nedelja, 6. december 2009

Miklavž je nastavil darilo .... komu?

Prebujala sem se že od šestih, ampak sem se odločila da še malo pospim, ampak ta Miklavž mi ni dal miru, vedno znova me je prebujal :-) No, pa sem končno vstala in se odločila, da žrebanje prepustim računalniku. Ampak, še preden izdam komu je Miklavž nastavil darilo (čeprav vem, da boste najprej pogledale katera je, pa potem brale :-)), bi se vam rada vsem lepo, lepo zahvalila. Presegle ste vsa moja pričakovanja, saj ste se udeležile mojega bonbončka v takem število kot nisem pričakovala. Jupijej!

No, sedaj pa k stvari. Zmagovalka je:

Čestitke MarikaGabez, juhu! Veliko veselja z novimi papirčki in ostalimi drobnarijami.

In ker ste tako lepo zbirale med mojimi voščilnicami in ker vidim, da si je Marika izbrala predalnik, sem se sedaj odločila, da eni izmed vas podarim čestitko 'Vroča čokolada', kajti za njo je bilo kar nekaj zanimanja. V ta žreb bom dodala tudi tiste, ki ste si sicer zaželele katero drugo in upam, če jo dobite, da vam bo tudi ta všeč.

Tako, sedaj pa še enkrat zaženem random generatorja:

McCrafty - vroča čokolada sicer ni bila tvoja izbranka, ampak upam, da boš tudi s to zadovoljna.

Čestitke še enkrat obema! Pišita mi prosim na moj mail vladuskas@gmail.com in mi sporočita vajina naslova. Vsi skupaj pa uživajte v tej Miklavževi nedelji.

11 komentarjev:

McCrafty /Klavdija pravi ...

ooooo, sem v mislih že čestitala Mariki, potem pa zagledam še moj nick :)..jupi!...Sicer sem vedela, da je wc-čestitka že oddana, a mije bila res nekaj posebnega in seveda mije vroča čokolada prav tako ljuba :)hvala!

Helena pravi ...

Čestitke obema srečnicama :) Lepo Miklavževo darilo sta dobili!

Sonja pravi ...

Čestitke obema izžrebankama. Zdaj me pa le zanima, bosta čestitko upali naprej poslat ali jo raje doma obdržali? Jaz je že ne bi dala naprej :))

Alenka pravi ...

Čestitke obema!Miklavž je bil radodaren, ali pa izrebanki zelo pridni. Drugo sigurno drži!!!

Ivanjščica pravi ...

Marika in McCrafty, čestitke. Miklavž vaju je zelo lepo obdaril!

MarikaGabez pravi ...

OOoooo ...pa saj to ne more biti res!?!?

Kakšna sreča me je preplavila. Čestitke tudi Mc Crafty in nišan.....čestitka definitivno ne gre od doma! To bi bil pa resnično greh.

Vladka resnično si mi polepšala današnji dan, ki ne da je drugače slab ali kaj podobnega, ampak že ure dolgo se izobražujem o gripah, pandemijah, teh in onih virusih (sem komajda uspela kosilo skuhat) in tale novička je presekala "današnjo norost", ki se bo nadaljevala pozno popoldan za okroglo mizo naše kuhinje.

McCrafty /Klavdija pravi ...

O Sonja brez skrbi, da bo ostala doma :).Jaz tako vse kar dobim od drugih obdržim, le kar sama naredim vedno nekam pobegne, z izgovorom, da bom naredila še 1x ....japajade ;)

Marna pravi ...

Čestitke obema!
Tadva bonbončka pa sta res posebna. :)

Renata pravi ...

Čestitke obema! Verjamem, da bosta voščilnici dobili častno mesto pri obeh nagrajenkah.

Za tale bonbonček se sploh nisem zagrebla, ker sem enostavno pozabila. Drugič si moram dat v opomnik :-)

Suzy pravi ...

Čestitke izžrebankama.

Paloma Gomez pravi ...

Hello! I'm inviting you to go to my blog.. I'm designing SVG file kits which can be used with your SCAL I hope you like it I'll be waiting for your visit!!!