torek, 1. december 2009

Sladkarije pri Vladki

Hej dekleta, ker tako pridno spremljate moje izdelke in me razveseljujete s svojimi komentarji je čas, da vas malo posladkam. Vsekakor si moj blog po 10000 obiskih lahko privošči malo sladkarij.

V paketek sem zaenkrat nametala:


- blokec s scrapbook papirji in nekaj posamičnih listov
- rdeče, zlate in srebrne bleščice
- žico
- štanco rožico
- 2 šabloni z novoletnimi motivi in jelkami za embosing
- zlato blazinico
- nekaj dodatkov

Vsekakor paket še ni zapečeten in še kaj dodam :-)

Sladkarije bo prinesel Sv. Miklavž, ki ga bodo tokrat spremljali samo angeli :-), ker ni porednih deklet na ustvarjalnih blogih :-), parkljem se pa ne da hodit zastonj :-)

Tako, sedaj pa je štafeta na vaši strani. Hitro dodajte komentar in mi napišite katera izmed mojih čestitk pa je vam najljubša (mogoče pa se znajde zraven med sladkarijami) in pa seveda ne pozabite širit glasu o tem, da se pri Vladki sladkamo. In ne pozabite v nedeljo pokukat katera je bila izbrana.

Pa vso srečo!

35 komentarjev:

Damjana Ž. pravi ...

Na bombonček tudi slučajno ne računam, ampak vseeno - glasujem za voščilnico božična vrata :). Link sem pa tudi dodala v "side bar" na blogu :)

Ivanjščica pravi ...

Čestitke za 10000 obiskov! Je kar lepa številka.
Meni najlepša čestitka pa je ''vabilo na vročo čokolado''.
Link do tvoje ustavrjalne skrinje sem pa ravnokar ''napopala'' na moj blog :)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Čestitke za okroglo :)...Si nam dala pa težko nalogo :)...ampak moja favoritka je WC :).

Urškin Raj pravi ...

outside is freezing, čeprav ni res, pa je meni ta najljubša - čestitke za čestitke, vedno so nekaj svežega, novega, dodelanega....

Tina pravi ...

Zadnje čase sem imela čas za umik (vase). Nisem bila aktivna ne pri svojem blogu, ne pri spremljanju in komentiranju...Tule pa ne bi rada izostala...tako lepa nagrada...z največjim veseljem se postavljam v vrsto z glasom za Božična vrata. Hvala.

Andreja - kokos pravi ...

Men je stopil v oči termofor z napisom "Tople želje" :bi bila kot naročena za mojo mamo; najbolj všeč mi je pa zadnja s povabilam na vročo čokolado. Pri tebi je vsaka čisto drugačna - nekaj posebnega.
Bonbonček sem pa pripopala na blog na stolpiček ob strani.
Držim pesti.

Helena pravi ...

Iii, nekaj sladkega pri Vladki. In še Miklavž bo prinesel :)
Moja favoritka pa je poročna - tista, z oblekico.
In čestitke za 10.000 obisk! Še pridem.

Ninsi pravi ...

sej ne vem, če naj probam:)

k res nimam sreče, pa samo gužvo delam :S :)

ampak, bom!

Ker imam rada sv. Miklavža:) Upam, da on tud mene:)

Hm..težko, izbrat katera mi je najbolj všeč...mogoče tista kopalnica - WC ;)

čestitke za 10000 obiskov!:)

flo pravi ...

jaz pa navijam za kredenco, tista se mi je še najbolj dopadla

JasaP pravi ...

Mene najbolj navdušujejo snežaki na stoinen način :) super so, sploh ideja z gumbki za lička je krasna, sama se tega nikoli ne bi spomnila :)
Čestitke za obletnico!

Tiara pravi ...

Moja najljubša je pa tale tazadnja z vročo čokolado, saj je taka taprava praznična in zelo lepa. Pa sladka kot bonbonček ;)

Marna pravi ...

O, ja! Tu pa se res moram ustavit, če je tako prijazen Sv. Miklavž voljan nekoga obdariti ... in to celo brez parkljev. :) Ja, ne bom pozabila tiste bele Miklavževe roke, ki sem si jo pri nekje petih letih kar namislila, da sem jo videla. Še zdaj jo znam opisat in kako je zdnji moment z okna odnesla moj paketek. Teh večerov res ne bom pozabila, vseeno pa so bili zmeraj nekaj posebnega.
Zdaj pa je tudi čas, da ti čestitam za res enkraten blog, ki ga zmeraj z največjim veseljem obiščem ... ker vem, dabom videla nekaj novega, nekaj posebnega in nekaj kar mi bo napolnilo dušo!
Vse tvoje voščilnice so fenomen!!! Ampak če že moram izbirat, pa so božična vrata še posebej nekaj posebnega. ;)
Hvala!
Lp, m

Alenka pravi ...

