torek, 28. januar 2014

Medved z rožo/Mr. Snuggles with big flower

V soboto sem se zbudila v popolno zimsko jutro. Vse je bilo zamrznjeno in zasneženo in nebo je bilo praktično brez oblaka in sonce je relativno zgodaj razširilo svoje žarke.  Obožujem take dni, ko se zima nadane svojo najlepšo obleko in jo veselo razkazuje. 
In če je belo zunaj, naj bo bela osnova tudi čestitke. Ves poudarek sem usmerila na sam motiv – medveda z zanj preveliko rožo. Prav to sem želela, da je roža zanj prevelika, da se poudari njegov trud, da jo prinese do slavljenke oz. slavljenca. Oba motiva sem ustvarila za Scrapping Cottage blog in  sicer pomočjo dveh njihovih šablon: Mr. Snuggles in Flower with stem. Nič presenetljivega torej, pa vendar lahko takole na lušn način nekomu narišemu nasmešek na obrazu. 
Finally we have snow and winter here. The whole December and first part of January we had spring actually – the birds were singing, plants started to grow... It was really strange. But now is it all as it should be. And because of the white outside, also my card is white. Only die cuts are colored. This  Mr. Snuggles is so cute and I purposely gave him this big Flower with stem. He really tried hard to bring the flower and this is what I wanted to achieve with this motive. I think it is really cute. And what do you think?
Uživajte v zimskih radostih!
Enjoy your day!

28 komentarjev:

iris-irena pravi ...

čudovita voščilnica! pri tebi res ni dvoma, da ti ne bi uspelo vse, česar si zamisliš!
lp

Maja pravi ...

Čudovito si skombinirala obe šabloni. Izvirnih idej pri tebi nikoli ne zmanjka!
Takšna jutra, kot je bilo to soboto, so tudi meni zeloo všeč, še posebej, če padejo na tak dan, ko ni potrebno v službo in jih je moč užiti do konca ;)

moi pravi ...

Kako lušno gleda ta medo, ker ne ve, če bo slavljenki roža všeč ;))

Zunaj je res prava zimsla pravljica, v soboto pa je bilo še lepše.

Helena pravi ...

Pri meni je bilo sobotno jutro podobno :) Le potem sem si še privoščila pohod na Pohorju po novozapadlem snegu. Pravljično :)
Kot je pravljično lepa voščilnica medveda s cvetlico. Tvoje ideje res nimajo meja :)

Simko pravi ...

Iiiiiii, kako dobra kombinacija šablon Vladka! Voščilnica je ČUDOVITA!
Pozdravček,
Simona

VSE DOBRO pravi ...

Zunaj se topijo snežinke, ob tvoji medvedasti objavi pa jaz :o) Joj kakšen ljubek lubek je :o) Prelep ... ah ja ta moja medvedja duša - zares ne vem zakaj je neumorno in ves čas takšna :o) Če bi ga jaz poslala na travnik, bi imel v šapicah marjetico :o)

Prelepo Vladka ... rišeš nasmeške na obraz :o)

Vse dobro ...

vilinke pravi ...

Kako je luškan ;) Čudovita voščilnica!!!

Karmen pravi ...

Prekrasna voščilnica!

Ne-Ja pravi ...

Luškan medo in super zgleda s tole rožico.

papa
Jerneja

Renata pravi ...

Samo poklon, tvojemu delu, ne znam opisat z besedami. Zato so moji komentarji kratki in jedrnati. Uživam, na tvojem blogu.

lp.

Tanja E. pravi ...

Zelo lepa je, medvedek deluje tako resničen, prejemniku gotovo odpre srce, LP:)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tudi meni so se usta razpotegnila v nasmeh, ko sem videla tega medvedka. Dosegla si svoj namen. Res je simpatičen in krasen. čao

helena pravi ...

Prečudovito zimsko jutro ti je dalo res prekrasno inspiracijo. Voščilnica je prav ljubka in primerna za 100 in 1 priložnost.

NinaS pravi ...

O, tale medo se je pa že zbudil iz zimskega spanja :) res ti gre odlično od rok, tole kombiniranje šablon.

*Urška* pravi ...

Res si prava mojstrica v ustvarjanju.Česarkoli se lotiš,ti 100% uspe.
Pozdravček Urška

Čarobna hišica pravi ...

Iiiiiiiiiii kako kjut medvedek s preveliko cvetko ... prva asociacija mi je bila na pesmico Sončnica na rami ;o) ... tebi pa vedno uspe nakomponirat tako lepo čestitko ne glede kaj dobiš pod prste ... super je ...

Klara pravi ...

Oooo, kako zelo je lepa. Super si kombinirala medvedka z rožico. Prekrasna voščilnica... :))

oldpunca pravi ...

Ubogi medo, kako se trudi držati tole rožico :-) Čudovit navdih si našla v zasneženem sobotnem jutru. Obožujem tvoje popolne izdelke!

Andreja pravi ...

iiijoj kako simpatičen je tale tvoj medo :-)) Šablona rožice je čudovita in ti si jo spet fantastično uporabila!

Danica pravi ...

Na tvojem blogu in ob tvojih mojstrovinah si človek res lahko spočije oči in dobi polno idej.
Ne vem kater presežnik bi bil dovolj , da bi z njim označila tvoje delo.
Super si sestavila šabloni.
Lp Danica

Metuljčica pravi ...

Ja, tudi sama uživam v zimski pravljici. Si čudovito poudarila namen voščilnice. Res je, česar se lotiš ti uspe.

Marna pravi ...

Presneto luštno!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Tudi na videz preprosto voščilnico je treba znati narediti...krasna je!

Biljana pravi ...

Iiiii, kako prisrčen medvedek, super voščilnica.

Janja pravi ...

Še pa še simpatično voščilnico :) si naredila. Lp

Mojca pravi ...

ooooo kako je krasna! medvedek lepo izstopa in res čisto v tvojem stilu. lp

Hali pravi ...

Čudovita je, ljubka!

Hiška iz papirja pravi ...

Kako lepo paše tale velika roža v medvedkove roke :) Tudi jaz sem pri Marini kupila šablono za tegale medvedka, tako prikupen se mi zdi in zelo pripravni rokici ima za držanje marsičesa :)