četrtek, 10. november 2011

Božično-novoletni napisi III. in delavnica na Primorskem

Tokrat bomo malo kuhali. Recept je preprost in rok trajanja je vsaj eno leto:) Morda se spomnite mojega recepta izpred dveh let. Zdaj sem ga malo predelala za štampiljko in nastalo je tole:
Poleg tega razpisujem delavnico še na Primorskem. Sabina, s katero si občasno dopisujeva že nekaj časa je tudi ustvarjalka, nima pa svojega bloga, mi je prijazno ponudila prostor v njihovi hiši v kraju Pobegi pri Kopru. Vidimo se 19.11.2011. To je že naslednji vikend, tako da pohitite s prijavami. Vse prijavljene pa boste točen naslov in vse podrobnosti dobile po mailu. Ljubljančanke in vse tiste, ki živite blizu Ljubljane, vedite da vas nisem pozabila in da se dogovarjam tudi za vas. :) V Mariboru pa je še kakšno prosto mesto, tako da kar pogumno.
Zdaj pa nazaj k naši kuhariji. :) 
V osnovi je ta napis ena dolga jara kača, ki zgleda takole:
Zame to ni nič kaj praktično, zato sem si ga razrezala na manjše dele... 
...in zdaj lahko besede postavljam kakor mi je volja in predvsem lahko postavim besedilo eno pod drugo. Če pa želim, pa lahko vse skupaj sestavim nazaj v prvotno obliko.
To pa še tudi ni vse, saj lahko z malo natančnosti uporabite oz. odtisnete samo besede z velikimi črkami in dobite še en napis:
Odločila sem se, da letos izdelam za prodajo takšno bolj eko kolekcijo in ne morem se upreti tem vejicam, zato so glavna nit vseh voščilnic. In ker se pri tem ne morem upreti tudi klasičnim božičnim barvam, je lonec postal zelen in žlica rdeča:
Toliko za danes, za naslednjič pa sem vam po dolgem času pripravila zgodbico. :))) Pa lepe sanje!

20 komentarjev:

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

super ,da lahko takole kombiniraš te tvoje štampiljke.
kdaj boš začela zbirati naročila pa za štampiljke?
v te smrekove vejice pa sem se najbrž "zaljubila", ker jih znaš ti tako lepo uporabiti.včasih so ravne, včasih vijugaste drugič polkrožno zavite...
no, jaz pridem v Mb, če le kaj ne pride vmes ;)

Vladuška pravi ...

Natali, ti bom kar na mail pisala :))

Anonimni pravi ...

Prekrasne čestitke, prekrasne, sve pohvale Vladuška!

DODO pravi ...

Štempilke so zakon. Mi je všeč, ker niso samo klasična besedila.

Helena pravi ...

Res so krasne in komaj čakam, da jih bom lahko kupila. Čestitke za ta projekt!
Voščilnica pa je zopet ena eko lepotička :)

Kirena pravi ...

Super čestitka, napisi seveda tudi, pa skombinirano v nulo.

Andreja pravi ...

Spet dva krasna napisa in komaj čakam, da bodo vsi na voljo in tudi pri meni doma :-))
Vesela sem, da se ti delavnice kar odpirajo!

Tanja pravi ...

Jaz sem trenutno v enem ustvarjalnem zatišju, zato mi je lepo pogledati koliko idej vre iz drugih.

Tina pravi ...

Tale napis je uzjemen. Všeč mi je njegova dvojna uporaba in na voščilnici izpade krasno! Hi, hip hura za primorsko srečanje...že delam plane in razmišljam, koga bi še strpala v avto.

MarikaGabez pravi ...

Odlično si tale napis pripravila in tudi izpeljala. Pa tisto samo z uporabo velikih črk. Domiselno.

LEpo se imejte na delavnicah.

Alenka pravi ...

Super kuharska čestitka za čudovito leto! Napis je fantastično dober. Tudi jaz komaj čakam , da bom nabavila te napise, zato javi takoj, ko bodo dosegljivi. Malo pa razmipljam, da se mogoče v Ljubljani vidimo, če bo le čas primeren:):)

Hali pravi ...

Iiii kako lušten napis...in žila pa lonec...super.Vejice so pa tako oh in sploh luštne!

Marna pravi ...

SUper misel, lepa voščilnica ... ni druge kot da je potem leto fantastično. Srečno na delavnicah.

Janja pravi ...

O ta napis in voščilnica sta mi še posebej všeč. Lp

HRANDICA pravi ...

Spet lep izdelek in te božične barve ne izgledajo nič stromodno, prav lepo se podajo :)).
Vse dobro.

Klara pravi ...

Juhu...ta novica je pa slajša kot bonbonček...delavnica v kopru...komaj čakam, sploh pa, ker jo boš ti vodila. :))

Simona pravi ...

Spete prelepo. Ne vem, kaj naj drugega napišem. Ob tvojih izdelkih mi je vedno toplo pri srcu, že samo ko jih pogledam. Napis pa - domiselno, vrhunsko!

Jana pravi ...

Vse pohvale in res, kapo dol, da si se lotila takšnega projekta. Štampiljke so za dol padit dobre in se kar postavim v vrsto, da bi jih imela tudi sama.

Čestitke pa, saj škoda izgubljati besed.. ENKRATNE!

Andreja pravi ...

Čudovito. Štampiljke bodo pa bomba!

moi pravi ...

Res so praktične te tvoje štampiljke in možnosti za uporabo je ogromno, zato so mi še bolj všeč.
Komaj čakam, da bodo naprodaj!
Čestitka pa krasna, čisto tvoja in te vejice so res tako eksaktno odtisnejo, superca.