ponedeljek, 6. april 2009

Voščilnice za male nadobudneže

Lep ponedeljkov pomladni pozdrav. Kljub lepemu vremenu čez vikend, si nisem mogla pomagati in sem nekaj časa preživela v moji ustvarjalni sobi. Tokrat sem se lotila teme 'otroci'. Namreč, vsake toliko časa je na sporedu otroški rojstni dan, pa tudi nekaj rojstev se pričakuje v bližnji prihodnosti in potrebno je imeti na zalogi kakšno čestitko. Tokrat moram reči, da sem zelo zadovoljna s tem, kar sem naredila. Saj vem, da se ni dobro preveč samohvaliti, ampak občutek, da napredujem v izdelavi, je res dober :-) Tukaj so tri rojstno-dnevne. Najprej dve v istem stilu in z isto tematiko - 'mali raziskovalec' praznuje:





Nato pa še ena, bolj primerna za punčke. Idejo sem dobila v eni izmed mojih knjig. Tako sem naredila voščilnico in igračo hkrati, saj je okence kakor ropotuljica. Zadevo je zelo preprosto narediti in sem se tokrat odločila, da opišem natančen postopek izdelave. Najprej sem izrezala 4 pravokotnike 4 x 1,5 cm. Najbolje je, da so v isti barvi kot osnova čestitke. Pravokotnika sem nato po dolžini prepognila na tri enake dele (vsak torej meri 4 x 0,5 cm), da sta nastala 2 zavihka:



Nato sem na dveh zavihkih prilepila dvostranski lepilni trak in jih z ene strani prilepila na podlago, da je nastal takšen kvadrat (4 x 4 cm):



Na dno kvadrata sem prilepila košček scrapbook papirja s krogi. Nato sem uporabila shape cutter, ki je moja nova pridobitev. Z dodatnimi šablonami mi prihrani precej energije in predvsem časa. Dobi pa se v večini art trgovin. Tako sem iz drugega okrasnega papirja izrezala nekoliko večji kvadrat od osnove in znotraj njega še manjši kvadrat, da je nastal okvir:



Nanj sem prilepila folijo (uporabila sem kar del prozorne navadne mape) in vse skupaj prilepila na osnovni kvadrat na podlagi. Ja, da ne pozabim, pa seveda sem noter dodala še gumbe. Tukaj lahko uporabite svojo domišljijo in uporabite karkoli: zrna, perle, različne izrezane oblike iz papirja, kroglice,...:



In tukaj je končni izdelek iz profila in s sprednje strani:





In sedaj še tema 'rojstva'. Ena za malo princesko in druga za malega princa. Ta za punčko mi je osebno zelo všeč. Žal se barve na fotografiji ne vidijo takšne, kot so v resnici in v živo je dejansko lepša kot na fotografiji :-(



Ni komentarjev: