sreda, 15. julij 2009

Ropotuljica

Ko sem od sodelavke dobila naročilo za čestitko za novorojenčka, sem tuhtala, kaj bi se dalo še narediti poleg vozička. Eno je bila steklenička, ampak le-to sem videla že pri Odette, od katere sem kopirala idejo z vozičkom in tokrat sem želela ustvariti nekaj lastnega. Pa sem prišla na idejo ropotuljica. Najprej sem naredila eno in jo potem, ko je bila že lepo obšita, pokvarila s preveč distresa in mi ni bila všeč. Tako je sedaj v moji mapi kot šablona. Lotila sem se druge in nastala je modra ropotuljica, obrobljena s čipko (to je ista čipka kot pri poročni obleki). Izdelala sem tudi kuverto, ki je morala biti nekoliko daljša kot ostale in na obeh izdelkih uporabila svoje nove fiskars štampiljke.


8 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Hudo lepo in upam, da boš dovolila kakšno posnemanje.

Vladuška pravi ...

Vsekakor. Bom počaščena, če bodo moji izdelki vredni posnemanj :-)

Tina pravi ...

Izjemna čestitka! Zelo mi je všeč, kako si vpletla čipko in štampiljke. Vidiš, meni nikoli ne pride na misel, da bi tuhtala kaj čisto svojega. Toliko lepih stvaritev vidim pri vas odtalih, da mi je to skoraj vedno izhodišče, čeprav je končni izdelek na koncu čisto drugačen.

Hali pravi ...

Uuu super ideja in krasna izvedba!

Maja pravi ...

Oooo! Super inovativna ideja! Novopečeni mamici bo gotovo v lep trajen spomin.

BojaMoja pravi ...

:) super ideja!!!

Rastlinica pravi ...

Čito posebna čestitkica, ki bo lep spomin!

LPN

Helena pravi ...

Enkratna čestitka in super ideja!