Bonbonček!!!!!!Naloga pa je težka, tvoje čestitke so tako domiselne in enkratne, vse so mi všeč. Ampak najbolj pa sem si zapomnila božična vrata in termofor.

MarikaGabez pravi ...

Oooooo...tole bo pa Miklavž presenetil nekoga in mu naredil veselje. Lepo!
Kar pa se tvojih čestitk tiče...je težka...zelo težka. Sem že hotela taktizirati in ne izbrati takšne, ki je bila namenjena nekomu drugemu, saj bi se ob morebitnem meni naklonjenem žrebu potem ne znašla poleg. Ampak....Meni je predalnik resnično lep: postavljen na realna tla, pa vseeno romantičen in skrivnosten.

To, da bi imela pa čisto vse, sem mislim da že 1x ali 2x napisala.

moi pravi ...

Čestitke za 10k obiskov! Se čudiš? Pri taki inovativnosti! Čestitke so vse po vrsti lepe in se mi zdi, da se z vsako vedno bolj izpopolnjuješ. Vsaka je nekaj posebnega in na vsaki je nekaj, ko rečeš WOW!
Če že moram izbirat, mi je tisto zasneženo okno dalo vetra ;) Tista s vročim kakavom in rokavičkami.
Še naprej ti želim še veliko takih idej, s katerimi nas presenečaš. ;)

Anja pravi ...

Kot izjemno sladkosnedo dekle, se pridružujem tudi jaz :)
Tvoj blog sem sicer zasledila šele pred kratkim, ampak sem hitro ugotovila, da se pri tebi ksriva ogromno krasnih stvari.
Izbira ene same voščilnice pa je skoraj smrtni greh :) Jaz sem za čebelarsko voščilnico. Napis "Koroška strd" me spominja na moj nekdanji dom. Nostalgija, nostalgija...
Pa hvala za krasno darilo in veliko krasnih idej ti želim še v prihodnje :)

Unknown pravi ...

Tudi jaz bi se sladkala:) Vse tvoje voščilnice so mi zelo zelo všeč, ker so nekaj posebnega, odločam pa se za božična vrata.

K pravi ...

Čestitke za 10.000 obiskov! Kakšna lepa visoka številka. Sicer pa nič čudnega, tvoje voščilnice so nekaj posebnega. Meni je najbolj všeč pravljična hiška. Take ideje bi tudi jaz rada imela!!

Andreja pravi ...

Bravo za 10000 ogledov, to je pa kar nekaj. To dobro da imamo Sv.Miklavža :-)). Težka izbira je glede izbire čestitk, saj so vse krasne, vendar mene je očaral zopet snežko (ob čestitki sem pustila komentar). Želim ti še veliko ustvarjalnih uric, še na tisoče ogledov in vesel, a miren december!

Hali pravi ...

Juhej Vladka, čestiam k številu obiskov. Sladarije v paketku so res sladke, naloga pa težka, zelo težka, da moraš najlepšo in najljubšo čestitko izbrat...mhmhmhm Vroča čokolada je zakon in zato naj bo tudi ta česttika moja naj naj. Te dodajam v stolpič na moj blog!

Vladka pravi ...

Hej soimenjakinja, naprej čestitke za 10000. Meni najljubša tvoja čestitka je tista v rjavem na kateri so okno rokavičke in skodelica!
Mogoče pa bom imela tokrat srečo pri žrebu! :)))

blackwoman pravi ...

Čestitke Vladka za tolikšen obisk tvojega bloga! Se bom pa tudi jaz borila za bonbonček! Naj čestitka mi je pa... vabilo na vročo čokolado.

Anonimni pravi ...

Oooo,to pa je veliko obiskov.
Čestitke.
In moja tvoja naj čestitka???Ma čisto vse so lepe,vse narejene v nulo.Tako da ne bom nobene izpostavila.
Ampak.
Moram pa obvezno pohvaliti venček.Ta je No.1.

Valentina

Suzy pravi ...

Čestitam za tako lepo obiskan blog. Tudi jaz ga z veseljem obiskujem, žal pa vedno ne morem pustit komentarja. ( v službi mi ne dovoli).

