ponedeljek, 5. marec 2012

Končno na Etsy-ju / Finally - my Etsy shop

Nekatere od vas ste me večkrat bodrile, da naj dam svoje izdelke na Etsy, pa ni bilo poguma, časa, volje ali enostavno ni bilo pravega trenutka - do sedaj :) Nekatere ste me že odkrile, drugim pa povem sedaj. Morda bo katera od vas presenečena, ker se tam v prvi vrsti ne predstavljajo čestitke, ampak bolj fotografije. Take z mislimi in brez, takšne z okvirji in brez. Marsikaj se najde in še več se bo. 
Yes, it happened, I'm finally on Etsy. My shop is 'suprisingly' named ustvarjalnaskrinja ;) and for now, you can find some framed photos with or without quotes, just photos and just frames. I hope you like it! :)
Nekatere fotografije so z mislimi v slovenskem jeziku, tako da če je kateri všeč in ima katero steno prazno in bi jo rada popestrila z mojimi fotografijami, kar pogumno. Moja trgovinica se presenetljivo imenuje ustvarjalnaskrinja :)))
Če ste pri ogledu ugotovile, da bi raje fotografijam dodale kakšne svoje misli ali skombinirale z drugačnimi okvirji, mi kar pišite na mail, vse se lahko dogovorimo. Tudi o velikosti fotografij. 
Drugače pa na Etsy-ju še nisem čisto domača in se še moram naučiti vseh povezav in krogov in ne vem kaj vse še obstaja. Tako da vas vse tiste, ki ste že na sceni, kmalu dodam med svoje priljubljene, ko vse to odkrijem :)))

Narišite temu večeru nasmeh in uživajte v njem!

35 komentarjev:

Ana K. pravi ...

Super, čestitam in veliko dela želim!

Brnistra pravi ...

Uspešen posel! Fotografije so čudovite!

Janja pravi ...

Veliko uspeha ti želim, ki ob tako lepih fotografijah ni vprašljiv. Lp

Maja pravi ...

Čestitke za pogum in veliko uspeha!

Jana pravi ...

JEEEEEEE!!!!! Bravo Vladka, všeč mi je ta nov korak! Prelepe fotografije si ustvarila, pure beauty!

Klara pravi ...

Bravo Vladka... :)))

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ČUDOVITO!!ČESTITAM!! uživaj v odkriavnju novih znaj & for

namo pravi ...

Čestitke umetnica:):)

Barbi pravi ...

Čestitke!
Fotografije so pa res čudovite. Upam, da bo posel čim bolje laufal. :)

Gourmet forever pravi ...

Čestitke, Vladka!

Jasna pravi ...

zelo lepo in čestitke. mi pa smo kreme skuhali in dekorirali pokrovčke z etiketami, kot si nam predlagala. jutri naredim objavo na svojem blogu, da vidiš našo krasoto. hvala za pomoč in nasvete. lp iz prlekije, jasna

Creatissimo pravi ...

Sem te že pokljukala na etsy-ju. Srečno!

HRANDICA pravi ...

Občudujem tvoje fotografije in kaj vse si se naučila. Krasno. Veliko uspeha ti želim.

Helena pravi ...

super in čestitam. Želim ti veliko zadovoljnih kupcev!

Andreja pravi ...

ooo super in lepo in mislim, da bodo te tvoje lepe slike šele za med :-))
Veliko Etsy užitkov!

Marina pravi ...

Bravo Vladka... tudi jaz sem se kar nekaj časa opogumljala, da dam svoje stvari gor, ampak do sedaj mi je uspelo gor spravit samo tutorial... Je pa tale etsy prow fain stvar... Želim ti obilo uspeha...lep teden ti želim...pappa

Mojca pravi ...

Bravo, čestitke. In seveda - kup bogatih odjemalcev in naj ti posli cvetijo vsaj pol toliko, kot ideje, boš itak komaj "folgala" :)

Renata pravi ...

Super, čestitke! Želim ti veliko zadovoljnih kupcev.

moi pravi ...

Vesela, da si se opogumila za Etsy, želim ti veliko uspešnih kupčij. Okvirčki so krasni.

Barbara pravi ...

Zelo lepi okvirčki, ki z mislimi še lepše dopolnijo prazne stene. Čestitke za Etsy in uspešno prodajo :)

Andreja pravi ...

Super odločitev. Čestitke in želim ti uspešno prodajo.

Andreja M. pravi ...

Čestitam ! Čudoviti okvirčki, lepe fotke in še lepše misli.
Želim ti res uspešen Etsy biznis :)

Kristina pravi ...

Čestitke in dobrodošla med etsyjevke!

Biljana pravi ...

Čestitke za pogum!!!!

Unknown pravi ...

Nedvomno, ti bo uspelo, saj si izvirna in unikatna. Bravo!!

Mojca pravi ...

Čestitam za tvojo novo pridobitev in tele sličice bodo sigurno šle za med! Ko bom spet pri službi in denarju te sigurno kaj pocukam. LP

MarikaGabez pravi ...

Čestitke!!! Sem se nasmejala tistemu ....in trgovinica se presentljivo imenuje....
Fotografije pa so lepe in okvirji.... res lepo.

Sonja pravi ...

Bravo za odločitev :) Je bil že čas :)

Goga pravi ...

Čestitam!! Krasne sličice in greh bi bil , da jih ne ponudiš širši javnosti. Ko prenovim stanovanje, bo katera gotovo pasala na kakšno našo steno :)).

VSE DOBRO pravi ...

Okvirji s fotografijami in odtisi besed so čudoviti in tudi jaz ti kličem na uspešeno in plodno prodajo vsega, kar boš ustvarila zanje ... krasen deklič si in si vse dobro in lepo pod sinjim nebom zaslužiš ...

Vse dobro ...

Alenka pravi ...

Čestitke za trgovinico in čudovito razstavo iz prejšnje objave! Želim ti veliko prodanih izdelkov in uspehov!!!

Simona pravi ...

Čestitke - punca - za pogum. In naj tvoje prekrasne izdelke čimprej odkrije čimveč novih lastnikov.

BojaMoja pravi ...

:) čestitke za pogum, jaz ga še nisem našla

Suzy pravi ...

Malo pozno videla ta post, ampak v službi ne pridem povsdo, doma pa ne znese vedno. Ampak velja pa še vedno, a ne? Čestitam. In vem, da bo šlo. Pa držim pesti, da čimboljše.

Tika pravi ...

Tudi jaz zadnje čase bolj malo pregledujem bloge, zato sem tvojo objavo videla šele danes. Veliko sreče and welcome to the club!