torek, 7. junij 2011

Klobuk z vrtnico

'Klobuk lahko nosimo zaradi vremenskih razmer, zaradi verskih razlogov, zaradi varnosti ali kot modni dodatek. V preteklosti so klobuki kazali tudi na družbeni položaj osebe, ki ga je nosila. V vojski se klobuki razlikujejo glede na položaj in enoto nosilca.' (vir: http://sl.wikipedia.org/wiki/Klobuk)
Klobuki torej niso kar tako in včasih je bil to zelo pomemben del oblačila in še danes je v kakšnih višjih ali kraljevskih krogih. Če se le spomnim te aprilske angleške poroke. Kaj vse se je dalo videti :)))) Mene klobuk zmeraj asociira na take prave, klasičen gospe in gospode. In še danes je tako lepo videti kakšno starejšo gospo, ki se okusno uredi in si nadane tudi klobuk.
Sama imam v svoji zbirki (ki to ni) samo enega, slamnatega za na morje, pa še tega ne nosim kaj preveč rada. Nasploh nisem prevelik navdušenec pokrival, razen kakšne kape pozimi. Še dobro torej da me niso povabili na kraljevsko poroko :) 
Čestitka je prav tako za gospo in ker je se je naročilo glasilo klobuk, je nastal klobuk. Pa ne Izbiruh kot v Harry Potterju ampak taki damski klobuk, ki ga nisem hotela narediti kičastega. Prav zato sem mu nadela samo eno vrtnico in rdečo barvo dodala še kot 'podlogo'.
Kaj pa ve? Si nadanete kdaj klobuk?

24 komentarjev:

Renata pravi ...

Krasen klobuk, pa vrtnica je čisto prava! Preprosto lep in eleganten. A naj bo še tako krasen, pa mene ne premami, da bi si ga nadela ... niti kape ne :-(

O pestrosti klobukov na kraljevi poroki pa ... ajoj, domišljija ne pozna meja ... ne vem, s čim imajo te zadevščine pripete, da jim jih ne odpihne :-)

Marina pravi ...

Super ideja in izvedba... jst pa rada nosim pokrivala vseh vrst, dokler niso preveč elegantna, ker sem bolj športen človek...

Andreja pravi ...

Krasno ti je uspel in spet si nam pokazala nekaj novega!
Tudi jaz imam klobuk samo na morju :-))

Marna pravi ...

Opa, za eno fino damo je tale klobuk.
Pri meni to ne gre. Še kapa prezimi večinoma kar v omari.

MarikaGabez pravi ...

O kakšen lep klobuček. In vrtnica je res čudovita. Klobuk in jaz ..... poleti kdaj pa kdaj, čeprav imam raje kapo.

Janja pravi ...

Lep klobuk, za zelo fino gospo :). Super, ker ga nisi preveč okrancljala.
Pokrivala pri meni .... ne to pa ne :). Lp

HRANDICA pravi ...

Kako čudovito si ga oblikovala. Lepa zamisel. Sama imam čedalje rajši pokrivala, sploh pozimi. Nekoč smo jih hodile v modno hišo pomerjat in se zabavat. Je bilo kar luštno.
Deževen pozdravček.

Alenka pravi ...

Luštno! Sama klobukov ne nosim, pa tudi ostala pokrivala za glavo redko( Skoraj samo, ko kidam sneg:):) )

M-teja pravi ...

Lep, eleganten klobuk si naredila, gospa, kateri je namenjen ga bo zagotovo vesla!
Klobukov ne nosim, jih pa občudujem na drugih.

Helena pravi ...

Vladka, super ideja za voščilnico in seveda krasna izvedba.
Pri meni je pokrivalo na glavi le takrat, ko pri mojih domačih pomagam pri spravilu sena, otave ... :) En tak romantični slamnik, da zgledam kot prava kmečka deklina :) :)

Tanja E. pravi ...

Vladka, projekt "klobuk" si super izpeljala. Izbrala si ta pravo "blago" - barvo papirja, ki na pravi način senčeno deluje res čisto tekstilno, in začinila z enkratno vrtnico. A to je verjetno šablona, ali si rezala na roko?
Sama klobukov ne nosim, pozimi je moje pokrivalo kar kapuca bunde, he..he... LP:)

Kristina pravi ...

Vladka, fantastična čestitka!
Pozimi nosim kape, klobuk pa poleti na morju.

Biljana pravi ...

Klobuki so zelo lepi in zabavni, samo ne na moji glavi:) Še kape pozimi se zelo izogibam:) je pa tale tvoj klobuček prav luštkan;)

Vladuška pravi ...

Tanja, vrtnica je izrezana s šablona. Bi morala biti res velik mojster, da bi si sama kaj takega izrisala :))) Podvig mi je bil že sestaviti te koščke skupaj, hujše ko puzzle ;)))

moi pravi ...

Krasen klobuček ;) Tudi sama jih ne nosim, jih je pa imela mamina teta veliko in res skor ni šla ven brez klobučka ;) Klobuček in nogavice so bile obvezne, pa svilena bluzica in kostim. Prava dama. ;)
Jaz pa v jeansu ;) Kaj čmo ;)

Kirena pravi ...

Eleganten klobuk, čudovita izvedba. Jaz jih tudi ne nosim, enkrat sem si ga nadela za 1.november, pa me nihče ni poznal.

Saša pravi ...

Kaj naj rečem, vse so že moje predhodnice povedale :D Klobuk je enkraten in res izgleda čudovito!!! Si me pa s tole vrtnico malo spomnila kako je vrt pri babici čudovit.

Simona pravi ...

Sama premorem tudi samo enega. Slamnatega. Pa si ga poleti zelo rada nadenem. Voščitka pa spet zelo posebna - preproso lepa!

Hali pravi ...

Prekrasen je tale tvoj, z rdečo vrtnico eleganten , da je kaj.
Jaz ga nimam, niti polet, edino kapa pozimi, d ane zebe v ušesa, drugače pa ne maram ničesar na glavi ( razen las ha ha ha)

Nena pravi ...

luškan klobuk. se pa letos tudi jaz odločam, da bi si omislila za na morje kakšen slamnik. sem tiste vrste človek ki lahko na soncu preživi cel dan samo da je glava v senci in noge v morju :)

Tanja E. pravi ...

Hvala Vladka,lp:))

Kefa pravi ...

Čudovit..takega bi pa imela...sicer imam belega in bordo rdečega, a črnega se ne bi branila, sploh ne s to čudovito vrtnico :D.
Sem pregledla mašino, nimam takega šiva =(

Papa Kefa***

Tina pravi ...

Kako eleganten je tale klobuk. Všeč mi je izbira črne in rdeče, pa belo senčenje tako lepo povdari vse skupaj.

Creatissimo pravi ...

Pravi damski izdelek. Si kar predstavljam gospo 'pod njim'.
Hm, tudi mene ne bi spustili na kraljevsko poroko, ker s klobuki in drugimi pokrivali nisem prijatla. No, ne vem zakaj se potem sprašujem, zakaj me nima nihče za damo?!? ;)