nedelja, 28. junij 2009

Moj ustvarjalni kotiček

Že pred nekaj časa sem obljubljala, da postavim na ogled svojo ustvarjalno sobo. In ker sem ravno spremenila izgled spletnega dnevnika, je čas da objavim še slike sobe.

Čeprav drugače nisem pristaš večih barv na kupu in so moje najljubše barve rjava, temno ali olivno zelena ter opečno oranžna, sem se pri sobi odločila za nekaj bolj živega. Ustvarjanje ni dolgočasno, zato tudi soba ne more biti takšna, saj me mora že ob vstopu vanjo vzpodbuditi k ustvarjanju.Tako sem sledila rumeni, rdeči, modri in zeleni. Pri tem je bila Ikea moja največja prijateljica, moj fant pa najboljši obrtnik :-) Omare, ki je takoj levo, tokrat ne bom posebej predstavljala, ker je bila podrobneje prikazana v eni izmed mojih začetnih objav. Če koga slučajno zanima: http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.com/2009/03/omara.html. Poleg omare je še modri regal, katerega sem prebarvala, ker je bil rjavi. Tako je sedaj ostanek rjave samo še miza, ki pa bo zaenkrat tako ostala, čeprav bi si želela, da bi tudi ta dobila bolj živo preobleko.
Na desni strani sobe je terarij in najina želva, s katero si delima sobo in zaenkrat se kar dobro razumema. Predvsem druga drugi dava mir :-)
Prva fotografija prikazuje vhod v sobo, ki pa ima sicer še predsobo - knjižnico, kar pa se na sami fografiji ne vidi:

Druga in tretja fotografija prikazujeta sam ustvarjalni kotiček, v celoti in del s policami:

Pa še moj 'razstavni pano', ki se nahaja nad terarijem, tako da želva včasih nepričakovano dobi na pogled kakšno čestitko, ki pade dol :-):

In na koncu najina zverina:-):

1 komentar:

Tina pravi ...

Kakšna srečka si :-))) Joj, akko bi jaz imela tako lep kotiček. Prav res je tako svež in ustvarjalen, izven klasičnih okvirov...mnjami. Pa družba želve je tako posrečena! Sem na prvi sliki tuhtala, kaj bi bilo tam na desni...