ponedeljek, 21. november 2011

Delavnica tudi v Ljubljani

Drage moje, danes bom zelo kratka, ker sem že nekam utrujena in moram vstran od računalnika :) Če vam je, se vidimo 3.12.2011 v Ljubljani:)). Emanuela mi je tako prijazno pomagala in sem ji zelo hvaležna, da mi je našla prostor. Prijavite se lahko na moj mail vladka.serbinek@gmail.com. Rok za prijavo je do zapolnitve mest. 


Lahko noč!

5 komentarjev:

Andreja pravi ...

super!

Alenka pravi ...

Jaz grem pa na tole delavnico. Že zato , da spoznam tebe:):) Se vidimo.

Klavdija pravi ...

Hmmm...mamljivo, pa čist pred nosom mi bingja tole povabilo...hmmmm, težko se bo upret:P

Andreja pravi ...

Lepo delavnico v Lj ti želim in kot sem ti že omenila, se ne bo sešlo. Pa drugič, ker bi te res rada spoznala :-))

moi pravi ...

O, sem vesela, da ti je uspelo. Uživajte!