sreda, 19. september 2012

Kos torte za prvi šolski dan

Evo, končno se oglašam po tem, ko sem se izkopala izpod kupa perila in mailov in nastavila svoj kompas na ustaljeneno vsakdanjo pot :) Vsako leto znova me predrami vrnitev v hlad, hkrati pa me napolni novo vznemirjenje ob misli, da prihaja pisana tetka jesen in nato kmalu božični čas, kjer si bom roke grela na toplih šalicah. Vse to imam rada in zato tudi slovo od morja za to leto ni bilo težko. Uživala sva kot ponavadi in znova sem na virtualno polico prebranih knjig dodala kar zajeten novi kupček. Tokrat sem dobila v roke tudi knjigo [psi] in ne morem ravno reči, da me je prevzela. Dala mi je malo misliti, vendar pa bi pričakovala od nje več, tudi zaradi cene :))) To, da je knjiga iz zelo kvalitetnega papirja ji da samo dodatno težo, tako da ko jo nasloniš nase, te že vse boli čez čas :))) Bi bilo veliko bolje, če bi jo naredili na recikliranem papirju. 
Uspelo mi je na hitro preleteti tudi vaše ustvarjanje v moji odsotnosti in kmalu bo tudi čas, da vam napišem kakšen komentar. Malo še bodite potrpežljive z mano :) Žal moram povedati, da nobena ni uganila kateri dve šabloni sem si izbrala, vendar pa ste zelo dobro razmišljale, ker so bile v ožjem izboru tiste, o katerih ste pisale v vaših komentarjih v tej objavi. Izbrala sem si travo in to romantično šablono. Zdaj pa k tokratnemu izdelku. Pravzaprav vam ga je predstavila že Metuljčica, ki je bila tudi naročnica. Izdelek je bil namenjen njeni nečakinji, ki je prvič prestopila šolski prag in zanjo je teta želela takšen velik kos torte, kamor je možno dodati tudi fotografije. Tako v roki se vidi, da kos res ni majhen.
V notranjosti sem na dveh straneh namenila prostor prav za fotografije velikosti 10x15, med tem ko sem na sredino postavila šolsko mizo, ki gleda proti tabli.
Vsekakor je tole bil pravi izziv ampak v najboljšem pomenu besede in všeč mi je bil ta mini razred, ki je nastal :) 
Lepo je biti spet med vami!

24 komentarjev:

Helena pravi ...

Dobrodošla nazaj! Tudi mene prehod iz vročine v hlad malo vrže iz tira. Vendar se hitro sprijaznim, saj prihajajo tople jesenske barve dreves ...
Tale kos torte/male učilnice sem že občudovala pri Metuljčici, le da nisem imela občutka, da je tako velik kos torte. Neverjetna si, saj je tale Mojstrovina z veliko začetnico!

čarovnička pravi ...

o ti bogca ... noooooooorooooooooooo

Maja pravi ...

Lepo, da si se vrnila in nam predstavila še eno krasoto:)

Andreja pravi ...

Ja ja smo te kar malo pogrešali s temi tvojimi lepimi umetninami! Tale kos torte je čudovit in verjamem, da ga je bila mala šolarka zelo vesela :-))

Metuljčica pravi ...

Le komu bi, če ne Vladki, predstavila svojo idejo in seveda kot sem že zapisala, sem dobila več kot sem pričakovala. Sigurno tudi same niste spregledale detajlov, ki so nekaj posebnega, tako po Vladkino; zapis na tabli, mizica, stolček, knjigica.... Vse pa je povedalo navdušenje moje nečakinje in tisti njen žareči odziv je bil najlepše poplačilo. Prava šolarka je in zdaj nam vsem ponosno razkazuje svojo sliko, ki se prav lepo poda na zanjo pripravljeno mesto. In veste kaj so dobili v šoli za dobrodošlico; pravo sladko torto! Skratka, zadetek v polno!
Dobrodošla nazaj in saj veš.....razveseli me vsako tvoje ustvarjanje!

moi pravi ...

Sem vesela, da si se vrnila in nas boš spet razveseljevala s svojimi mojstrovinami. ta torta je že ena izmed njih in imela sem srečo, da sem jo videla v živo.
Ne moreš verjet koliko detailov in malih stvari je, in ko jih odkriješ, samo vzdihuješ ;)
Krasno!

Renata pravi ...

Prekrasna! ... z vsemi drobnimi dodatki, čisto po Vladkino :-)

Goga pravi ...

Ohhhhhhhhhhh, kako fajn sta z Metuljčico pospremili deklico med šolarje, verjamem, da je punčka presrečna ob takšni popotnici v novo življensko obdobje :).
Tebi pa prisrčeno dobrodošlico domov, lepa jesen nas čaka in se že veselim druženja :).

Mojca pravi ...

Ja to je res tvoj prepoznaven stil in res mi je tale tortica silno všeč. LP

Janja pravi ...

Dobrodošla nazaj :). Super izdelan kos torte. Malo sem jo občudovala in se slinila že pri Metuljčici .... a tako lep kos je vredno pogledati večkrat. Lp

Unknown pravi ...

Slučajno sem prišla na to stran in ko sem zagledala ta kos torte, sem vedla, da je to blog, ki mu moram nujno sledit. Super je, prav navdušena sem :D

Kristina pravi ...

Lepo, je da si spet nazaj in se človek lahko veseli enkratnih objav. Torta je čudovita, kako noro dobra ideja.

Klara pravi ...

Dobrodošla...tvoj kos torte pa...prekrasen. Res imaš čisto svoj, enkraten stil...in zelo prepoznaven. :)

Biljana pravi ...

Prekrasno je!

HRANDICA pravi ...

Kako neverjetno dodelan razred v kosu torte. Jaz bom že vedela, kako razred izgleda, ne:)) Izredno, ni kaj. Se vidi, da ti zadane naloge predstavljajo izziv in je opraviš z odliko. Welcome back.♥

Hali pravi ...

Dobrodošla nazaj! ujej, tole je pa res cel razred, s kopjo , stolom, tablo...noo koliko enih detajlov. Super!

Tanja E. pravi ...

Pozdravljena! Lepo si napisala, v čem je čar prihajajočega dela leta, se strinjam tudi jaz:) In izbrala si si čudovito šablono, predvsem tista romantična:))
Kos torte in vse v njem pa čudovito, premišljeno in zelo lepo narejeno. LP:)

Tina pravi ...

Dobrodošla nazaj! Pa s kakšnim stilom!!!! res sem si napasla oči na tako dovršeno dodelani mostrovini!

Kristina pravi ...

Oooo, mojstrsko! Dobrodošla nazaj!

VSE DOBRO pravi ...

To je pa res čisto neverjetna stvaritev :o))) Vauuuuuu - prelepo in domiselno na tisoč ... Dobrodošla nazaj ...

Vse dobro ...

Jana pravi ...

Adijo pamet! Svetovno!:)

Simona pravi ...

Oauuu, tole pa je bil podvig. Prelepo, domiselno in perfektno izdelano. Carica si!

MarikaGabez pravi ...

Brezbesed.
Vladka ti si CARICA!

SaraS pravi ...

Uau... vedno znova in znova ob tvojih ustvarjalnih podvigih ostajam z odprtimi usti. Noro! Definitivno obvladaš zadevo.