraš me vedno, ni kaj ;)
LP, Vilinke

Metuljčica pravi ...

Čudovit ljubezenski napoj si "namešala". Voščilnica je nekaj posebnega, lepo sestavljena in dodelana do zadnje malenkosti.

Kirena pravi ...

Prečudovita čestitka. Za zaljubljene s preprostim receptom.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Očitno sem res "stara". 3x sem šla pogledat tvoj motiv in se spraševala, kaj hudiča je pa danes naredila in še huje - kaj bi rada povedala???? Ampak, ko sem natančno prebrala besedilo, pa spet pogled na sliko mi je kapnilo na možgane. Danes dobiš pri meni čisto petico za domiselno in izvirno idejo. Čudovito.
KEMIJA (se vidi, da v šoli nismo bile na TI , drugače bi mi prej kapnilo). čao

Helena pravi ...

Odrezana od virtualnega sveta, šele danes lahko komentiram vajin mesečni izziv.
Hvala za tale ljubezenski recept in napoj, ki zagotovo deluje :) Zelo domiselna in zgovorna voščilnica.
Vesela sem, ker sem se z Majo znašla v tvojem inspiracijskem izzivu :)

Keti's Projects pravi ...

Super izziv in seveda si spet "nadmašila" samo sebe pri voščilnici. Totalno lajkam. In super nagradica.

Renata pravi ...

Zelo lepa, belina z dodatkom rdeče.

Simko pravi ...

Krasno si tole naredila, Vladka! Naredila si pravo formulo ljubezni, ki povsem deluje :)
Pozdravček,
Simona

Hali pravi ...

iIii kako lepo, recept za ljubezen je fajn :-)

*Urška* pravi ...

Pri tebi človek lahko le gleda,občuduje in se slini.Ideje kar stresaš iz rokava.Neverjetna si.
LP Urška

Sonja pravi ...

Čudovita voščilnica, tako lepo čista, da res pride do izraza ♥

Mojca pravi ...

kako fletna ideja in res lepo izpade!!! lp

Janja pravi ...

Dobro si to zmešala in naredila nekaj novega :). Zelo lepo. Lp

Ne-Ja pravi ...

Supe je tale kemična reakcija ljubezni prenesena na papir :). REs imaš idejo skombinirati že videno in anrediti nekaj povsem novega in edinstvenega :)

papa

Trenutki kreativnosti pravi ...

Tudi mene si inspirirala. Voščilnica je res fenomenalna. Lp

Simona pravi ...

Prav po valentinovsko si združila obe inspiraciji. Je pa izdelek spet čisto, čisto tvoj. Prelep.

Alenka pravi ...

Čudovito, kot vedno. pa še izziv,....moram se spravit skup in še jaz kaj narediti :):)

Adrijana Knez pravi ...

Vladka hvala za prelepe besede, ki si jih napisala na mojem blogu. Res je, da so moji otroci moj največji navdih. In res je tudi, da so tudi druge ustvarjalke moj navdih in tvoje delo res izredno cenim. Prav vsem izdelkom vdihneš dušo in z veseljem pokukam na tvoj blog. Sva se pa lankega avgusta slišali tudi po telefonu in sem nato prejela čudovito poročno voščilnico. Hvala.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Vladka, žal sem sem se 2x polinkala na izziv. Lepo prosim izbriši 1x, sama žal ne znam :(
Se opravičujem za svojo nerodnost :/

cestitke N.E. pravi ...

Zelo je lepa, izvirna in čudovita je tvoja voščilnica.

Adrijana Knez pravi ...

Draga Vladka. Hvala za darilce,ki sem ga prejela danes zjutraj. Ideja se mi je takoj porodila in nastal bo en luškan izdelek pa mično gospodično - mojo hčerkico. Še enkrat hvala za šablonco in izrezke. Pošiljam ti en veeeliiik objem, Jana