nedelja, 13. december 2009

Svetilki v tihi noči


Ko zapade sneg, mislim veliko snega, takrat se zdi, kot da je zemlja utihnila. Promet je zadušen od snega pod kolesi in zdi se, da se je svet za kratke trenutke ustavil. Vsako leto znova čakam na te trenutke. Ampak so redki, kajti le malokdaj zapade toliko snega. In potem si nadeneš kapo, se pošteno oblečeš in se odpraviš na sprehod, kjer sneg škriplje pod vsakim korakom, jupi.

In ti dve čestitke sta mi za trenutek ali dva obudili te spomine in hkrati pričakovanje. In danes nas je res malo pobelilo ampak bolj za okras. Je pa vseeno bilo lepo vstati v zasneženo jutro.


Svetilki sem kot ponavadi izrezala iz navadnega šeleshamerja, tokrat temno modrega. Za luči sem uporabila svetleči beli papir, za sneg 'na tleh' pa sem uporabila štampiljke in beli embosing prah. Vse skupaj sem še malo zasnežila z umetnim snegom in na eno čestitko odtisnila še začetek Svete noči in prilepila snežinke, ki mi jih je med ostalimi dobrotami poslala Hali.

Lep preostanek nedelje in naj vam ponedeljek hitro mine.

17 komentarjev:

moi pravi ...

Kako lepo si pričarala zimski čas, tako v besedi kot sliki. Čestitki sta čudoviti, domiseni in izdelani v nulo.

Alenka pravi ...

Kako lepo si spedenala ti dve svetilki in tista krogla zadaj je tudi prav hudo lepa!Tvoje ideje so res nore in vedno vse narediš natančno in precizno- hudo!!

Marna pravi ...

Ah, krasno ... tako kot vse tvoje voščilnice! Zares!
So pa tudi meni najlepši ti trenutki, ki jih opisuješ ti - sneg, avtomobili bolj drsijo kot vozijo, zvok je prav zadušen in škripanje snega pod nogami. Božanskoooo!

Marjanne pravi ...

this is very cute!

BojaMoja pravi ...

oh ... kaj naj napišem ... itak da sem spet čist impresionirana nad tvojimi izdelki ... vsakič znova in vsakič še bolj :)


Veš kaj je pa meni najbolj všeč, kadar je sneg ... to, da je noč svetla, da vidiš dalj in da se lučke še bolj svetlikajo :)

Helena pravi ...

Tokrat pa ne bom pohvalila čestitki (čeprav sta mi noro dobri :)), ampak to, kako si ju fotkala. Tisto črno blago, ki mehko valovi. In osvetljena bunkica z zimskim motivom ... Neverjetno dober učinek!

MarikaGabez pravi ...

Spet dve lepotički.
Vedno s pravim strahospoštovanjem odprem tale blog in se kot majhen otrok, ki znajo tako doživeto pričakovati...pripravim na novo, enkratno in neponovljivo poglavje tvojih voščilnic.

In tudi meni so tako kot Heleni všeč tudi fotografije.

Suzy pravi ...

čudovito!

Hali pravi ...

Pekrasno...in tudi jaz sme opazila postavitev pri fotografijah...lepo, en tak skrivnostni pridih...prav do sme je zadišalo po snegu ( no ja tudi čisto zares sneži)

Jana pravi ...

Vsakič, ko pogledam tvoje nove umetnine pride iz moj ust najprej en velih UAUUUUU nato AAAAAAAAA in na koncu še IIIIIIII. Neverjetna si. Čudoviti čestitki.

Sonja pravi ...

Kot vedno noro dobri čestitki.. pravi balzam za učke :)

Suzy pravi ...

Ti kar tule odgovorim: ja, likerje delam sama. Tudi refoškovega. pa še kar nekaj. Imam celo zbirko receptov(sicer nepreizkušenih) in ti jo lahko tudi posredujem na mail.

Tina pravi ...

Kakšni umetnini. Občudujem tvoj smisel za detajle in skladnost. Izjemna si, res.

Renata pravi ...

Kakšna fantazija so tvoje voščilnice! Vse malenkosti dodelane u nulo, vse na svojem mestu ... res pravi balzam za dušo.

Nelya pravi ...

zdajle sem pogledala tvoje zadnje objave....in sem ostala brez besed! Vse je tako posebno, natančno izdelano, super ideje, super slike....prekrasno!

Andreja pravi ...

Tudi tele so enkratne, pa ti si neverjetno ustvarjalna :-))

Kara pravi ...

Really beautiful!
Kara