ponedeljek, 15. marec 2010

Dan za žrebanje in ptičja kletka

Ja, nič ne bomo kar skakali v boben za žrebanje, bo treba lepo počakati na konec. Napetost mora naraščati. Verjetno je zdaj katera malo poguljufala in pokukala že na konec in šele sedaj to bere. Si je pa sama kriva, pač ne bo doživela tega napetega trenutka :-)))

Sem vam želela še prej pokazati čestitko, ki sem jo naredila že pred časom za en rojstni dan. Idejo sem pobrala v čestitkarski reviji Creativity. Tam je bila narejena kletka iz štampiljke, jaz pa sem jo naredila iz kartona in vrvice.

Ptičke sem si narisala na šeleshamer in izrezala.
In ker se mi je že ravno poklapalo z izzivom pri Caardvarks, kjer želijo čestitko na osnovi te fotografije, sem se kar prijavila:


No, sedaj pa res. Žrebanje. Tudi tokrat sem se poslužila kar računalniškega žrebanja in vnesla številke od 1 do 41, toliko je bilo namreč komentarjev in dobila sem to:


In, bobni prosim :-) Zmagovalka je Tanjaaaaaaaaaaaa. Čestitaaaam. Piši mi na mail in pošlji prosim naslov, da ti v zameno pošljem nagradico.

P.S.
V soboto je na delavnici padla ideja, da bi izdelala kar toliko 'slikic' kolikor je komentarjev. Sem se res trudla ampak ni šlo. Sem prišla do 39, pa mi je zmanjkalo materiala, pa okvirji so se popackali, pa žarnica na luči je šla, pa.... :-)

17 komentarjev:

Amy C pravi ...

This card is so pretty and delicate. Thanks for joining us at Caardvarks!!

Mojca pravi ...

pa kakšne ideje noooo! super super. prav čakam, kdaj te bo odneslo v kak bolj konkreten 3D svet:) prepričana sem, da bi se tam odlično počutila.

Andreja pravi ...

Vau, spet ena krasna čestitka :-))

Alenka pravi ...

Čestitke Tanji!!!
Čestitka je prav fantastična!!!Kako majceni so ptički v kletki:):)

Helena pravi ...

Najprej čestitke Tanji. Sem ji kar malo fauš za tako lepo darilo. :) Se hecam. Iz srca ji privoščim.
Tvoja nova čestitka je zopet čisto tvoja. Se pravi - prekrasna!
Ej, kaj če bi imela kdaj delavnico fotografiranja? :) Tvoje fotke so mi noro dobre!

Goga pravi ...

Čudovita čestitka,kakšna dobra ideja izdelava ptičje kletke,suuuuper,
Aja , pa še čestitke nagrajenki,ji privoščim in nisem niti malo fouš , ker se tokrat nisem grebla me je prestrašilo število komentarjev :)).

moi pravi ...

Ja, ja, ja, izgovori, izgovori, da nisi uspela. ;)-
Potem pa še narobe številko izžrebaš, pa smo ti na delavnici lepo povedale katero moraš izžrebat. Vsaka je rekla: mene!
Torej -> MENE!
:)-

Tanja, srečnica, čestitke!
Malo heca pa mora bit!

Ta izziv je bil pa res taman zate, kaj? Ideja po sliki, pa še čestitko s tako kulsko kletko imaš ;) SUPER!

Renata pravi ...

Čestitke izžrebanki!

Čestitka je pa super, itak! Kletka je krasna in tista mini ptička ... no ja, ne vem, kako si ju uspela izrezljat.

Tiara pravi ...

Zelo lepa čestitka. Vsi detajli so zopet popolni, ne vem kako ti rata vse naredit tako lepo. Bravo za ideje in potrpljenje.

Janja pravi ...

Res lepa čestitka! I like it! ;)

Pa čestitke seveda tudi nagrajenki!

VSE DOBRO pravi ...

Vse čestitke Tanji - njej je bila namenjena tvoja krasota :o)))

Res pa je, da lepega in dobrega ni nikoli ne preveč, ne dovolj :o))

Maja pravi ...

Faca - toliko slikic, kot je komentarjev! Bi morala proizvodnjo preseliti na Tajvan!! Čestitam Tanji, si zasluži, ker je super punca! No ja, saj smo vse:)
Čestitka pa je spet čudovita, všeč pa mi je tudi kompletek zalivalke in lončka! Tako romantičen!

Nataša pravi ...

Čestitke Tanji!
Tebi pa poklon za še eno prekrasno izdelano čestitko.

Damjana Ž. pravi ...

Čestitke Tanji!

Voščilnica je pa Č U D O V I T A !

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Čestitke zmagovalki! Čestitka je fantastična. Itak sem vedno navdušena nad tvojimi stvaritvami.

Rastlinica pravi ...

O kakšna čudovita čestitka!!!

Eva pravi ...

Ohhh....what a sweet card!!! Love it! Thanks for joining us at Caardvarks!