sobota, 19. december 2009

Dekoracija vsepovsod po malem in za vsakogar nekaj

Danes naj bolj govorijo slike, ker jih je kar nekaj :-) Krasila sem že pred 14 dnevi, kaj češ ko pa sem neučakana kot mali otrok, ki mora imeti smrekico že prej, da lahko potem občuduje vse lučke.

Prve slike so iz Maribora, kjer sem malo okrasila stopnice pred vhodom. Veranda je še v izdelavi, zato okolica ni idealna :-) Najprej so slike preden sem posprejala z umetnim snegom in nato še tiste posprejane (še ni bilo pravega snega. Če bi slikala sedaj, bi verjetno bilo še lepše). Te mini smreke, sva delali z mamo in sva se prav zabavali zraven. So zelo preproste za izdelavo, izgledajo pa kot mini gozdiček. Del tega ste videle že kot ozadje za voščilnice s ptičjimi hišicami. Idejo sem pobrala v reviji Lisa stanovanja. Vse kar potrebujete so drva, eno palico, ki jo razžagate na manjše kose in služijo za debla in pa veje smrek ali jelk. Drva sem imela doma, ostalo pa nabrala v gozdu iz katerega sem prišla kot mešanica Rdeče kapice (s košaro smrečja) in Kekca (palico v roki) :-) Uporabljala sem lepilo-pištolo in manjše vejice lepila na deblo. To je to:

Ja, pa še tole. Ta 'skleda' iz lubja pa je delo mojega fanta. Z pištolo-lepilom je zlepil skupaj kose lubja, za dno pa je uporabil deščico. Ideja je iz revije Moj vrt.

Sem res mislila na začetku, da bo šlo bolj brez besed, ampak ne gre :-) Naslednja serija fotografij je iz Mute, pravzaprav slikano stopnišče v 1. nadstropje, kjer se pride v najino stanovanje. Darilca so zavite prazne škatle, žakelj sem lani naredila, da sem vanj dala darila, škatla s snežakom pa je nakup iz trgovine Dota (tako mi je bila všeč, da sem jo morala kupit brez premišljevanja):



Sledi še dekoracija po stanovanju. Venček ste sicer že videle, ampak sedaj sem dodala še zlati pladenj, ki sem ga kupila, ker je deloval tako starinsko in sem si želela enega takega. Nato je fotografija poličke v dnevni sobi z zelenimi steklenimi bunkami, ki so 'nastanjene' v škatlici iz ograje (našla sem jo v Bauhausu med škatlami za odpad :-)). Stekleno kroglo ste videle že ob čestitkah s svetilkami. In pa seveda še smreka:



Ne, ne ni še konec, še nekaj imam. Za hec naj še pokažem terarij naše želve s katero si deliva ustvarjalno sobo. Po naključju res izgleda, kot da bi se terarij prelevil iz poletne v zimsko idilo. Če se mogoče spomnite slik nekaj nazaj, je bil terarij pokrit z mivko (delno se vidi na tistih slikah). Potem pa sva ugotovila, da to ni OK, ker če želva je na primer kakšni paradižnik, se ji potem ta mivka prijema po celotni glavi, ko je mokra :-) In je moj fant zamenjal mivko z belim peskom in sedaj res izgleda, kot da bi bil sneg :-) Jaz pa sem naredila še eno tisto mini smrekico (glavni akter pa se skriva v svoji hiški):

17 komentarjev:

Marjanne pravi ...

Wow, this is just beautiful

moi pravi ...

O, kako lepo si vse okrasila. A veš, da sem smrečki šele sedaj opazila pri ptičjih hiškah, ko si jih omenila ;))))))))) Ha, kako dobro opazujem, kaj? Vidim, da tebi tudi padejo v oči raznorazne škatlice. Sploh tista iz ograje, ki bi sicer romala v smeti, mi je super. Sama sem pred par leti zbirala lesene škatlice od čajnih svečk (odpadni material v trgovini), ki jih uporabim, če podarjam nakit. Super za recycling ;)
A te lahko najamem za dekoracijo? Letos sem v tej smeri nekako "lena" (OK -> lena) in še zdaj nimamo smrečke. Res je nimamo kam dat, ker se na tistem mestu še vedno bohoti adventni venček, samo me tudi mine, če pomislim, da moram spet vlačit vse tiste škatle iz kleti ;) Ma ja, saj bom. Že zaradi malih2 ;)

Andreja pravi ...

Vau, noro lepo, samo kako si dekorirala, mene vse to še čaka, ampak ne bo tako lepo :-((

Alenka pravi ...

Super si okrasila domek- svoj in želvin.Pa toliko barv- to mi je všeč pri praznikih- barve. Ampak veš, da dolgo nisem opazila te svoje ljubezni do barv. Zdaj pa samo gledam in vedno porajtam prav barve.

Maja pravi ...

Vse skupaj izgleda kot iz kakšne praznične revije! Izdelano do potankosti in tako zelo domače! Lubje res naredi neko posebno naravno toplino!

Marna pravi ...

fenomenalna dekoracija!
Najbolj pa so mi všeč smrečice. Kako so ljubke!

petrovka pravi ...

pri tebi je pa res lepo

Marija - Marička pravi ...

Čudovita dekoracija! Pa še pravi čas si nabrala "sestavine" :) Danes bi jih verjetno bolj težko :(

Glede na to, da si z Mute, bi lahko šle kdaj na kakšen čaj :)

Neža pravi ...

O hudo. Kakšni detajli. Smrekice so fenomenalne, upam, da se bom spomnila nanje prihodnje leto. Pa lubje ... tudi to si moram zapomniti ... ma tvoj blog bi si moral v celoti zabetonirati v spomin, ker imaš ideje za dol past :)

Renata pravi ...

Uf, kakšne dekoracija ... prava fantazija! Smrečke so enkratne, pa lubje in vse ostalo od vrečk in snežakov do ... aahhh ... čudovito, res!!

Manuela pravi ...

Si pa bila pridna, ni kaj! Prav lepo si aranžirala vse česar si se lotila. Želvica ima pa tako enkraten domek, da ga je veselje gledat. :)

MarikaGabez pravi ...

Kako lepo si pa ti vse tole okrasila....
Tako domače in čeprav si skupaj zbrala toliko različnih stvari, prav nič ne deluje našarjeno, odveč...
Smrečice so zakon in tisto z lubjem nekaj povsem originalnega.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Pri vas je pa že pravo praznično vzdušje....krasno je!

Tiara pravi ...

Te tvoje dekoracije so pa resnično čarobne in zelo lepe.

Hali pravi ...

Prekrasne dekoracije, povsod in vsi ste bili pridni. Smrekice so špica!

Petra Militarev pravi ...

Kako prijetno, toplo in noro dober aranžma:)Ideja z obdarjenimi stopnicami mi je blazno všeč. Želvak je pa po moje sedaj pravi frajer v tem domu:)

BojaMoja pravi ...

Ampak želvica ima pa letos prav posebne praznike :)) Super ideje!