No, za te sladkarije se bom pa kar grebla. Si pa postavila težko vprašanje. Tvoje čestitke so vse nekaj posebnega. Tako drugačne od ostalih. Če pa že moram izbirat...no, mogoče tista okrašena vrata. čeprav vem, da sem nazaj videla tudi druge fantastične. Ampak v zadnjih časih mi je ta najbolj ostala v spominu.

Špela pravi ...

Čestitke za tako lepo število ogledov :) Tvoje čestitke so res nekaj posebnega, meni naj pa je pravljična hiša.
Upam, da mi številka 25 prinese srečo.

Čarobna hišica pravi ...

Ko sem prvič videla tole objavo sem bila 2. v vrsti in sem imela komentar že sestavljen ... ko sem ga hotela objavit sem bila pa na gmail prijavljena z nekim drugim geslom in ker ne vem kaj mi je uspelo narest sem celo stvar pofaulala in izginil je komentar in vsi pripadajoči okraski in dodatki ... tako sem za tisti dan obupala ... zdaj bi pa skoraj kmalu zamudila ... sicer sem tokrat 26 ... ampak nič hudega ... lahko je orng sreča, ker je to 2x13 ... hehehehe

Čarobna hišica pravi ...

V vsej paniki pozabila narest domačo nalogo ... ejejej ... men so pa vse všečne in prav posebne ... zato bi se težko samo na eno fokusirala ... pa še čestitke za 10000 obiskov ... (sm se prej tok grebla za bombonček, da sem čist pozabila kuga morm še narest ;o) heheheheh)

Irena pravi ...

Najlepša in najboljša mi je poročna voščilnica LJ-Olib-New York.. malo drugačna, ampak res, direktno za okvir :)

Miklavževega darila se pa tudi ne branim :)

Petra Militarev pravi ...

Čestitam za 10K, za kar je seveda zaslužena tvoja kreativnost,tvoji prečudoviti, izvirni, barvni izdelki! Le tako naprej! Težko je izbrati najljubšo čestitko, ker mi je tvoj asortiman v celoti blazno všeč. Sem pa tudi sama po duši velik otrok, ki obožuje in verjame v pravljice, da o vzhičenem prelistavanju otroških slikanic ne izgubljam besed, in bi, če že res moram izbrati, izbrala Pravljično hišico.

Unknown pravi ...

Tale Miklavža pa je radodaren...po dolgem premisleku sem izbrala poročno- Golobčka. Posebej prefinjena.

tjasa pravi ...

čestitke, čestike...pa še 100xtoliko obiskov ane :). Ker je miklavž radodaren tudi jaz upam, da tokrat osreči mene, sicer nimam svojega bloga, komentarček pa vseeno pustim :). Najljubša čestitka...hmmm, vse so lepe, najljubša mi je pa Tople želje.
lp
Tjaša

Mojca - Artemma pravi ...

Tudi jaz se dam v vrsto, oziroma sprejmem vabilo na vročo čokolado. Čestitke so vse lepe, težko bi bilo izbrati tisto ta pravo, ampak ker je sedaj mrzlo bi mi se najbolje prilega vroča čokolada. 10.000 obiskov ni hec, zato čestitke tudi iz moje strani. Vseakor pa sem bom potrudila še bolj pogosto obiskovati tvoj blog. Tu pa tam me malo zmanjka na sceni, ampak brez srkbi preberem vse za nazaj. Pridno ustvarjaj in pozdravi Miklavža še v mojem imenu.

petrovka pravi ...

meni je pa pravljična hiška najlepšejša
vedno rada pogledam tvoj blog, ker vedno objaviš kaj lepega

Sonja pravi ...

o ti čriček matiček, kok prijav :) in jaz se šele zdaj postavljam v vrsto.
Med tvojimi čestitkami je prav težko izbrat eno iz jo postavit nad druge, ker so vse po vrsti čudovite. Všeč mi je ona pravljična hišica, pa božična vrata, pa gincajoči se snežaki, pa ... eh.. vse so super :)
Na svojem blogu že širim glas o tvoji nagradici.

Nena pravi ...

no če še nisem prepozna bom pa še jaz stopila v vrsto
glasujem pa nekje med božičnimi vrati in povabilom na vročo čokolado, to pa zato ker mogoče je božiček že malo gluh in ne bo takoj slišal da trkam na vrata.no in med tem ko bi stala pred vrati, bi se grela z vročo čokolado :)