ponedeljek, 7. september 2009

Morje, nagrade in moja rojstno-dnevna čestitka

En lep, prisrčen pozdrav vsem skupaj. Celo sem uspela prejadrat skozi vse vaše izdelke, ki so se nakopičili v preteklih treh tednih, ko sem se jaz 'mučila' na morju. Fantastično je videti, kaj vse je v tem času nastalo. Jaz sem se na morju, da ne zakrnim, malo lotila vezenja, ampak še nisem uspela poslikat mojih poizkusov, pa jih objavim drugič.

V tej objavi bi rada povedala oz. pokazala troje: nekaj slikic z morja, da vas malo segrejejo v teh že skoraj jesenskih dneh, se zahvalila za prejete nagrade in objavila eno (meni osebno) super čestitko :-)

Zadeva 1: MORJE
Že tretje leto sva najela hišico kolega, ki je sicer domačin s Postire na Braču, vendar živi na Švedskem in ima v lasti vikendico povsem ob obali. Ker nama je bilo že vse povsem domače, sma se v trenutku prilagodila 'težkim' okoliščinam in si privoščila pivo na terasi. Večina fotografij je razgled preko mojih nog - da bo malo drugače:-).
Najprej pogled s terase, ki sega preko balin steze do morja:

pa še en razgled na drugo stran-potka do morja:

Tole pa je hišica, slikana iz najine senčne 'plaže' med borovci:

pogled s plaže na celino-na Omiš:

Na plaži sva si že drugo leto naredila konstrukcijo iz vej, ki nama je služila za senco. S tem, da sva lani čez njo navesla vse kar vsa imela, brisače, neko plahto, ki sva jo našla v kleti in sva bila kot dva cigana. No letos sva se malo bolj organizirala in si kupila eno pošteno, veliko plahto, ampak na tej sliki je samo konstrukcija. Morda izgleda malo hecno, ampak je zelo funkcionalno:

in še nekaj domačih živali:



In še zadnja slika, da se pokažem v celoti in v vsej svoji lepoti, ha ha in to skupaj z oslom:


Bilo je krasno, spočila sva se in zadnji dan doživela še točo, ki je na Braču res nisem pričakovala. S tem, da jo je neslo tako poševno, da nama je vse neslo v hišo spodaj pri vratih, kljub terasi. Nisem slikala:-)

Zadeva 2: NAGRADE
V času ko me ni bilo so mi 3 blogovke podelile nagrade in sem zelo, zelo vesela, da ste se spomnila name tudi, ko me ni bilo v virtualnem svetu. Moj edini stik s svetom je bilo radio-ni lepšega. Ampak zdaj sem znova rada tukaj in opazujem vse kar nastaja izpod vaših rok. Hvala MarikiGabez, NatashiMay in Špeli za tole:


Zadeva 3: MOJA ROJSTNO-DNEVNA ČESTITKA
Tole pa je nekaj, kar vam moram pokazat in kar je mene tako razveselilo, da sem bila praktično brez besed. Ampak najprej nekaj uvoda.

Moj rojstni dan se je sicer zgodil, ko sva se vrnila z morja, ampak moj ded (v najboljšem pomenu besede) mi je darilo dal že pred najinim odhodom, ker mi je podaril MP3, ki sem ga uporabljala na morju. Ampak to ni bilo vse. Kajti en popoldan je bil sam doma in se lotil izdelava čestitke za mene in to pač po spominu in po vseh razlagah tehnik, ki mu jih jaz nalagam skoraj vsakodnevno :-) Da bo slika še boljša si predstavljajte deda (še vedno v najboljšem možnem pomenu), z 14 cm brado spleteno v kito, ki sedi pri mizi in dela čestitko, ha ha ha. Pri tem je uporabil modri DistressInk, moje šablone za embosing in iz papirja izrezal angelčka. Angeli imajo zame poseben pomen, ker sem se z njimi ukvarjala tudi v svoji doplomski nalogi in moj ded (saj že veste ne, najboljši pomen :-)) ve, da jih obožujem, zato je uporabil tudi ta motiv. In to še ni vse-kajti uporabil je oranžni šeleshamer, kajti ve, da obožujem oranžno barvo. Si lahko sedaj predstavljate, da sem bila zelo, zelo ganjena in da je bilo to zame res eno najboljših daril v mojem življenju. Sicer besedilo v notranjosti ni zgovorno :-), pove pa vse že samo dejanje in zato besede niso potrebne. Tukaj je izdelek:


še notranjost:


No, tale objava pa me je skoraj malo utrudila in jutri je moj prvi delovni dan po dopustu, tako da grem sedaj spat. Lahko noč.

8 komentarjev:

Tina pravi ...

O, dobrodošla nazaj! Me veseli, da si se imela lepo. Čestitka je pa res posrečena! Vse najboljše za rojstni dan, četudi z zamudo!!!

Hali pravi ...

Uuu krasna objava!Čestitka je pa res prisrčna in vse najboljše!

Tiara pravi ...

Morje zgleda super in si mi kar malo lušte naredila. Razen tiste kače so vse slikice vabljive ;). Čestitka je pa zelo lepa.

Sonja pravi ...

Ooo, dobrodošla nazaj. Zdaj pa lahko odnesem nekaj zate na pošto :))

Vladuška pravi ...

Hvala za čestitke in se že veselim svojega paketa :-)

Anonimni pravi ...

Dobrodošla nazaj Vladuška!
Sem že pogrešala tvoje komentarje...

Me zelo veseli, da sta uživala, da sta se spočila in si nabrala nove pozitivne energije. Slike izgledajo fenomenalno in tudi izgledaš spočita:)

Kako lepo čestitko si dobila... Jaz imam tudi rada angelčke. So posebno lepa bitja ane? Mimogrede, vse najboljše za rojstni dan:)

Da ti še tukaj odgovorim na vprašanje... omarico za ključe sem kupila v Prometeju.

Lepo bodi!

Vladuška pravi ...

Špela hvala tudi tebi za čestitke in hvala za informacijo. Bom šla malo pobrskat. Mislim pa, da še pred tem potrebujem nekaj jesenskih oblačil, predvsem kakšno jopo, ker me zjutraj in zvečer pošteno zebe :-) Od kar ustvarjam, sploh ne zahajam več v trgovine z oblačili-bilanca na računu pa je posledično enaka, ha ha.

Maja pravi ...

Vladuška dobrodošla nazaj! Upam, da te pervi dan niso preveč v službi namatrali. Glede voščilnice sem pa brez besed ... res imaš deda in pol!
Bodi lepo!