petek, 11. december 2009

2 x D = delavnica in darilo

Danes brez mojih izdelkov. Rada bi vam povedala in pokazala kaj se je dogajalo na moji prvi in upam, da ne zadnji delavnici :-) in pa darilo, ki sem ga prejela od Hali.

Pred 14 dnevi sem imela delavnico v osnovni šoli v Cezanjevcih, kamor me je prijazno povabila moja prijateljica, ki tam uči. Delavnica je potekala v 9. razredu in po pravici nisem pričakovala veliko, katji vseeno ni tako daleč, da se ne bi spomnila, da me pri teh letih take stvari niso zanimale sploh :-) Ampak doživela sem neverjetno presenečenje - fantje in dekleta, bilo jih je 11, so tako pridno delali in ustvarjali, da midve s prijateljico sploh nisva imeli dela. Jaz sem že prej pripravila nekaj vzorcev, na osnovi katerih so potem delali svoje čestitke. V 2 urah mislim, da so skoraj vsi naredili vsak po 3 voščilnice in ni izgledalo, da se jim več ne da.

To pa še ni konec, kajti čez nekaj dni me je klicala prijateljica in rekla, da so drugi dan prodali vse svoje čestitke in da sedaj vsak odmor trije od njih še kar ustvarjajo naprej - nisem mogla verjet. Predvsem za to, ker prej ni šla prodaja ostalih voščilnic, te pa so očitno šle za med in kot izgleda si bodo devetošolci uspeli priustvariti nekaj denarja za majice za valeto.

Vsa pohvala mojim mladim ustvarjalcem. Hkrati pa hvala tudi tebi Jasna, da si me povabila. Pa še kdaj, saj veš, kar rečeva, to narediva :-) Pa še nekaj utrinkov in izdelkov:

In še ena zadeva. Hali me je zadnjič tako presenetila z mail-om, da sem spustila veselo presenečeni iiiiiiiiiiii v pisarni in me je šef skoraj povprašal po zdravju, ampak tako je, če se človek razveseli. In kako se ne bi, če sem dobila tisto prelepo verižico, ki je danes že krasila moj pulover. In ne samo to, kajti Hali je v paketek dala še lepo število dobrot. Saj vem, da vam bom delala lušte, ampak enostavno moram to pokazat.

Na sliki se ne vidi vseh naštancanih dobrot, nekatere so skrite v kuverticah :-) Pa slika je malo temna, zato se ne vidi vsa lepota verižice. Obeski iz filca že visijo na steni, par snežink pa je že našlo mesto na čestitki :-) Hali še enkrat, hvaaaalaaaa, naredila si mi res veliko veselja. Če pa sem jaz vesela, pa je tudi moj ded vesel, ker ne tečnarim, tak da ti je tudi on hvaležen, ha ha.

6 komentarjev:

Alenka pravi ...

Čestitke za uspelo delavnico.Res ste ustvarili lepe čestitke in se ne čudim, da so jih takoj prodali. Zelo pohvalno, da si znala te najstnike motivirat, da še naprej ustvarjajo, ker to je za ta leta skoraj čudno.
Pa še ene čestitke za paketek, sem kar malo fouš:):)

Suzy pravi ...

Čestitke k lepemu bonbončku. In čestitke k lepo uspeli delavnici. Voščilnice izpod otroških rok so super!

MarikaGabez pravi ...

Čestitke k temu lepemu bonbončku.
Voščilnice pa ste ustvarili fenomenalne, polne življenja, razgibane in prav nič se ne čudim, da so šle takoj v promet.
Tudi sama sem bila že večkrat osupla, kako mladina rada ustvarja. Se spominjam lani v tem času, ko so mojo delavnico okupirali študentje...človek se jih kar ni mogel znebiti...in zanimivo....barvali so kot za stavo, ure in ure dolge...punčke, mucke, vile in škrate...
Še veliko delavnic ti želim.

Renata pravi ...

Čestitke za uspelo delavnico. Izdelali ste zelo lepe voščilnice in se ne čudim, da so šle vse v prodajo. Fajn!

Bonbonček pa je tudi videt ptav sladek :-)

moi pravi ...

Pri tako dobrih mentorcah se ne čudim vnemi mladih ustvarjalcev in dobri prosaji.
Čestitke za bonbonček.

Hali pravi ...

Čestitko so res fenomenalne, se sploh ne čudim, da so vse šle za med. Bravo!
Sem vesela, da ti je bila vsebina paketka všeč, upam, da bodo izštancane rožice in snežinke prišle prav!